Volkswagen varētu atteikties no plāna izbeigt iekšdedzes motoru modeļu ražošanu 2033. gadā - iAuto

Volkswagen varētu atteikties no plāna izbeigt iekšdedzes motoru modeļu ražošanu 2033. gadā 11

 

Foto: Audi

iAuto | 16.februāris 2025 4:07

Volkswagen, Porsche un Audi varētu mainīt savus sākotnējos nodomus izbeigt iekšdedzes motoru modeļu ražošanu 2033. gadā, raksta izdevums Haldelsblatt, atsaucoties uz informāciju no ražotājiem tuviem avotiem.

Avoti ziņo, ka Volkswagen pārskatījis sākotnējos plānus, tādēļ koncerna pieprasītāko modeļu Golf, T-Roc, Tiguan un Audi A3 iekšdedzes motoru versijas tiks uzlabotas, pilnveidotas un modernizētas līdz pat 2030. gadam.

Šāds lēmums pieņemts, balstoties uz situāciju elektroautomobiļu noieta tirgū Eiropā un it īpaši Vācijā, kas ievērojami sabremzējās pēc tam, kad tika atceltas valdības subsīdijas šādu automobiļu pircējiem.

Sākotnēji bija plānots, ka Volkswagen iekšdedzes motoru automašīnas ražos līdz 2033. gadam, apsteidzot ES prasības, kas šādu transportlīdzekļu aizliegumu plānoja no 2035. gada.  

Lai izpildītu ES stingrās CO2 prasības, Volkswagen un Audi plāno palielināt hibrīdmodeļu skaitu. Tas ļautu ražotājiem elastīgāk reaģēt uz tirgus notikumiem, vienlaikus vajadzības gadījumā pielāgojot iekšdedzes dzinēju ražošanu.

 
11 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
šuba 16.februāris 2025 13:03
4 0 Atbildēt

Redz problēma, ka naftinieki apsolija ka pārorentēsies un pārdos H2, bet viņiem tas nav vajadzīgs jo viņi var pārdod veco labo degvielu un gūt milzu peļņu.

Ja pats Toyota (vai kopā ar Hyundai un Honda), tāpat kā Tesla, ieguldītu un būvētu savas uzpildes, tad viss darbotos kā pulkstentiņš. Un kad būtu sasniegta kritiskā masa, tad parastās degvielas stacijas sāktu arī piedāvāt H2 savās uzpildes.

Bet Toyota Honda un Hyundai gaida brīnumu… bet brīnumi notiek tikai kad kāds ieguldās

Rojs 16.februāris 2025 21:32
4 0 Atbildēt

3. rindkopa- tātad pēc jaunā plāna vēl agrāk jau pēc 5 gadiem 2030.gadā?? Kaut kas rakstītājam klibojis ar gadaskatļiem

imzz 16.februāris 2025 11:53
3 0 Atbildēt

Nav reāli, vismaz vieglajiem auto, jo tas ir dārgākais iespējamais risinājums patlaban. Jābūvē ūdeņraža uzpildes staciju tīkls, un jārada tā  izvadāšanas auto flote pa vietām. Jo ūdeņraža ražošana notiks tikai dažās stacijās.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Šveice plāno nodokli elektroautomobiļiem 22

Šveice plāno 2030. gadā ieviest jaunu transporta infrastruktūras nodokli elektroautomobiļiem, kas palīdzētu kompensēt ieņēmumu samazinājumu no tradicionālā minerāleļļas nodokļa. Lasīt vairāk

 

Model Y Standard – jauna versija, kas par 5000 dolāriem lētāka 9

Tesla nāk klajā ar jaunu elektriskā SUV Model Y versiju Standart, kas ir ievērojami lētāka, taču arī daudz pieticīgāka savā aprīkojumā. Lasīt vairāk

 

Kia pārtrauc Soul ražošanu (+ VIDEO) 1

Automašīna, kas savulaik piesaistīja uzmanību ar savu drosmīgo dizainu un spilgtajām reklāmām, tuvojas sava dzīves cikla beigām. Lasīt vairāk

 

Ķīniešu riepu cenas šosezon celsies, taču pagaidām nav zināms par cik (+ VIDEO) 11

Ziemas riepu sezona tuvojas. Ko jaunu tā nesīs, TV Autoziņām atklāja Inter Cars Latvija vieglo riepu pārdošanas vadītājs Gundars Liekne. Pārcilājot jaunumus no Dunlop, Michelin, Hankook, Nexen,Kormoran un citiem zīmoliem, Gundars neslēpj, karstākā tēma šosezon ir ķīniešu produkti. Kāpēc ? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti