Uz pusi dārgāk kā Ķīnā, tomēr mazāk par 20 000 eiro: Eiropā piedāvā jauno BYD Dolphin Surf (+ FOTO) - iAuto

Uz pusi dārgāk kā Ķīnā, tomēr mazāk par 20 000 eiro: Eiropā piedāvā jauno BYD Dolphin Surf (+ FOTO) 4

 

Foto: BYD

iAuto.lv | 23.maijs 2025 4:11

Ķīnas autobūves milzis BYD pieteicis Eiropas tirgum elektrisko Dolphin Surf, un, lai arī tas būs uz pusi dārgāks nekā pašmāju tirgū, automašīnas sākuma cena, kaut simboliski, būs mazāka par 20 tūkstošiem eiro.

Ķīnas BYD ir uzsācis elektroautomobiļa pārdošanu, kas Eiropas tirgū nosaukts par Dolphin Surf.   Četru metru garā un 1,56 m augstā elektriskā automašīna Eiropas tirgū maksās 20 – 30 tūkstošus eiro atkarībā no versijas un arī tikai pirmos trīs mēnešus, jo beidzoties “iepazīšanās” piedāvājumam, cena palēksies par 3000 eiro. Uz Ķīnas tirgu tas neattiecas, jo tur šī modeļa sākumcena ir mazāka par 10 000 eiro.

Eiropas tirgum piedāvātā Dolphin Surf bāzes modelis (šobrīd 19 900 eiro) ir aprīkots ar 10,1 collu skārienekrānu, 7 collu displeju vadītājam, navigāciju, sintētiskās ādas sēdekļiem, viedtālruņa savienojumu un divu zonu klimatkontroli. Piedziņu nodrošina 65 kW (88 Zs) motors, kas ir pietiekoši jaudīgs, lai elektromobilis 100 km/h sasniegtu 11,1 sekundēs. Sniedzamība šai versijai – līdz 220 km.

Dārgāki varianti pievieno lietus sensorus, elektriski regulējamu un apsildāmu vadītāja sēdekli, apkārtskata kameras, bezvadu viedtālruņa uzlādes nodalījumu, elektriski regulējamus spoguļus. Šādai versijai iebūvēts 43,2 kWh akumulators, bet gaitas rezerve sniegsies līdz 322 km.

Visdārgākais Dolphin Surf variants saņem 115 kW (156 Zs), kas nodrošina ieskrējienu no vietas līdz 100 km/h 9,1 sekundē, bet 43,2 kWh baterija - 310 km bez papildu uzlādes. Maksimālais ātrums ir 150 km/h.

Visas BYD Dolphin Surf versijas ir priekšpiedziņas, visas var uzlādēt ar 11 kW maiņstrāvu, bet abas jaudīgākās arī ar līdzstrāvas iekārtu līdz 85 kW, kas 10-80% uzlādi nodrošina 30 minūtēs. Bagāžnieka ietilpība: 308-1037 litri.

Eiropā pieejamākais elektroauto Dacia Spring joprojām ir lētāks. Tas maksā vismaz 16 900 eiro, taču par šo cenu pircējs saņems automašīnu ar ļoti pieticīgu salonu bez centrālā displeja un tikai 44 Zs jaudīgu motoru, kas 100 km/h ļaus sasniegt tikai pēc garām 19,1 sekundēm.

Foto: BYD

Foto: BYD

Foto: BYD

 
4 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
HE 23.maijs 2025 7:10
2 0 Atbildēt

Zinot , ka ķīnietis pērk pa 10k ,jābūt ar ''putniem galvā'' , lai pirktu šito bujduj bez  iepazīšanās cenas pa 23k e.

Lors 23.maijs 2025 9:08
1 0 Atbildēt

Nu redz putni ir un būs, jo Ora perk kā traki.

Met pakaļ 23.maijs 2025 10:54
1 0 Atbildēt

Pieķer klāt vēl šo: elektrisko 500e Latvijas dīleri šobrīd akcijas ietvaros piedāvā par 19 900 eiro (atlaide 16 633 eiro apmērā).

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Aston Martin pirmais ar Apple izstrādāto CarPlay Ultra

Britu Aston Martin pirmais no autoražotājiem ieguvis Apple izstrādātos CarPlay Ultra ciparu mērinstrumentus, paceļot vadītāja pieredzi jaunā līmenī. Lasīt vairāk

 

Septiņas vietas un LED gaisma. Modernizētā Toyota pasažieru furgona tests (+ VIDEO)

Nu jau esam apraduši ar domu ka Toyota ir ne tikai vieglās automašinas, bet arī komerctransports, ko tā ražo sadarbībā ar kādu franču ražotāju. Toyota jau vairāk nekā piecus gadus sadarbojas ar Stellantis koncerna zīmoliem, lai saviem klientiem Eiropā varētu piedāvāt arī dažāda izmēra komercautomašīnas. Lasīt vairāk

 

Toyota atklāj jauno elektroauto bZ4X Touring - universālis Eiropas tirgum (+ VIDEO) 5

iAuto.lv piedalās bZ4X Touring prezentācijā Briselē. Līdz 560 km autonomiju sološais universāls pircējiem kļūs pieejams 2026. gada pavasarī. Lasīt vairāk

 

SM: Pašvaldības un pārvadātāji bez papildu ES finansējuma nevarēs nodrošināt pāreju uz bezemisijas transportlīdzekļiem 7

Pašvaldības un pārvadātāji bez papildu Eiropas Savienības (ES) finansējuma nevarēs nodrošināt pāreju uz bezemisijas transportlīdzekļiem, izriet no Satiksmes ministrijas (SM) sagatavotā nacionālās pozīcijas projekta par uzņēmumu autoparku dekarbonizāciju, kuru otrdien atbalstīja valdība. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti