Volkswagen piedāvās programmatūras atjauninājumu modelim ID.3 Pro, kas uzlabos tā veiktspēju, ja vien īpašnieks būs gatavs ražotājam par to samaksāt.
Jauninājumu var aktivizēt kā vienreizēju pirkumu par 629 eiro vai kā ikmēneša abonementu par 18,90 eiro (Vācijā) un pēc tā instalācijas, ID.3 Pro jauda no standarta 150 kW (204 ZS) pieaugs līdz 170 kW (231 ZS). Palielināsies arī griezes moments no 265 līdz 310 ņūtonmetriem, ieskrējiens līdz 100 km/h saruks par pussekundi (7,1 sekunde), bet maksimālais ātrums paliks nemainīgs – 160 kilometri stundā. Nemainās arī sniedzamība, ko elektromobilis veic ar pilnībā uzlādētu akumulatoru – 434 km.
Šāds risinājums ir izmaksu ziņā izdevīgāka alternatīva tiem, kas vēlas ID.3 Pro S līdzvērtīgu jaudu, bet kuriem nav nepieciešams tā lielākais akumulators. Pro S maksā aptuveni par 8000 eiro vairāk un tam ir 79 kWh akumulators, bet Pro modelim iebūvēts mazāks 59 kWh enerģijas avots.
Interesanti, ka transportlīdzekļa reģistrācijas dokumentā vienmēr ir norādīta maksimālā iespējamā jauda 170 kW neatkarīgi no tā, vai jaudas uzlabojums ir pasūtīts.
Interesants ir arī komentārs, ko publicējis Motor.de – ņemot vērā, ka šāds veiktspējas jauninājums Vācijā pieejams pirmo reizi, ir pamats domāt, ka tas izraisīs pretrunīgus viedokļus: daži auto entuziasti jutīsies apkrāpti uzzinot, ka viņiem tiek lūgts maksāt par funkciju, kas "faktiski" jau ir iekļauta. Tomēr iespēja īslaicīgi vai pastāvīgi pielāgot savu transportlīdzekli jaunām vajadzībām piedāvā klientiem arī lielāku elastību un samazina transportlīdzekļu ražošanas sarežģītību, secina minētais izdevums.
T.s. klients lielākoties ir gatavs ie**st feniņu, neatkarīgi no auto vai piedziņas veida. Izņēmums, kā likums, ir jaunizcepties auto īpašnieki, kas ir tādā starā par iespēju transportēties saviem spēkiem neatkarīgi no draugu vai CATAs viedokļa, ka lielākoties ir gatavi grūst iekšā savā "pirmajā auto" neprātīgas summas, tā vietā lai to pārdotu ar zaudējumiem un nopirktu jelcik pieklājīgu automobili, kas nelūst vienā laidā, nestrebj degvielu kā cūka samazgas un nav tik glupi uztaisīt, ka lukturus tam var izcelt garāmgājējs kamēr luksoforā sarkanā gaisma.