Japan Mobility Show izstādē par to paziņojis Toyota izpilddidektors Akio Tojoda, neslēpjot, ka Century gatavs nest izaicinājumu pašiem greznākajiem un komfortablākajiem autobūves produktiem.
Kopš 1967. gada Toyota ražo luksusa sedanu Century – prestižāko japāņu automašīnu, kuras trīs paaudzes allaž simbolizējušas izsmalcinātību un statusu. Pirms diviem gadiem modelim pievienojās arī krosovers, un tagad sperts nākamais solis – Century kļūs par patstāvīgu luksusa zīmolu.
Toyota izpilddirektors Akio Tojoda paziņoja par šo lēmumu Japānas mobilitātes izstādē, uzsverot, ka Century pārstāv autobūves virsotni un kļūs par Japānas lepnuma simbolu pasaulē. Jaunais zīmols nākotnē iecerēts kā konkurents Rolls-Royce un Bentley, ar plāniem ienākt starptautiskajos tirgos.
Tokijas izstādē tika prezentēts arī neparasts Century koncepts – paaugstināta, trīs durvju fastback kupeja ar monumentālām formām un divlīmeņu lukturiem. Salons pārsteidz ar drosmīgu dizainu: avio dizaina stūre, trīs ekrāni, plašs pasažieru nodalījums, koka un auduma apdare, analogs pulkstenis, lietussargu nodalījums un minibārs.
Blakus konceptam tika izrādīti arī restaurēti vēsturiskie Century sedani, īpaša krosovers versija un GR nodaļas sagatavots moderns sedans. Lai gan precīzs datums, kad Century kļūs par neatkarīgu zīmolu, vēl nav zināms, Tojodas entuziasms liecina, ka šī pārvērtība ir tikai laika jautājums.

































































