Līdz 650 kilometriem ar elektrību - Mercedes parāda jaunu GLC EQ attēlu - iAuto

Līdz 650 kilometriem ar elektrību - Mercedes parāda jaunu GLC EQ attēlu 8

 

Foto: Mercedes-Benz

iAuto.lv | 5.augusts 2025 4:59

Vācijas autobūves uzņēmums Mercedes-Benz publicējis jaunu elektriskā SUV GLC EQ attēlu un atklājis daļu informācijas par jauno modeli.

Ražotāja mājaslapā publicētajā attēlā redzams iespaidīgs radiatora režģis – tas ieguvis izgaismotu kontūru līniju, biezu hroma apmali un lielu, hromētu Mercedes zvaigzni, kas arī ir izgaismota. Režģa dizains atgādina vēsturiskos Mercedes sedanus, bet 942 pikseļu gaismas punkti piešķir mūsdienīgu un unikālu akcentu. Šī dizaina pieeja ne tikai piesaista uzmanību, bet arī simbolizē zīmola identitātes attīstību nākotnes elektromobilitātes virzienā.

Tehniski GLC EQ balstās uz jauno MB.EA platformu, kas izstrādāta tieši elektroautomobiļiem. Sākuma versija, GLC 400 4Matic, būs aprīkota ar 360 kW motoru un pilnpiedziņu, un līdzīgi kā EQE un EQS modeļos, arī šeit būs iespējams atvienot priekšējo elektromotoru, lai taupītu enerģiju. Divpakāpju transmisija un trīs rekuperācijas līmeņi (ieskaitot iespēju braukt ar vienu pedāli) padarīs braukšanu vēl efektīvāku un dinamiskāku.

Auto spēka avots būs 94,5 kWh NMC akumulators, kas ļaus nobraukt vairāk nekā 650 kilometrus ar vienu uzlādi. Atsevišķos tirgos paredzēta arī versija ar LFP akumulatoru, taču šo tirgu ģeogrāfija tiks atklāta vēlāk.

Jaunais GLC EQ, tāpat kā CLA EQ, izmantos 800 voltu elektrisko arhitektūru, kas ļauj sasniegt maksimālo uzlādes jaudu līdz pat 320 kW. Pie šādas iekārtas tikai desmit minūtēs iespējams iegūt pietiekami daudz, lai nobrauktu aptuveni 280 kilometrus.

Komfortam paredzēta papildus pakotne, kurā ietilpst Airmatic pneimatiskā piekare un aizmugurējās ass stūrēšana – tas uzlabos gan braukšanas kvalitāti, gan manevrētspēju. Lai gan precīzi ārējie izmēri vēl nav atklāti, zināms, ka riteņu bāze būs par astoņiem centimetriem garāka nekā pašreizējam GLC, kas nozīmē plašāku salonu.

Runājot par praktiskumu, GLC EQ spēs vilkt līdz pat 2,4 tonnām, un bagāžnieka ietilpība svārstās no 570 līdz 1740 litriem, papildus tam ir arī 128 litru priekšējais bagāžas nodalījums.

Pasaules pirmizrāde ieplānota 7. septembrī, dienu pirms IAA Mobility izstādes sākuma Minhenē.

 

Foto: Mercedes-Benz

 
8 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
ZZZZ 5.augusts 2025 8:11
1 1 Atbildēt

Labs auto, ir jauns auto. Tev tur garantija, rūpnīcas rūpes par klientu, bezmaksas atsaukumi brāķa novēršanai...Bet jau otrreizējā tirgū ir kā? Ar piem. kondicionētāja gāzi 1234, kas kg maksā 400eur/kg un darbs tā ap 80+/- pielabot nebūs vairs pa saldo.

ZZZZ 5.augusts 2025 9:32
1 0 Atbildēt

hue esi atrāvies no realitātes? Tā tik viena pozīcija no...2X mūžā...jā kātaD.

Onsis 5.augusts 2025 9:46
1 0 Atbildēt

ja auto mūžš 5 gadi, tad jā, 2x auto mūžā!

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ford pārskata elektrifikācijas plānus – vēl platāks solis atpakaļ 4

ASV autobūves uzņēmums atzīst kļūdu virzībā uz vispārējo elektrifikāciju, rēķinās ar zaudējumiem un turpinās ražot arī degvielas automašīnas. Lasīt vairāk

 

Uzdāvini savai otrajai pusei "Porsche Off-Road Experience" piedzīvojumu 333 trasē. Te neliels ieskats (+ VIDEO) 2

Tas nav vienkārši brauciens. Tā ir robežu pārbaude – tavu un arī Porsche. Stāvas nogāzes, īsta 4x4 trase, bet bez dubļiem, auto šūpoles un 3 metrus augsts metāla tilts, kas prasa pārliecību un precizitāti. Lasīt vairāk

 

Putins atklāj, kādā gadījumā uzbrukums Rietumiem nenotiks; Krievija šo karu nesāka (+ VIDEO) 14

Krievijas diktators Vladimirs Putins ikgadējā jautājumu un atbilžu sesijā piektdien sniedza atbildes uz vairākiem šobrīd aktuāliem jautājumiem. Lasīt vairāk

 

Uzlabotajā krustojumā pie Spice-Depo ir arī jauns un nebijis sastrēgums, kurš nedrīkstētu būt 4.DAĻA (+ VIDEO) 35

iAuto.lv turpina pētīt jaunizbūvētā satiksmes mezgla risinājumus, kam vajadzētu samazināt sastrēgumus. Taču - vai tā ir? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti