Autosportists vairs neaizraujas ar dārgiem spēkratiem, tā vietā dodot priekšroku vērtīgu mākslas darbu kolekcionēšanai.
Žurnālisti, kas ar Ferrari F1 komandas pilotu aprunājušies pirms Azerbaidžānas Grand Prix uzzinājuši diezgan pārsteidzošas vēstis – sportists pārdevis visus savus četrriteņu spēkratu, unikālu automobiļu kolekciju, kas glabājās viņa privātajās garāžās Monako un Losandželosā.
Tiek lēsts, ka Hamiltona kolekcija ir vismaz 15 miljonus eiro vērta. Tā apvieno vairākus dārgus Ferrari, McLaren, Mercedes un Ford modeļus, bet visdārgākais esot bijis Pagani Zonda 760 LH – unikāls itāļu zīmola ražojums, kas uzbūvēts speciāli pēc Luisa Hamiltona (LH – Lewis Hamilton) pasūtījuma.
F1 zvaigzne apliecinājis, ka viņa rīcībā vairs nav nevienas automašīnas, taču tas nenozīmē, ka Luiss sarāvis visas saites ar tehniku – viņš labprāt brauc ar motocikliem, - nesen viņš tika pamanīts Monako Grand Prix un Itālijas Grand Prix ar Ducati Panigale V4 S, kas bija rotāts ar Itālijas trīskrāsu krāsojumu. Sportists arī regulāri izmanto savu MV Agusta F4 LH44, ierobežotas tirāžas modeli, kas radīts sadarbībā ar Itālijas ražotāju.
Attiecībā uz automašīnām Hamiltons atzinies “vājībā” pret Ferrari F40, vienu no slavenākajiem un ikoniskākajiem superauto, kas tika radīts kā Ferrari 40 gadu jubilejas modelis un bija pēdējais auto, kuru apstiprināja pats Enco Ferrari pirms savas nāves 1988. gadā – šai automašīnai Luisa garāžā vieta noteikti atrastos.
Saskaņā ar medijos atrastajām ziņām, Hamiltona kolekcijā varēja būt šādi spēkrati: Pagani Zonda 760 LH, Mercedes-AMG One, Mercedes-AMG SLS Black Series, Mercedes-AMG GT R (Spec Safety-Car), Mercedes-AMG G 63 6×6, Mercedes-Maybach S 600, Ferrari LaFerrari, Ferrari LaFerrari Aperta, Ferrari 599 SA Aperta, 1966, gada Shelby Cobra 427, 1967. gada Ford Mustang Shelby GT500 ("Eleanor-Replika"), McLaren MP4-12C, McLaren P1, 1995. gada McLaren F1 (Chassis 044), Mini Cooper un Mercedes EQC.