Japānas autoražotājs Honda iepazīstinājis ar savu mazāko elektrisko automašīnu zīmola vēsturē – tikai 3,4 metrus garo N-One e.
Šis modelis, kas balstīts uz N-One benzīna versiju, ir radīts atbilstoši Japānas kei auto kategorijas standartiem un piesaista uzmanību ar savu oriģinālo dizainu – stūrainu virsbūvi, augstu jumtu un raksturīgajiem apaļajiem priekšējiem lukturiem.
N-One e ir divas uzlādes kabeļa pieslēgligzdas. Abas iebūvētas priekšā, taču labās puses ligzda paredzēta AC uzlādei, kamēr kreisajā pusē izvietotā atbalsta DC līdzstrāvas ātro uzlādi.
N-One e ar pilnībā uzlādētu akumulatoru spēj nobraukt līdz 270 kilometriem, kas ir iespaidīgi šāda izmēra pilsētas automobilim. Ņemot vērā kei automašīnām noteiktos izmēru ierobežojumus, arī šis modelis garumā nepārsniedz 3400 milimetrus.
Salona iekārtojums ir vienkāršs un praktisks, ar daudzām fiziskām vadības pogām, savukārt aizmugurējie sēdekļi ir nolokāmi proporcijā 50:50, kas palielina bagāžas pārvadāšanas iespējas.
Viena no praktiskākajām N-One e īpašībām ir V2L tehnoloģija (Vehicle to Load) – tā ļauj izmantot automašīnas akumulatoru, lai darbinātu ārējās elektroierīces. Tas padara šo nelielo elektroauto par noderīgu sabiedroto ne tikai pilsētā, bet arī izbraucienos dabā vai ārkārtas situācijās.
Honda vēl nav apstiprinājusi elektromotora precīzo jaudu, bet, ņemot vērā kei klases ierobežojumus, tā, visticamāk, nepārsniedz 64 zirgspēkus.
N-One e: pārdošana Japānā sāksies septembrī, un pēc tam modelis tiks prezentēts arī Eiropā IAA Mobility 2025 autoizstādē.