Volkswagen papildinājis Transporter T7 saimi ar trim jauniem variantiem, kuru skaitā populārais pikaps ar dubulto kabīni.
Trīs jaunās versijas ir jau pieminētais variants ar kravas kasti un dubultu kabīni, Tansporter Plus furgons kombinētajiem kravu un pasažieru pārvadājumiem, kā arī uz tā bāzes veidots furgons ar L veida starpsienu.
Pirmā versija pieejama tikai ar garo riteņu bāzi un piedāvā kravas telpu, kuras garums pārsniedz 2,15 metrus un platums ir nedaudz mazāks par 1,95 metriem. Tās kravnesība ir līdz 1073 kilogramiem, un maksimālā vilkšanas jauda ir 2,5 tonnas.
Kā Panel Van Plus, T7 ir aprīkots ar trīsvietīgu sēdekli otrajā rindā un plastmasas starpsienu ar logu, kas norobežo kravas nodalījumu. Panel Van versija ar L veida starpsienu atdala priekšējos sēdekļus un divus atsevišķos sēdekļus otrajā rindā no kravas nodalījuma. Vadītāja pusē kravas nodalījums sniedzas līdz pirmajai sēdekļu rindai. Tas ļauj pārvadāt īpaši garus priekšmetus vadītāja pusē.
Panel Furgonam ar L veida starpsienu vienmēr ir divas bīdāmās durvis, no kurām labajā pusē standarta aprīkojumā ir logs.
Visas jaunās versijas pieejamas ar turbodīzeli vai elektrisko piedziņu, kravas furgoni arī ar Plug-in hibrīdpiedziņu.
Viss ļoti jauki, bet kāpēc Ford transit tiek dēvēts par VW?