DS4 gaida modernizāciju, lai pārtaptu par DS Nr`4, motoru piedāvājumā arī dīzelis (+ FOTO) - iAuto

DS4 gaida modernizāciju, lai pārtaptu par DS Nr`4, motoru piedāvājumā arī dīzelis (+ FOTO) 7

 

Foto: DS Automobiles

iAuto.lv | 15.maijs 2025 4:08

Septembra vidū Stellantis luksusa zīmola DS Automobiles laidīs klajā DS 4 modernizēto variantu, kas iegūs jaunu vārdu – tas kļūs par DS Nr. 4, pievienojoties zīmola jaunajai modeļu nomenklatūrai, kuru aizsāka DS Nr. 8.

Modernizācijas gaitā “Numur četri” ieguvis pārveidotu priekšējo daļu un nedaudz garāku motora pārsegu. Zināms, ka 4,40 m garā automašīna, kas apveltīta ar 2,67 m garenbāzi, būs komplektēta ar izbīdāmiem durvju rokturiem, diožu aizmugures lukturiem un 19 collu riteņiem, bet salonā, kas iekārtots ar augstas kvalitātes materiāliem un rotāts elegantiem akcentiem, būs 10,25 collu digitālais instrumentu panelis vadītājam un desmit collu skārienekrāns multivides saturam.

Vadītājam palīdzēs DS Extended head up display - projekcijas displejs ar virtuālu 21 collu attēlu, kas šķietami atrodas četru metru attālumā, nodrošinot pirmo soli uz paplašināto realitāti automašīnas vadītāja palīgsistēmās arī šim modelim.

Motoru piedāvājumā būs trīs piedziņas versijas: vieglais hibrīds, spraudņa hibrīds un pirmo reizi jaunajā DS Nr. 4 – elektroversija ar 156 kW (213 ZS) jaudu, kas spēj nobraukt līdz 450 kilometriem ar vienu uzlādi.

Spraudņa hibrīds elektriskajā režīmā turpmāk varēs nobraukt līdz 81 km – tas ir par 30% vairāk nekā modelis pirms modernizācijas. Tā piedziņas sistēma apvieno 180 ZS (132 kW) četrcilindru turbobenzīna dzinēju ar 81 kW (110 ZS) elektromotoru. Sistēmas kopējā jauda ir 225 ZS (165 kW), un tā attīsta līdz 360 Nm griezes momentu.

Vieglajā hibrīda (Mild Hybrid) versijā izmantots 1,2 litru trīscilindru dzinējs un 21 kW (28 ZS) elektromotors, kas kopā attīsta 145 ZS (107 kW).

Bagāžas nodalījuma tilpums būs atkarīgs no piedziņas veida: Mild Hybrid 430 litri, Plug-in Hybrid 390 litri, elektromobilim – 360 litri.

Pirmie pasūtījumi jaunajam DS Nr. 4 tiks pieņemti jau jūnijā, klientiem solot divas aprīkojuma versijas. Piegādes no septembra. Cenas pagaidām vēl nav izziņotas.

Interesanti, ka plānota arī 1,5 litru dīzeļversija ar 130 Zs, taču precīzāka informācija gaidāma vēlāk.

 

 

 
7 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Valdis T 15.maijs 2025 11:53
1 0 Atbildēt

Reiz gadījās Francijā auto nomā iepriekšējais DS4 plug in hybrid, nuuuu ļooooti patika. Interjers vienkārši kosmoss! Gaumīgi! Hn patika, ka piekare tāda pastingra, labi turas uz ceļa, neplivinās kā tāda lupata vējā.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Škoda Fabia – jau pieci miljoni saražotu eksemplāru; kas tālāk? 2

Šonedēļ no Mlada Boļeslavas rūpnīcas konveijera nobraucis Škoda Fabia piecmiljonais eksemplārs, apliecinot to, ka ir viens no čehu autoražotāja veiksmīgākajiem modeļiem. Lasīt vairāk

 

Latvijā pieaug degvielas cenas 9

Latvijā dīzeļdegvielas vidējā cena pagājušā nedēļā palielinājās par 1,9%, benzīna - par 1,4% Lasīt vairāk

 

Kāpēc elektromobilim nepieciešams siltumsūknis? (+ VIDEO) 5

Izvēloties elektromobili, pircēji gandrīz vienmēr painteresējas, vai tam ir siltumsūknis. Ko tāds dara, kāpēc ir vajadzīgs un vai par to vērts piemaksāt, jo siltumsūknis bieži vien neietilpst standartaprīkojumā. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Unikālais Mercedes-Benz All Terrain dīzeļhibrīds (+ VIDEO) 2

Mercedes E- Class apakšmodeli sauc All Terrain. Tam ir pilnpiedziņa, pneimopiekare ar maināmu klīrensu un unikāls noformējums. Savukārt tikpat unikālā plug-in hibrīda iekārta sastāv no 2 litru dīzeļa un 130 ZS jaudīga elektromotora. Summārā jauda pārsniedz 300 ZS, bet griezes moments - 700 Nm. Kā jau lādējamam hibrīdam 300de modelim ir divi vāciņi - elektrībai un dīzeļdegvielai. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti