Viens no trim Subaru jaunumiem, kas paredzēts Eiropas tirgum, ir E-Outback – labi pazīstamā boksermotora modeļa elektriskās piedziņas brālis.
Ar akumulatoru darbināmais Outback (citur pasaulē Trailseeker) Eiropā ieradīsies ar nosaukumu E-Outback. Tas saglabā līdzšinējo dizaina līniju, tomēr tehniskā ziņā ir pilnīgi cits. Elektriskais modelis ir trīs centimetrus īsāks, nedaudz zemāks un šaurāks, toties riteņu bāze palielinājusies par 10,5 centimetriem sasniedzot 2,85 metrus.
Automašīnu darbina divi elektromotori ar kopējo jaudu 280 kW (375 Zs), kas nodrošina jaunu veitspējas līmeni, vairāk nekā dubultojot boksermotora jaudu. To apliecina arī tehniskie dati, kas sola ieskrējienu līdz simtam vien 4,4 sekundēs, savukārt 74,7 kilovatstundu akumulators bez papildu uzlādes ļaus ceļot vairāk nekā 450 kilometru.
Gudra programmatūra rūpējas par to, lai griezes moments vienmērīgi un atbilstoši situācijai tiktu sadalīts starp priekšējo un aizmugurējo asi, 210 mm klīrenss ļaus justies pārliecinātāk sliktākos ceļos, bet par drošību rūpēsies tādas sistēmas, kā ārkārtas apstāšanās funkcija un EyeSight autovadīšanas atbalsta sistēmu komplekss.
Vienīgā joma, kur elektriskais modelis piekāpjas savam priekšgājējam, ir vilkšanas jauda — iepriekšējās divas tonnas ir samazinātas līdz 1,5 tonnām.
E-Outback pirmizrāde plānota nākamā gada otrajā ceturksnī.
Ē, Outback