IAA Mobility Minhenē Škoda parādījusi pilsētas SUV Epic konceptu, uzsverot, ka ražošanas versiju no tā atšķirsies minimāli.
Epic būs pirmais Škoda modelis, kas pilnībā pārņems jauno zīmola dizaina virzienu — Modern Solid, kas raksturīgs ar šauriem, taisnai līnijai līdzīgiem diožu galvenajiem un dienas gaitas lukturiem, ŠKODA uzrakstu uz pārsega un LED svītriņu joslu starp priekšējiem lukturiem.
Lai gan tas ir tikai 4,1 metru garš, Epic ir pilnvērtīgs piecvietīgs automobilis ar pārsteidzoši lielu bagāžnieku — 475 litri.
Minhenes izstādē Škoda Epic tiek demonstrēts līdzās citam svarīgam jaunumiem — Volkswagen ID.Cross un tas nav tāpat vien – abus vieno kopīga platforma un līdzīgi tehniskie risinājumi.
Čehu krosovera interjera fotogrāfijas vēl nav publiskotas, tomēr sagaidāms, ka daudzi salona risinājumi būs pārņemti no Volkswagen ID.Cross. Paredzams, ka automobilis tiks aprīkots ar 11 collu digitālo instrumentu paneli, 13 collu multimediju ekrānu, kā arī vairākām fiziskām pogām. Epic iegūs arī praktiskos Simply Clever risinājumus, kas ietver dažādus glabāšanas nodalījumus, āķus, slēptas vietas zem grīdas un viedtālruņu bezvadu uzlādes iespējas.
Tehniskās detaļas pagaidām tiek turētas noslēpumā, taču Škoda ir paziņojusi, ka automobiļa nobraukums ar vienu uzlādi būs ap 425 kilometriem, kas pat nedaudz pārspēj Volkswagen ID.Cross. Nav izslēgts, ka Epic ar savu vācu koncerna brāli dalīs arī 211 zirgspēku priekšējo elektromotoru.
Par cenu zināms, ka tā būs līdzvērtīga iekšdedzes dzinēja Kamiq modelim — aptuveni 25 tūkstoši eiro. Līdz ar Epic tas kļūs par vienu no pieejamākajiem elektroauto Volkswagen grupas portfelī.
Jāpiebilst, ka MEB+ platformu izmanto ne tikai Škoda Epic un Vokswagen ID.Cross, bet arī Cupra Raval — vēl viens līdzīga formāta automobilis, kas arī atrodams starp Minhenes autoizstādes jaunumiem.
Zināms, ka Škoda Epic ražošana notiks Volkswagen rūpnīcā Navarrā, Spānijā, bet sērijveida versijas pirmizrāde gaidāma 2026. gada vidū.
Ar šiem naglo ciet vieglo dirseļu zārka vāku Eiropas tirgū.