Tikai 1990 vienības - Volkswagen uzsāk īpašā modeļa ID.3 GTX Fire + Ice ražošanu (+ FOTO) - iAuto

Tikai 1990 vienības - Volkswagen uzsāk īpašā modeļa ID.3 GTX Fire + Ice ražošanu (+ FOTO) 2

 

Foto: Volkswagen

iAuto.lv | 3.septembris 2025 8:24

Pavisam tiks izlaisti 1990 ID.3 GTX Fire + Ice eksemplāru, ko ražotājs laidis klajā par katru prasot 56 020 eiro.

Nedaudz vairāk kā gadu pēc tam, kad tika prezentēts šī modeļa koncepts, Volkswagen uzsāk ekskluzīvā ID.3 GTX Fire + Ice ražošanu. Īpašais modelis tapis sadarbībā ar slaveno sporta apģērbu zīmolu Bogner, ideju un stilistisko tēlu aizgūstot no 1990. gada ikoniskā Golf II Fire and Ice modeļa un versijas eksemplāru skaitu (1990) pieskaņojot oriģināla izlaišanas gadam.

Tāpat kā tā priekšgājējs, arī jaunais ID.3 GTX Fire + Ice ir radīts ar sportisku raksturu un spilgtu dizainu. Virsbūve ir krāsota Ultra Violet Metallic krāsā — tieša atsauce uz 1990. gada modeli. Sarkanā anodētā jumta rāmja apdare un Fire + Ice uzraksts uz C statņa caurspīdīgā matētā plēvē, papildina vizuālo tēlu. Jumta spoilers ir rotāts ar oriģinālo Fire and Ice logotipu, bet LED aizmugurējie lukturi ir tonēti. Durvju atvēršanas brīdī uz zemes tiek projicētas divas atšķirīgas gaismas projekcijas — vadītāja pusē izgaismojas uzraksts “Fire”, pasažiera pusē – “Ice”.

Salonā atkal saskatāma divdaļīgā koncepcija. Vadītāja puse ieguvusi dinamisko On Fire Red krāsu, bet pasažiera puse nomierinošo Keep Cool Blue toni. Šīs krāsas caurvij ne tikai sēdekļus, bet arī stūri, durvju paneļus, instrumentu paneli un pat grīdas paklājiņus, ko papildina izšūti logotipi. Sēdekļu dizains ir īpašs — tie veidoti kā dūnu jakas, ar stepējumu, dekoratīvu rāvējslēdzēju un Fire + Ice emblēmu centrā. Papildus pieejamas arī komforta un palīdzības paketes, kā arī Interior Package Plus, kas ietver premium sporta sēdekļus ar elektrisko masāžas funkciju, papildinātās realitātes projekcijas displeju un Harman Kardon audio sistēmu.

Tehniskā ziņā automašīna tiek piedāvāta ar diviem jaudas variantiem: 210 kW (286 ZS) un 240 kW (326 ZS). Abās versijās elektromotors nodrošina maksimālo griezes momentu 545 ņūtonmetri, bet jaudīgākā versija spēj paātrināties no 0 līdz 100 km/h vien 5,7 sekundēs. Tās maksimālais ātrums ir elektroniski ierobežots līdz 200 km/h. Augstākā aprīkojuma versijā standarta komplektācijā ietilpst arī sportiskā DCC adaptīvā piekare, bet mazāk jaudīgajam modelim tā pieejama kā papildaprīkojums. Autonomija pēc WLTP cikla sniedzas līdz 591 kilometram.

Foto: Volkswagen

Foto: Volkswagen

Foto: Volkswagen

 
Visi komentāri
 
nuja 3.septembris 2025 8:48
0 0 Atbildēt

Un tad būs Pink Floyd modifikācija, Bon Jovi u.c. kuras fofa savulaik ražoja. Kāsēju banda ibio-rio 😊

ZZZZ 3.septembris 2025 8:57
0 0 Atbildēt

nuja Un tad būs BYD 😡 ē

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Tikai 1990 vienības - Volkswagen uzsāk īpašā modeļa ID.3 GTX Fire + Ice ražošanu (+ FOTO) 2

Pavisam tiks izlaisti 1990 ID.3 GTX Fire + Ice eksemplāru, ko ražotājs laidis klajā par katru prasot 56 020 eiro. Lasīt vairāk

 

11 700 eiro: Roewe M7 PHEV ar 2050 km nobraukumu nonāk pārdošanā 14

Ķīnā sākta uzlādējamā hibrīda Roewe M7 DMH iepriekšpārdošana. Automašīna, kuras dizainu veidojis bijušais Rolls-Royce, BMW un Škoda speciālists Jozefs Kabans, tiek piedāvāta par sākuma cenu 97 800 juaņu, kas aptuveni 11 700 eiro. Lasīt vairāk

 

Kia modernizējis krosoveru Stonic (+ FOTO) 5

Kia uzlabojis kopš 2017. gada ražoto Stonic, kas arī turpmāk būs pieejams ar iekšdedzes dzinējiem. Lasīt vairāk

 

Auto īpašniekiem Latvijā jārēķinās ar vieniem no augstākajiem stāvvietu tarifiem Baltijā 20

Lai arī Tallina bieži tiek uzskatīta par dārgāko galvaspilsētu stāvvietu ziņā, salīdzinājumā ar Rīgas pašvaldības noteiktajiem tarifiem redzams, ka mūsu galvaspilsēta šo latiņu ir pārspējusi. Auto noma un pilna servisa līzings kļūst par arvien pievilcīgāku alternatīvu klasiskajai auto īpašumtiesībai - galvenokārt pieaugošo izmaksu dēļ, norāda Europcar vadītājs Latvijā Vilis Bērziņš. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti