Līdztekus elektriskajam X9, Ķīnas uzņēmums Xpeng drīzumā piedāvās arī minivena hibrīda modeli, kas sola iespaidīgu kopējo sniedzamību – līdz 1600 kilometriem.
Elektriskais Xpeng X9 ir tirgū divus gadus, taču arvien vairāk Ķīnas uzņēmumu saprot, ka spēks ir daudzveidībā, tādēļ šī gada nogalē minivena saimi papildinās hibrīda modelis, nodrošinot lielāku darbības rādiusu un elastību garākos braucienos.
Jaunais hibrīda X9 saglabā atpazīstamo dizainu ar divpakāpju priekšējiem lukturiem, kurus papildina trīs sekciju LED dienas gaitas gaismas josla. Pārveidots ir arī bamperis – tā stūros izvietotas vertikālas gaisa atveres, bet apakšējā daļā atrodas aktīvi regulējama gaisa ieplūdes atvere, kas palīdz dzesēt spēka agregātu. No elektromobiļa versijas hibrīds atšķiras ar degvielas uzpildes vāciņu, kas atrodas kreisajā aizmugurējā spārnā, bet uzlādes ports palicis labajā pusē. Aizmugurē redzama zila indikatora lampiņa, kas norāda uz aktīvām vadītāja palīgsistēmām, un PowerX emblēma, kas apliecina hibrīda piedziņu.
Arī izmēru ziņā jaunais modelis ir nedaudz mainījies – garums sasniedz 5316 mm, kas ir par 23 mm vairāk nekā elektriskajai versijai, platums – 1988 mm, augstums – 1785 mm, bet riteņu bāze – 3160 mm. Salonā ieviesta jauna bēša un bordo krāsu kombinācija, kas kopā ar koka dekoriem un hroma apdari rada luksusa sajūtu. Ražotājs uzsver, ka salona apgaismojums izmanto mākslīgā intelekta algoritmus, kas rada dabiska gaismas efekta atmosfēru. Otrās rindas sēdekļi aprīkoti ar “bezsvara stāvokļa” režīmu, kas ļauj tiem nolaisties daļēji guļus pozīcijā, kā arī ar masāžas, ventilācijas un apsildes funkcijām. Salonā iebūvēts arī mazs ledusskapis.
Piedziņas sistēmu veido 1,5 litru turbobenzīna dzinējs ar 150 zirgspēkiem un 286 ZS elektromotors uz aizmugurējās ass. Akumulatora ietilpība ir 63,3 kWh un elektriskā režīmā minivens var veikt līdz 452 km. Automašīnai ir arī 60 litru degvielas tvertne, kas kopējo nobraucamo attēlumu palielina līdz 1602 km pēc Ķīnas CLTC cikla.
Vēl ražotājs norādījis, ka 800V arhitektūra garantē ātru uzlādi, maksimālais septiņvietīgā automobiļa ātrums ir 180 km/h, pārdošana sāksies šī gada ceturtajā ceturksnī.
X9 hibrīda cena vēl nav atklāta, taču zināms, ka elektriskais modelis Ķīnas tirgū maksā 360 000 līdz 420 000 juaņu kas ir aptuveni 43 500–50 700 eiro.
Šis modelis simbolizē Xpeng pāreju uz pragmatiskāku pieeju, apvienojot modernu elektromobiļa tehnoloģiju ar benzīna dzinēja praktiskumu, kas īpaši svarīgi plašajam un daudzveidīgajam Ķīnas tirgum.


























































800V arhitektūra, mjā. Agrāk teiktu - 800V sistēma, taču tagad arhitektūra skan smalkāk.