Hollmann International ekskluzīvās tehnikas pārdošanas portālā tiek piedāvāts viens no ekskluzīvākajiem BMW modeļiem, 3.0 CSL Hommage, kas tika radīts, godinot oriģinālo 3.0 CSL, kas tika laists klajā 1971. gadā.
Modeļa tirāža ir tikai 50 vienības un tam iebūvēts visu laiku jaudīgākais BMW sešcilidru motors. Tas attīsta 560 Zs, ļaujot aizmugures piedziņas automobilim sasniegt maksimālo ātrumu 307 km/h. Jauda tiek pārsūtīta uz aizmugurējo asi, izmantojot sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu. Komplektā arī aktīvais aizmugurējās ass bloķējošais diferenciālis un M Traction Control funkcija, kas ļauj mainīt riteņu izslīdēšanas pakāpi 10 līmeņos, ieskaitot pilnībā deaktivizējamu braukšanas stabilitātes kontroli.
Ir virkne citu īpašībum, kas šo automobili dara unikālu, piemēram, Michelin izstrādātās jubilejas riepas ar M “50” logotipu, lāzergaismas ar dzeltenu grafiku, oglekļa šķiedras detaļas, kas ir roku darbs, tāpat kā rūpīgi veidotais krāsojums ar septiņām lakas kārtām.
Vēl viens faktors, kas paceļ vērtību, ir tas, ka BMW nekad nav atklājis īpašā modeļa oficiālo cenu. Medijos minētos 750 000 eiro BMW nedz noliedz, nedz apstiprina. Iespējams tādēļ pārdevējs daudz nekautrējas un par jubilejas CSL prasa 1 miljonu 184 tūkstošus eiro.
Hollmann International atrodams pilns aprīkojuma uzskaitījums un norādīts, ka automašīnas nobraukums ir tikai 50 kilometri.
Jauda tiek pārsūtīta uz aizmugurējo asi, izmantojot sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vai tad jaudas pārnese no priekšas uz pakaļējo asi nenotiek ar kardāna palīdzību?