Britu zīmols MINI pievienojas tiem autoražotājiem, kas ir izvēlējies pragmatiskāku ceļu, nevis cenšas akli pieturēties pie sākotnēji ambiciozajiem elektrifikācijas plāniem uz pilnīgu pāreju līdz 2030. gadam.
Mini zīmola viceprezidents Maikls Peitons atzinis, ka ne visi tirgi attīstas vienādi, piemēram, automašīnas ar iekšdedzes dzinējiem joprojām ir populāras Ziemeļamerikas tirgū, tādēļ uzņēmums nesteigsies ar pilnīgu pāreju uz elektriskajiem dzinējiem un turpinās investēt ar benzīna spēkstacijām aprīkotu automašīnu attīstībā, plānus par modeļu piedāvājuma elektrifikāciju atliekot uz vēlāku laiku.
MINI plāno izlaist jaunu krosoveru ar iekšdedzes dzinēju, kas ASV tirgū aizstās elektrisko SUV Aceman. Zināms, ka ar akumulatoru darbināmā Cooper hečbeka versija, kā arī elektriskais kabriolets Ziemeļamerikas tirgū vairs nebūs pieejami, toties plānots izstrādāt elektrisko modeļu saimi, kuras pamatā ir koncepts Rocketman.
2025. gada pirmajā ceturksnī elektrisko transportlīdzekļu īpatsvars BMW grupas piegādēs, ietverot Mini un Rolls-Royce automobiļus, bija 18,7 procenti. 50 procentu atzīmi koncerns plāno sasniegt līdz 2030. gadam, tomēr faktiskais iznākums būs atkarīgs no tirgus pieprasījuma un infrastruktūras attīstības.
Februāra beigās MINI atteicās no plāniem ražot elektriskos transportlīdzekļus Lielbritānijā. Šādu lēmumu uzņēmums pieņēma, ņemot vērā zemo pieprasījumu pēc transportlīdzekļiem, kas darbināmi ar akumulatoru.
par šito Mini man bija pārsteigums - domāju, baigi mazais auto no ārpuses, kad iesēdos šofera vietā, normāli! saregulē sēdekli un stūri, vietas pietiek un var ērti braukt