Tikai trīs gadi bija nepieciešami kādam Dienvidkorejas iedzīvotājam, lai ar elektrisko Hyundai Ioniq 5 nobrauktu vairāk par 600 000 kilometriem.
Pastāv uzskats, ka elektriskie automobiļi neder tāliem pārbraucieniem, taču kāds korejietis, kam pieder Hyundai Ioniq 5 ir pierādījis pretējo, īsā laika periodā nobraucot tik daudz kilometru, ko reti spēj pat vairums benzīna un dīzeļa dzinēju automobiļu.
Ieraugot sociālajos medijos publicētos attēlus, eksperti metās rēķināt, cik apņēmīgais kilometru krājējs ir nobraucis vienā mēnesī, dienā un tml. Izrādās, ka sasniegt šādu ciparu iespējams vien tad, ja katru dienu veic vismaz 555 kilometrus, kas atbilstu aptuveni 16 656 kilometriem mēnesī. Savukārt pārskatot Ioniq 5 pieejamās versijas, eksperti nonākuši pie secinājuma, ka neviens Ioniq 5, kas ir vairāk kā trīs gadus vecs, nav komplektēts ar akumulatoru, kas ļautu veikt 555 km dienā, tātad īpašnieks, visdrīzāk, vismaz reizi dienā bija spiests savas automašīnas bateriju lādēt arī esot ceļā.
Un vēl – biežā uzlāde nav palikusi bez sekām, jo pie nobraukuma 580 000 kilometru, baterijas mūžam pienācis gals.
Pēc īpašnieka teiktā, tas tika izdarīts bez maksas garantijas ietvaros, lai gan Hyundai garantijas noteikumos norāda, ka garantija ir derīga ne ilgāk kā 160 000 kilometru jeb astoņus gadus. Acīmredzot, ražotāju tik ļoti iespaidojis īpašnieka paveiktais, ka uzņēmums to novērtējis šādi.
Nu re kā. Varēja kāds salīdzināt un ierakstīt degvielas/eļļas uc maināmo daļu ne izmaksas Korejā. Vai bija to vērts, tāds EV?