Vācijas autobūves uzņēmums Mercedes-Benz pieteicis CLA Shooting Brake –universāli, kas būs pieejams gan ar vieglā hibrīda, gan pilnībā elektriskā versijā ar sniedzamību līdz 761 kilometram.
No priekšpuses skatoties jaunais modelis ir tāds pats kā jau piedāvājumā esošais CLA sedans, taču sākot no priekšējiem statņiem jumta līnija tiecas lejup elegantā lokā, veidojot efektīgu Shooting Brake virsbūvi, kas nezaudē universālim piemītošo praktiskumu.
Ražotājs norāda, ka aizmugures bagāžnieka tilpums ir no 455 līdz 1290 litriem, ko papildina 101 litru bagāžas nodalījums zem motora pārsega. Aizmugurējā sēdekļa atzveltni var nolocīt proporcijā 40:20:40 arī garāku priekšmetu ievietošanai, jumta sliedes un pieļaujamā slodze 75 kilogramu kravnesībai nodrošina papildu iespējas, tāpat kā vilkšanas jauda līdz 1,8 tonnām. Bagāžas nodalījuma vāks ar elektropievadu, diožu priekšējie lukturi un apsildāmi sēdekļi būs jau pamata komplektācijā, bet MBUX Superscreen multivides iekārta ar trim displejiem – par papildu samaksu.
Īpašs lepnums Mercedes ir par lielizmēra panorāmas stikla jumtu, kas stiepjas no vējstikla rāmja līdz pat aizmugurei un naktī pārvēršas mirdzošās zvaigžņotās debesīs, pateicoties 158 integrētiem gaismas punktiem.
CLA Shooting Brake pārdošana sāksies 2026. gada pavasarī un jau līdz ar tā startu pircējiem būs pieejamas divas versijas - 200 kW motors apvienojumā ar aizmugurējo riteņu piedziņu un pilnpiedziņas versija ar 260 kW. Abas izmanto 85 kWh akumulatoru, kas nodrošina WLTP nobraukumu līdz pat 761 kilometram. Pateicoties 800 voltu arhitektūrai, ir iespējama ātrā uzlāde ar jaudu līdz 320 kW, bet mājās var izmantot Wallbox uzlādes ierīci ar jaudu līdz 22 kW. Navigācijas sistēma iepriekš plāno uzlādes pieturas un sagatavo akumulatoru ātrai uzlādei.
Tāpat kā sedanam, arī universālim būs pieejamas iekšdedzes dzinēja versijas ar 48 voltu vieglā hibrīda tehnoloģiju.
Jauki. Man tā panorāmas stikla vietā labāk saules paneli. Kaut gan tāpat jau gan to paneli, gan zvaigžņoto panorāmu aizdirsīs kaijas, ka nemetas.