Sarkanās krāsas Model Y, kas šonedēļ izripojis no Brandenburgas rūpnīcas Berlīnes tuvumā, ir Tesla astoņmiljonais eksemplārs.
Tesla automobiļu ražošana neraugoties uz visām problēmām un situāciju pasaulē, ir vairāk vai mazāk veiksmīga: 6 miljonu robežu uzņēmums sasniedza 2024. gada aprīlī, bet 2025. gada jūnijā tiek ziņots par 8 miljoniem saražotu elektromobiļu.
Līdztekus plašāka pircēju lokam paredzētajiem Model 3 un Model Y, Tesla turpina ražot arī luksusa klases automobiļus — Model S un Model X. Uzņēmuma sortimentā ir arī Cybertruck, lai gan tas pagaidām Eiropā nav pieejams, bet nākotnē plānots eksportēt arī elektrisko kravas auto Semi.
Vācijā Tesla šobrīd ražo tikai Model Y — vidēja izmēra apvidus auto, kas ir kļuvis par uzņēmuma vislabāk pārdoto modeli. 2025. gadā, turklāt Berlīnē jau tiek montēta tā jaunā paaudze. Jaunais Model Y tiks ražots arī Tesla "gigafabrikās" Ķīnā, Teksasā un Kalifornijā, ASV.
Tomēr uzņēmuma pārdošanas apjomi, īpaši Ķīnā, šobrīd nesasniedz cerēto. Salīdzinot ar iepriekšējiem gadiem, piegāžu skaits ir sarucis. To ietekmē vairāki faktori: pāreja uz atjaunināto Model Y versiju, ierobežots un novecojošs modeļu klāsts, pieaugošā konkurence, subsīdiju samazināšanās un vispārēji stagnējošs tirgus. Papildu grūtības rada arī uzņēmuma vadītāja Īlona Maska politiski pretrunīgā uzvedība, kas daļēji kaitē Tesla zīmolam.
Maskam gan ir ambiciozi nākotnes plāni. Viņš sola koncentrēties vairāk uz uzņēmējdarbību, nevis politiku, un joprojām tic, ka Tesla spēlēs galveno lomu autonomās braukšanas attīstībā. 2024. gada beigās viņš prezentēja jaunu robotaksometru ar divām pasažieru vietām, cerot to ieviest plašākā apritē.
Tāpat uzņēmums strādā pie pieejamākiem elektroauto modeļiem — iespējams, mazākām Model Y vai Model 3 versijām, kas varētu būt pievilcīgākas plašākam pircēju lokam.