Ķīnas autobūves uzņēmums Chery ar savu sazaroto struktūru ienāk arī Eiropas lielākajā tirgū Vācijā, kur sākotnēji piedāvās Omoda un Jaecoo produkciju.
Chery apvieno sešus zīmolus un daļa no tiem jau ir aktīvi Polijā, Itālijā, Turcijā un Spānijā. Šoruden tika atvesti pirmie 10 000 automobiļi uz Lielbritāniju, bet Turcijā tiks būvēta Chery otrā rūpnīca Eiropā. Pirmā atrodas Spānijā (Chery to pārņēma no Nissan), kur tagad ražo vieglos komerctransportlīdzekļus ar zīmolu Ebro. Kopumā Chery darbojas 15 rūpnīcās visā pasaulē.
Vācijas tirgū Chery ienāk ar Omoda un Jaecoo. Abi zīmoli ir radīti ar mērķi uz starptautiskajiem tirgiem un pielāgoti Eiropas pircēju gaumei attīstības un pētniecības centrā Raunheimā, netālu no Frankfurtes. Pirmais modelis būs Omoda 5 – pilnībā elektrisks kompaktais SUV ar 155 kW (211 ZS) elektromotoru un 58,9 kWh akumulatoru, kas ļauj nobraukt līdz 430 kilometriem. Tā sākumcena – ap 30 tūkstošiem eiro. Nākamgad sekos Omoda 7 – uzlādējams hibrīds ar 347 ZS kopējo jaudu un iespaidīgu kopējo sniedzamību vairāk nekā 1200 kilometru garumā. Šis modelis maksās aptuveni 40 000 eiro, bet drīzumā sēriju papildinās arī luksusa modelis Omoda 9.
Otrs zīmols, Jaecoo, Vācijā startēs ar Jaecoo 7, kas arī ir uzlādējams hibrīds, bet nākamgad tam pievienosies Jaecoo 5 gan elektriskajā, gan hibrīda versijā. Savukārt Omoda 4, mazākais modelis, Vācijā gaidāms ne agrāk kā 2027. gada sākumā. Šis kompaktais krosovers, kas radīts, lai piesaistītu gados jaunus, aktīva dzīvesveida piekritējus, tapis spāņu galvenā dizainera Arturo Arino vadībā – viņš iepriekš strādājis tādos uzņēmumos kā Ford. Dizaina iedvesmas avoti ir Nissan Juke un Toyota CH-R, bet interjers vēl tiek izstrādāts, solot “Starship kabīnes” stila informācijas paneli.
Vācijā Chery zīmolu izplatītāju tīkls nākamgad pieaugs no pašreizējām 45 vietām līdz 100 mazumtirgotājiem, bet trīs gadu laikā tie būs pārstāvēti 160 vietās Vācijā.
























































O, moda!
Jā-eko
Hujeko