Ķīnas Leapmotor uzsācis elektriskā B01 pārdošanu vietējā tirgū. Tā kā Leapmotor ir cieši saistīts ar Stellantis, arī šī labi aprīkotā un cenu ziņā pievilcīgā modeļa ierašanās Eiropā ir ļoti iespējama.
B01 savu pirmizrādi piedzīvoja 2025. gada Šanhajas autoizstādē un tagad uzsākta tā pārdošana. Pircējiem tiek piedāvātas sešas komplektācijas trīs sniedzamības versijās (430, 550 un 650 km) CLTC ciklā.
Šis jaunais modelis veidots uz uzņēmuma izstrādātās LEAP 3.5 modulārās platformas. Aerodinamikas rādītāji ir iespaidīgi – pretestības koeficients sasniedz tikai 0,197 Cd. Auto izmēri ir 4770 mm garumā, 1880 mm platumā un 1490 mm augstumā, bet riteņu bāze ir 2735 mm. Atkarībā no versijas transportlīdzekļa pašmasa variē no 1550 līdz 1711 kilogramiem.
B01 pieejama Leapmotor Pilot viedā braukšanas sistēma, ko nodrošina Qualcomm Snapdragon 8650 mikroshēma. Tā spēj apstrādāt 26 dažādas uzlabotas braukšanas funkcijas, tostarp autopilotu gan pilsētā, gan uz šosejas, kā arī dažādas parkošanās palīgsistēmas. Standarta versija ir aprīkota ar piecām kamerām un 12 ultraskaņas sensoriem, bet augstākās klases modeļi lepojas ar desmit kamerām, 12 ultraskaņas sensoriem, trim milimetru viļņu radariem un vienu 128 līniju lidar sensoru, kura darbības diapazons ir 300 metri ar 140° aptveri.
Tehniskie rādītāji mainās atkarībā no izvēlētās versijas: 430 Comfort Edition versija aprīkota ar 100 kW (134 ZS) elektromotoru un 43,9 kWh LFP akumulatoru, ļaujot sasniegt 150 km/h un paātrināties no 0 līdz 100 km/h 9,4 sekundēs.
550 Comfort/Enjoy/LiDAR versijas piedāvā divus dzinēja variantus: 132 kW (177 ZS) vai 160 kW (215 ZS), ar 56,2 kWh akumulatoru. Maksimālais ātrums ir 160 km/h, un ātrākais paātrinājums līdz 100 km/h sasniedz 6,4 sekundes.
650 Enjoy/LiDAR versijām ir 160 kW motors un lielāks – 67,1 kWh – akumulators, ar līdzīgu veiktspēju: 160 km/h maksimālais ātrums un paātrinājums līdz 100 km/h 6,5 sekundēs.
Salonā pircējiem tiek piedāvāta izvēle starp pelēku un violetu dizaina tēmu. Interjers izceļas ar plakanu stūres apakšdaļu, 8,8 collu digitālo instrumentu paneli un 14,6 collu 2,5K centrālo vadības ekrānu. Sistēmu vada Leapmotor OS 4.0 Plus, kas darbojas uz Qualcomm Snapdragon 8155P vai 8295P mikroshēmām atkarībā no komplektācijas. Tajā integrēts arī DeepSeek mākslīgā intelekta modelis, kurš nodrošina viedo balss asistentu.
No plašā Leapmotor modeļu klāsta globālajā tirgū pašlaik pieejami B10, C10 und T03, savukārt B saimes modeļu klāstam B10 un gluži svaigo B01 šī gada gaitā pievienosies pilnīgi jaunais B05.
Pērn Ķīnas zīmols, kurā Stellantis pieder 51% akciju, pārdeva aptuveni 300 000 automašīnu. Tas ir divreiz vairāk nekā 2023. gadā.
Mēs viņu te gaidām?! Otrreizējais tirgus te pat jau ar labajām tačkām, pilni iĀ plači. Nez kādas ākcijas jāveic lai pārdotu tādu kādu iĀutobiography vai ko līdzīgu.