Stellantis atzīst kļūdu - Ram 1500 ar 5,7 litru Hemi V8 atgriežas Eiropā - iAuto

Stellantis atzīst kļūdu - Ram 1500 ar 5,7 litru Hemi V8 atgriežas Eiropā 7

 

Foto: Ram

iAuto.lv | 6.jūnijs 2025 14:24

Ražotājs atzīst kļūdīšanos izslēdzot no piedāvājuma populāro HEMI V8, veic korekcijas un atgriež leģendāro astoņu cilindru agregātu klientu izvēlei, tajā skaitā arī Eiropas tirgū.

Stellantis koncernā ietilpstošā amerikāņu zīmola Ram vadītājs Tims Kuninskis paziņojis, ka šovasar arī Eiropas pircēji varēs uzsākt pieteikšanos RAM 1500 versijai ar HEMI V8 motoru. Pasūtījumu pieņemšana sāksies 2025. gada jūlijā, bet piegādes – šoziem.

Kunickis atzīst, ka koncerns ir sapratis – klientiem nepietiek tikai ar sešcilindru dzinēju, tie vēlas izbaudīt arī īstu astoņu cilindru “garšu”, tādēļ atteikšanās no leģendārā 5,7 litru HEMI benzīna motora ir kļūda, ko uzņēmums labos.

2025. gadā klientiem vēl nāksies iztikt ar Hurricane 3.0L divu turbokompresoru, tomēr 2026. gada pikapos V8 būs atpakaļ.

Jāpiezīmē, ka šobrīd pieejamais Hurricane Straight Six Turbo ir jaudīgākais no Ram dzinējiem. Tas attīsta 540 Zs (706 Nm), kamēr HEMI V8 – 395 Z un 555 Nm. Piemaksa par V8 motoru ASV ir 1200 dolāri.

Atgriežoties pie astoņcilidru versijas jāpiebilst, ka agregātam ir degvielas taupīšanas tehnoloģija ar cilindru deaktivizēšanas sistēmu un eTorque  48 voltu vieglā hibrīdsistēma, kas palīdz paātrinājuma brīžos un arī ekonomē degvielu.

HEMI būs pieejams Eiropā 2026. gada Ram 1500, Laramie, Sport (būs pieejams vēlāk) un Limited modifikācijās nākamo 18 mēnešu laikā. 

Ar šādu motoru aprīkots Ram 1500 pikaps drīkst vilkt līdz 3500 kg smagu piekabi (ASV – 5200 kg) un tā maksimālā kravnesība ir 793 kg.

Interesanta nianse - HEMI V8 atkal atgriešanos ražotājs atzīmē ar "Symbol of Protest Badge" - speciālu plāksnīti, kas greznos ar šādu motoru aprīkotu pikapu spārnus. Mazliet divkosīgi, saka eksperti, jo plug-in hibrīda Ramcharger un elektriskā REV projektus neviens na atcēlis.

 

 
7 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Onsis 6.jūnijs 2025 15:19
4 0 Atbildēt

Tādu jau nevar notirgot ar 1,2 TDI . Tur vajag nopietnu dzelzi!

?? 6.jūnijs 2025 16:08
4 0 Atbildēt

Kāda tev dzimtā valoda?, pieļauju, ka tev saprotamāk būtu "ikona, ikonnij".

Po našemu 6.jūnijs 2025 16:23
3 0 Atbildēt

Redz kur būs pa tvojemu: короче легендарной «Оки» - mazs fragments no auto ziņu portāla. Izstāsti kādu leģendu par Oku, mēs tev par Ram.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto testē elektrisko “Renault Master” kravas busu (+ foto)

Vai elektrisks kravas buss var būt alternatīva ierastajam dīzelim? Izmēģinām "Renault Master" ar 140 ZS elektromotoru un 87 kWh bateriju. Lasīt vairāk

 

Kontrole uz autobāņa, cik Vācijā izmaksā tālruņa lietošana brauciena laikā? (+ VIDEO) 21

Vācijas ceļu policija rīko regulārus reidus un ar kameru, kas nostiprināta uz patruļauto jumta, pieķer kravas auto šoferus, kas brauciena laikā lieto tālruni. Lasīt vairāk

 

Berlīnē dažās vietās atceļ 30 km/h ātruma ierobežojumus 10

Pēc situācijas izvērtēšanas, Vācijas galvaspilsētā daļā ielu atgriezīsies iepriekš atļautie 50 km/h. Lasīt vairāk

 

Ko izvēlas Eiropa? – augusta apskats 1

2025. gada augustā Eiropas auto tirgus uzrādīja pieaugumu – tika reģistrētas 790 177 jaunas automašīnas, kas ir par 5 % vairāk nekā tajā pašā mēnesī pirms gada. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti