Francijas autobūves uzņēmums iekļaus piedāvājumā sportisko GTi, šoreiz to veidojot uz elektriskā E-208 bāzes.
80. un 90. gados ražotais Peugeot 205 GTi bija viens no to laiku "hot hatch" (sportisko hečbeku) pārstāvjiem, iespējams tādēļ ideja par sportisku mazauto atkal celta godā. Atbilstoši laikmetam, šoreiz GTI pamatu veido E-208 , kas aprīkots ar 206 kW (280 ZS) jaudīgu elektromotoru, kas to padara par visu laiku jaudīgāko E-208 versiju – tas ir vairāk nekā 120 zirgspēku pieaugums salīdzinājumā ar iepriekšējo jaudīgāko modeli. Šī jauda ļauj automobilim paātrināties no 0 līdz 100 km/h vien 5,7 sekundēs, nostiprinot tā pozīciju kā vienam no jaudīgākajiem mazauto savā klasē.
Lai šo jaudu efektīvi pārnestu uz ceļa, inženieri pazeminājuši automobiļa virsbūvi par trim centimetriem un paplašinājuši riteņu šķērsbāzi – par 5,6 cm priekšpusē un 2,7 cm aizmugurē. Lielās riteņu arkas aizpilda 18 collu diski, bet sportiskumu vēl vairāk izceļ priekšējais spoileris un aizmugurē uzstādītais aerodinamiskais difuzors.
Interjera dizainā saglabāts cieņas apliecinājums oriģinālajam 205 GTi – tajā dominē sarkanā krāsa, kas savulaik bija raksturīga arī klasiskajam modelim. Priekšējie sēdekļi ar integrētiem galvas balstiem ieturēti retro stilistikā, bet sportiskā stūre apvilkta ar perforētu sarkanu ādu un Alcantara materiālu, ko papildina sarkana emblēma centrā.
Tehniski E-208 GTi pārsteidz ar savām sportiskajām īpašībām – tas aprīkots ar transmisijā integrētu ierobežotas slīdes diferenciāli, kas uzlabo saķeri. Jaudas un svara attiecība ir iespaidīga – tikai 5,7 kilogrami uz vienu zirgspēku. Griezes moments sasniedz 345 ņūtonmetrus, bet maksimālais ātrums ir elektroniski ierobežots līdz 180 km/h. Speciālais sporta režīms ļauj deaktivizēt dažas palīgsistēmas, lai automobilis būtu piemērots arī izmantošanai sacīkšu trasē.
Ikdienas lietošanai paredzētais 54 kWh akumulators ļaus ar vienu uzlādi nobraukt aptuveni 350 kilometrus. Turklāt E-208 GTi aprīkots ar V2L (vehicle-to-load) funkciju, kas ļauj darbināt ārējās ierīces, izmantojot auto akumulatoru kā enerģijas avotu.
Peugeot plāno E-208 GTi tirgū laist nākamā gada sākumā, taču precīza cena pagaidām vēl nav atklāta.
sarkanā mini raķetīte