General Motors pārstāvis apstiprinājis, ka 2025. gadā plānots saražot vien 25 automobiļus. Iemesls ir negaidīti zemais pieprasījums, kas licis būtiski izmainīt sākotnējos plānus.
2022. gadā, kad Cadillac parādīja Celestiq konceptu, solot, ka tas kļūs par visu laiku greznāko Kadiljaku un konkurēs ar Rolls-Royce, markas fanu reakcija un atsauksmes bija pozitīvas, kas ražotājam ļāva prognozēt stabilu pieprasījumu un arī iepriekš prognozēto cenu 300 000 dolāru robežās, paaugstināt līdz 340 000 dolāriem.
Toreiz šķita, ka pieprasījums būtiski pārsniedz piedāvājumu, un potenciālie pircēji būs gatavi gaidīt pat pusotru gadu. Taču, ņemot vērā ievērojamo ražošanas kavēšanos un tirgus situācijas izmaiņas pēdējā laikā, ražotājs spiests atzīt, ka saražoto automobiļu skaits būs krietni mazāks.
Amerikāņu mediji pieļauj, ka daudzi klienti ir atteikušies no iepriekš rezervētajām kvotām. Lai arī General Motors cer palielināt ražošanas apjomus 2026. gadā, tas būs iespējams vien tad, ja pasūtījumu grāmatā parādīsies vairāk ierakstu. Tiek prognozēts, ka Celestiq tiks saražots simtos vienību, nevis tūkstošos, bet realitātē šobrīd runa ir tikai par dažiem desmitiem.
Atgādināsim, ka Cadillac Celestiq ir ultra grezns elektriskās piedziņas transportlīdzeklis, kas apgādāts ar diviem elektromotoriem, kas nodrošina 600 zirgspēku jaudu un 868 Nm griezes momentu. Paātrinājums no 0 līdz 96 km/h tiek sasniegts 3,8 sekundēs. Automašīnai iebūvēts 111 kWh Ultium akumulators, kas nodrošina aptuveni 480 km darbības attālumu ar vienu uzlādi. Ātrās uzlādes iespēja līdz 200 kW ļauj iegūt līdz 125 km darbības attālumu tikai 10 minūtēs.
Pneimatiskā piekare ar adaptīvajiem amortizatoriem garantē izcilu komfortu, bet pagriežamie aizmugures riteņi – teicamu manevrētspēju.
55 collu digitālais displejs visa priekšējā paneļa platumā ir viens no pieciem augstas izšķirtspējas ekrāniem salonā. Papildus tam 38 skaļruņu Dolby Atmos audio sistēma un elektroķīmiskā stikla jumts, kuru var noregulēt no pilnīgi caurspīdīga līdz pilnīgi necaurspīdīgam, augstākās klases apdare ar metāla, dabīgā koka un ādas materiāliem pēc individuāla pasūtījuma.
Forma vien jau izslēdz konkurenci ar RR - lai to darītu, Cadillac būtu jābūvē limuzīns klasiskā stilā.