Xiaomi jaunais krosovers ir ne tikai izteiksmīgs, tehnoloģijām apveltīts uz daudzsološs, bet arī augsti pieprasīts, ko apliecina ražotāja atskaite par pirmo pārdošanas dienu.
Ķīnas tehnoloģiju giganta Xiaomi ienākšanu autobūvē nu jau var saukt par veiksmīgu, lai gan kopš pirmā modeļa SU7 tirdzniecības starta ir pagājis tikai nedaudz vairāk par gadu. Elektriskais sedans SU7 godam izturējis izaicinājumus ar kuriem saskaras ikviens jaunpienācējs un ielicis labu pamatu uzņēmuma otrajam modelim YU7.
Par “Tesla Model Y Killer” dēvētā YU7 pārdošana Ķīnā sākās šonedēļ un jau pirmās dienas rezultāti ir rekordaugsti – pirmajās trīs minūtēs iegādei pieteikušies 200 000 klientu, bet stundas laikā to skaits pieaudzis līdz gandrīz 300 000. Līdz ar to YU7 ražošanas apjomi rezervēti līdz pat 2027. gadam.
Xiaomi vadītājam Lei Junam tas ļauj raudzīties uz nākotni ar optimismu un ne bez pamata apgalvot, ka viņu mērķis ir pārspēt Tesla Model Y pārdošanas rādītājus.
Lai to panāktu, ikviena Xiaomi YU7 tirgū tiek laista par zemāku cenu nekā Tesla. Piemēram, bāzes versija maksā 30 160 eiro un var braukt aptuveni 200 km tālāk nekā Tesla Model Y pamata modelis.
Pārdod dīlerim, ne jau gala lietotājam. Ķīnas kompānijas saņem subsīdijas no valdības, ja to produkts skaitās pārdots. Tāpēc pārdošanu noformē iespējami ātri. Ja tas pārdots starpniekam, tad jau ir pārdots. Ja uzkrauts uz kuģa -pārdots.
Vai Xiaomi saņem subsīdijas ? Nu, protams.
Bloomberg: Xiaomi Hits Fresh Record High on China's Subsidy