Jauns kompaktklases etalons: trešās paaudzes Audi Q3 - iAuto

Jauns kompaktklases etalons: trešās paaudzes Audi Q3 1

 

Foto: Audi

Audi | 17.jūnijs 2025 12:41

Audi Q3 savā labākajā izpausmē: dinamiskas un muskuļotas SUV proporcijas, kas papildinātas ar plašu salonu.

Audi Q3 jau vairāk nekā desmit gadus bijis pieprasīts modelis premium kompakto automobiļu segmentā. Tagad vairākos aspektos šī modeļa trešā paaudze nosaka jaunus standartus. Modernā SUV eksterjers izstaro pašpārliecinātību un emocijas. Vairākas inovatīvas funkcijas padara Audi Q3 par digitālu sabiedroto. Daudzās vadītāja asistenta sistēmas nodrošina augstākās klases lietošanas pieredzi, kā arī lielāku komfortu un drošību vadītājam un pasažieriem. Klientiem priekšrocības nodrošina ne tikai labi sabalansēta balstiekārta, bet arī apgaismojuma digitalizācija. Augsta līmeņa personalizāciju un adaptīvas, augstas izšķirtspējas apgaismojuma funkcijas nodrošina jaunā micro LED tehnoloģija digitālajos Matrix LED priekšējos lukturos. Vēl viena būtiska iezīme jaunajam Audi Q3 ir ekonomisks, daļēji elektrificēts iekšdedzes dzinējs ar daļējā hibrīda tehnoloģiju un plug-in hibrīda modelis ar elektrisko sniedzamību līdz pat 120 kilometriem.

“Jaunais Audi Q3 ir radīts tiem, kuri meklē kompaktāku SUV, nezaudējot neko no premium klases priekšrocībām. Jaunā Audi Q3 salonā no pilna izmēra automobiļu klases uz kompakto automobiļu segmentu ir pārcelta digitālā skatuve kopā ar inovatīvo vadības koncepciju un daudzajām asistenta sistēmām. Audi Q3 trešā paaudze ar jaudīgu plug-in hibrīdu un ekonomiskiem iekšdedzes dzinējiem ir būtisks papildinājums svarīgai modeļu saimei un turpina Audi vēsturē lielāko jauno modeļu ofensīvu. Kopš pirmās paaudzes nonākšanas tirdzniecībā ir pārdoti vairāk nekā divi miljoni Q3 automobiļu visā pasaulē, un tas ir viens no mūsu pieprasītākajiem modeļiem arī Latvijā,” stāsta Audi zīmola vadītājs Latvijā un Lietuvā Ilgvars Ļubka.

Salīdzinot ar tā priekšgājēju, jaunajam Audi Q3 ir vēl emocionālāks dizains. Platā Singleframe radiatora reste un elegantie, šaurie priekšējie lukturi ir pilnībā integrēti aerodinamiskajā koncepcijā.

Skatoties no sāniem, horizontālā plecu līnija starp priekšējiem un aizmugurējiem lukturiem vizuāli sadala automobili divās daļās, radot ļoti īpašu gaismas un ēnu saspēli.

Aizmugurējo daļu rotā papildu komplektācijā pieejamie digitālie OLED aizmugurējie lukturi, ko papildina nepārtraukta LED gaismas josla un izgaismotie riņķi. Šāda līmeņa apgaismojuma tehnoloģija, kas tiek piedāvāta jaunajā Audi Q3, Audi kompaktklases segmentā ir pieejama pirmo reizi.

Kompaktā SUV priekšpusē ir digitālie Matrix LED priekšējie lukturi, kuros pirmo reizi Audi Q3 modelī izmantots micro LED modulis. Šīs micro LED tehnoloģijas izmantošana ievērojami uzlabo ceļa izgaismošanu un tādējādi nodrošina spēcīgu kontrastu uz ceļa. Lukturu vadības funkcijas tagad ir krietni ciešāk saistītas ar vadītāja asistenta sistēmu funkcijām. Digitālie dienas gaitas lukturi ar LED tehnoloģiju, kas sastāv no 23 segmentiem katrā pusē, rada izteiksmīgus gaismas parakstus un tādējādi automobilis kļūst viegli atpazīstams uz ceļa.

Jaunais stūres vadības bloks salonā nodrošina ietilpīgāku uzglabāšanas vietu viduskonsolē, jaunu lietošanas pieredzi un labāku telpas kopējo sajūtu. Stūres vadības blokā pirmo reizi ir integrētas divas jaunas vadības sviras. Svira labajā pusē paredzēta pārnesumu pārslēgšanai, bet svira kreisajā pusē – apgaismojuma funkcijām un vējstikla tīrītājiem. Pirmo reizi Audi modelim kompaktajā segmentā ir iespējams pasūtīt arī priekšējo sānu logu akustisko stiklojumu, kas nodrošina labāku akustiku salonā, īpaši braucot ar lielāku ātrumu. Arī 488 litru bagāžas nodalījuma tilpums apliecina Audi Q3 praktiskumu. Ja aizmugurējo sēdekļu atzveltnes ir nolocītas, tad Audi Q3 bagāžas nodalījuma tilpums palielinās līdz 1386 litriem. Aizmugurējo sēdekli iespējams pārvietot gareniski, un atzveltnes slīpumu var regulēt jau standarta komplektācijā. SUV vilkšanas jauda ir līdz 2100 kilogramiem.

Audi Q3 saimes budžeta klases modelis ir Audi Q3 SUV TFSI 110 kW, kas aprīkots ar četru cilindru benzīndzinēju ar daļējā hibrīda tehnoloģiju. Audi Q3 SUV TDI 110 kW ir īpaši piemērots, ja regulāri jāveic garāki braucieni. Audi Q3 SUV e-hybrid 200 kW ideālos apstākļos iespējams uzlādēt ar jaudu līdz 50 kW ar līdzstrāvu (DC), un tas ir jaudīgāks un ekonomiskāks nekā jebkad agrāk. Šim nolūkam auto ir aprīkots ar augstsprieguma akumulatoru, kura bruto ietilpība ir 25,7 kWh (neto 19,7 kWh). Šis akumulators nodrošina elektrisko sniedzamību līdz 120 kilometriem WLTP testa ciklā.

Pilnveidotā standarta komplektācijas balstiekārta sniedz uzlabotu braukšanas pieredzi. Optimāli sabalansētai braukšanas pieredzei papildu komplektācijā ir pieejama sporta balstiekārta un balstiekārta ar divu vārstu tehnoloģiju. Viena no asistentu sistēmām ir adaptīvā braukšanas asistenta sistēma Plus. Vēl lielākai drošībai uz ceļa vadītāju uzmana arī kamera salonā, lai konstatētu miegainības un koncentrēšanās trūkuma pazīmes. Apmācītas parkošanās funkcija ļauj klientiem iemācīt Audi Q3 individuālus parkošanās manevrus, bet jaunais atpakaļgaitas asistents uzticami palīdz izbraukt no strupceļiem.

Foto: Audi

Foto: Audi

Foto: Audi

Foto: Audi

Foto: Audi

 
Visi komentāri
 
felix65 17.jūnijs 2025 19:38
0 0 Atbildēt

No sāna izskatās pēc korsas.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Nissan parāda attēlus un pastāsta par jauno Leaf (+ FOTO)

Japānas autobūves uzņēmums Nissan iepazīstinājis ar jaunās paaudzes elektromobili Leaf, kas pasūtīšanai kļūs pieejams šoruden. Lasīt vairāk

 

No 2025. gada jūlija elektroskrejriteņu īpašniekiem būs jāiegādājas OCTA (+ VIDEO)

No 2025. gada jūlija elektroskrejriteņu īpašniekiem būs jāiegādājas obligātā transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības apdrošināšanas polise jeb OCTA. Izmaiņas ir ieviestas, lai nodrošinātu lielāku drošību ceļu satiksmē un aizsargātu cietušos ceļu satiksmes negadījumos. Lasīt vairāk

 

Vācija: likums visiem viens - ātruma ierobežojumi vides zonās attiecas arī uz elektroautomobiļiem 20

Vācijas reģionālā tiesa noraidījusi kāda elektroautomobiļa īpašnieka sūdzību, kurš vēlējās attiesāt sodu, ko viņam piesprieda par ātruma pārsniegšanu gaisa kvalitātes uzturēšanas zonā. Lasīt vairāk

 

iAuto.lv redaktors Māris Ozoliņš nepiekrīt CSDD ekspertam Oskaram Irbītim par ceļu infrastruktūras (ne)ietekmi uz drošību (+ VIDEO) 93

Māris Ozoliņš skaidro, kāpēc nepiekrīt CSDD ekspertam Oskaram Irbītim, kurš uzskata, ka negadījumu statistiku vairo nevis ceļu infrastruktūra, bet braukšanas stils.. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti