2026. gadā Tucson dosies ar vairākiem uzlabojumiem, kas padarīs to ērtāku lietošanā un līdz ar to arī pievilcīgāku klientu acīs.
Hyundai pacēlis savu kompakto apvidus auto Tucson jaunā līmenī - pievienotas jaunas motoru izvēles iespējas, pilnveidotas palīgsistēmas, paplašinātas aprīkojuma līnijas un palielināta jauda, īpaši hibrīda versijā.
Iekšdedzes dzinēju klāstā notikušas būtiskas izmaiņas. Iepriekšējais 1,6 T-GDI ar 160 zirgspēkiem tagad sadalīts divos variantos - sākuma līmeņa dzinējs nodrošina 150 ZS un ir pieejams gan ar 6 pakāpju manuālo pārnesumkārbu, gan ar 7 pakāpju divsajūgu automātu. Savukārt otrā versija ar 180 ZS jaudu standartā aprīkota ar DCT un pilnpiedziņu. Šajā paaudzē benzīna dzinējiem vairs netiek piedāvāta 48 voltu hibrīda sistēma.
Lielākais ieguvējs no modernizācijas ir Tucson Hybrid. Šī versija, pieejama gan ar priekšējo, gan pilnpiedziņu un tagad attīsta 239 ZS – par 24 zirgspēkiem vairāk nekā iepriekš. Ieguvums arī tīri praktiskā jomā: vilkšanas jauda palielinājusies par 150 kilogramiem un sasniedz 1510 kg, bet maksimālais ātrums pieaudzis līdz 196 km/h.
Aprīkojuma klāsts kļuvis vēl bagātāks. Sportiskais N Line līmenis papildināts ar jaunu, vēl izsmalcinātāku N Line X versiju, kurā digitālā atslēga un sēdekļu pakotne ietilpst jau standarta aprīkojumā. Pat šķietami sīkas detaļas uzlabo braukšanas pieredzi – piemēram, ceļa zīmju atpazīšanas brīdinājumi tagad ir pielāgoti klientu vēlmēm, savukārt pārsniedzot atļauto ātrumu, brīdinājums skan maigāk – tikai trīs pīkstieni iepriekšējo četru vietā, turklāt to iespējams pilnībā deaktivizēt ar vienu ilgāku pieskārienu stūres pogai.
Rezultātā Tucson 2026. gada modelis kļūst ne vien tehniski spēcīgāks, bet arī ērtāks un draudzīgāks vadītājam ikdienā.