Coupe-SUV modeļa sliktie pārdošanas rezultāti var veicināt tā noņemšanu no konveijera.
Volkswagen elektrisko modeļu ofensīva palēnām zaudē tempu – raksta izdevums Motor.de. pirmajā pusgadā pārdoto elektroautomobiļu skaits sasniedzis 465 000 vienību, kas ir 11 procenti no kopējā daudzumu, tomēr ne visi modeļi ir veiksmīgi, un runa šajā gadījumā par sportisko ID.5, kas varētu izzust no piedāvājuma savu otro paaudzi pat nepiedzīvojot.
Žurnālistiem izdevies uzzināt, ka ID.5 varētu noņemt no konveijera 2027. gadā, turklāt pēctecis tam nav plānots. Tas tādēļ, ka pircējs izvēlas praktiskāko tradicionālo formu SUV ID.4, bet ASV tirgū ID.5 netiek piedāvāts, kas atkal jau mazina tā noietu.
Tajā pašā laikā ID.5 ir Volkswagen elektroautomobiļu segmenta visvairāk pirktais modelis, tiesa – skaitot kopā ar tehniski līdzīgo ID.4 (statistikas apkopotāji tā arī dara). Jūnijā Vācijas tirgū pārdoti gandrīz 85 000 ID.4/ID.5, “četriniekam” aizņemot lauvas tiesu, seko ID.3 ar 60 700 eksemplāriem un Audi Q4 E-Tron/Q4 E-Tron Sportback ar 44 600 automašīnām.
Pēdējās dienās Volkswagen apstiprinājis virkni modeļu, kas varētu izzust no piedāvājuma. To skaitā ir Passat (Ķīnā ražošana turpinās ar nosaukumu Pro), Arteon (2026. gads), Touareg (2026. gads) un T-Roc Cabriolet (2027. gads). Tiek ziņots, ka sākotnēji plāni par mazo ID.Buzz kā modeļa Touran pēcteci, arī esot svītroti.