Volkswagen ID.3 Pro var kļūt jaudīgāks – ja vien klients gatavs maksāt - iAuto

Volkswagen ID.3 Pro var kļūt jaudīgāks – ja vien klients gatavs maksāt 1

 

Foto: Volkswagen

iAuto.lv | 19.augusts 2025 4:59

Volkswagen piedāvās programmatūras atjauninājumu modelim ID.3 Pro, kas uzlabos tā veiktspēju, ja vien īpašnieks būs gatavs ražotājam par to samaksāt.

Jauninājumu var aktivizēt kā vienreizēju pirkumu par 629 eiro vai kā ikmēneša abonementu par 18,90 eiro (Vācijā) un pēc tā instalācijas, ID.3 Pro jauda no standarta 150 kW (204 ZS) pieaugs līdz 170 kW (231 ZS). Palielināsies arī griezes moments no 265 līdz 310 ņūtonmetriem, ieskrējiens līdz 100 km/h saruks par pussekundi (7,1 sekunde), bet maksimālais ātrums paliks nemainīgs – 160 kilometri stundā. Nemainās arī sniedzamība, ko elektromobilis veic ar pilnībā uzlādētu akumulatoru – 434 km.

Šāds risinājums ir izmaksu ziņā izdevīgāka alternatīva tiem, kas vēlas ID.3 Pro S līdzvērtīgu jaudu, bet kuriem nav nepieciešams tā lielākais akumulators. Pro S maksā aptuveni par 8000 eiro vairāk un tam ir 79 kWh akumulators, bet Pro modelim iebūvēts mazāks 59 kWh enerģijas avots.

Interesanti, ka transportlīdzekļa reģistrācijas dokumentā vienmēr ir norādīta maksimālā iespējamā jauda 170 kW neatkarīgi no tā, vai jaudas uzlabojums ir pasūtīts.

Interesants ir arī komentārs, ko publicējis Motor.de – ņemot vērā, ka šāds veiktspējas jauninājums Vācijā pieejams pirmo reizi, ir pamats domāt, ka tas izraisīs pretrunīgus viedokļus: daži auto entuziasti jutīsies apkrāpti uzzinot, ka viņiem tiek lūgts maksāt par funkciju, kas "faktiski" jau ir iekļauta. Tomēr iespēja īslaicīgi vai pastāvīgi pielāgot savu transportlīdzekli jaunām vajadzībām piedāvā klientiem arī lielāku elastību un samazina transportlīdzekļu ražošanas sarežģītību, secina minētais izdevums.

 
Visi komentāri
 
0pis 19.augusts 2025 7:12
0 0 Atbildēt

T.s. klients lielākoties ir gatavs ie**st feniņu, neatkarīgi no auto vai piedziņas veida. Izņēmums, kā likums, ir jaunizcepties auto īpašnieki, kas ir tādā starā par iespēju transportēties saviem spēkiem neatkarīgi no draugu vai CATAs viedokļa, ka lielākoties ir gatavi grūst iekšā savā "pirmajā auto" neprātīgas summas, tā vietā lai to pārdotu ar zaudējumiem un nopirktu jelcik pieklājīgu automobili, kas nelūst vienā laidā, nestrebj degvielu kā cūka samazgas un nav tik glupi uztaisīt, ka lukturus tam var izcelt garāmgājējs kamēr luksoforā sarkanā gaisma.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Atļauts 120 km/h, traucās ar 321 km/h – Vācijā pieķer ātruma pārkāpēju ar Porsche 2

Satiksmes kontroles laikā Vācijā, uz autoceļa A2 pieķerts īpaši steidzīgs autovadītājs, kurš ar Porsche Panamera S E-Hybrid traucies ar ātrumu 321 km/h vietā, kur atļautais ātrums bijis 120 km/h. Lasīt vairāk

 

FOTOGALERIJA: Jaunais Volkswagen Crafter busiņš (+ FOTO) 4

Jaunais VW Crafter pārsteidz ar gaitas kvalitāti un vadīšanas komfortu. Demo bija pieejams vidējā garuma versija, kopā ir trīs. Lasīt vairāk

 

Degvielas cenas: Dīzelis 1.487 un 95 benzīns 1.507 EUR - 16.08.2025. (+ VIDEO) 17

iAuto.lv uzpilda degvielu un skaidro kādēļ degvielas uzpildes video tiek uzņemti regulāri. Lasīt vairāk

 

Šogad jau teju 80 noslīkušo (+ VIDEO) 11

Nesen Valmierā, Daliņu pludmalē, noticis negadījums, kad kāds iedzīvotājs, cenšoties palīdzēt slīkstošam jaunietim, konstatēja — nav glābšanas riņķa, ko pamest nelaimē nonākušajam. Šis stāsts gan beidzās laimīgi, taču notikušais aktualizējis jautājumu par drošību peldvietās. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti