„Renault Twingo E-Tech Electric“ – leģendārā modeļa atgriešanās un revolūcija „A” segmentā (+ FOTO) - iAuto

„Renault Twingo E-Tech Electric“ – leģendārā modeļa atgriešanās un revolūcija „A” segmentā (+ FOTO) 3

 

Foto: Publicitātes foto

Renault | 6.novembris 2025 19:26

Pirmo reize prezentēts 1992. gadā, „Renault Twingo“ radikāli pārveidoja A segmentu, piedāvājot drosmīgu jaunu pilsētas automobiļa redzējumu. Priecīgs, krāsains un daudzpusīgs, Twingo aicināja klientus “izdomāt dzīvi, kas tam piestāv”.

Tajā laikā tirgū bija plašs pilsētas automobiļu klāsts, un katru gadu parādījās arvien jauni modeļi. Šodien šis segments veido mazāk nekā 5 % no Eiropas tirgus.

Pretēji izplatītajam uzskatam, pašreizējais A segmenta apjoms neatspoguļo zemu pieprasījumu – autovadītāji visā Eiropā joprojām meklē kompaktus un pieejamus automobiļus, kas paredzēti dzīvei pilsētā vai kā otrajam auto. Problēma slēpjas piedāvājumā. Ražotājiem ir grūti līdzsvarot konkurētspēju, atbilstību normatīviem un mūsdienu klientu gaidas, tāpēc lielākā daļa vienkārši ir pametuši šo segmentu.

Balstoties uz savu pieredzi un vēsturi mazo automobiļu izstrādē, „Renault“ nolēma pieņemt šo izaicinājumu un saskatīt tajā izaugsmes iespēju. Rezultātā jaunās paaudzes „Twingo“ ir patiesi spēli mainošs automobilis. Tas ir daļa no plašas pārveides – gan uzņēmuma iekšienē, pateicoties komandas precizitātei, aizrautībai un paātrinātam izstrādes tempam, gan tirgus līmenī, kur tas no jauna definē A segmenta standartus kā moderns elektrisks pilsētas automobilis, kas piedāvā augstu vērtību par pieejamu cenu.

Atdzīvinot „Twingo“ garu, tika saglabāts pirmās paaudzes DNS un piešķirts tam unikāls, mūsdienīgs raksturs. Ikonisks un uzreiz atpazīstams dizains padara „Twingo E-Tech Electric“ par īpašu – tas ir ārkārtīgi plašs un daudzpusīgs, ar piecām durvīm, diviem neatkarīgi bīdāmiem aizmugurējiem sēdekļiem (standarta aprīkojumā), nolokāmu priekšējā pasažiera sēdekļa atzveltni un vēl daudz ko citu. Salons ir optimizēts, lai apmierinātu visas vajadzības, piedāvājot daudzpusību, kāda līdz šim šajā cenu kategorijā nav bijusi.

Radīts klusai braukšanai bez izmešiem un aprīkots ar modernākajām tehnoloģijām, „Twingo E-Tech Electric“ piedāvā vadītāja palīgsistēmas, kas parasti sastopamas augstāka segmenta automobiļos, kā arī „OpenR Link“ multimediju sistēmu ar integrētu „Google“ – pirmo reizi šajā segmentā. Mērķis ir padarīt elektroauto vadīšanu vienkāršāku un iedrošināt vairāk cilvēku pāriet uz elektrotransportu. Ideāli izmērota LFP baterija (līdz 263 km WLTP) ir apvienota ar vieglu, dinamisku 60 kW elektromotoru. „Twingo E-Tech Electric“ ir ideāls pilsētas un piepilsētas braucieniem, un „One Pedal“ funkcija ievērojami atvieglo ikdienas satiksmi.

Konkurētspējīga cena paliek prioritāte – „Twingo E-Tech Electric“ tiks piedāvāts par mazāk nekā 20 000 €, un pat augstākās komplektācijas versijas būs par pievilcīgu cenu.

Vēl praktiskāks un ērtāks nekā jebkad agrāk, „Twingo E-Tech Electric“ nosaka jaunus standartus A segmentā, vienlaikus saglabājot „Renault“ novatorisko garu un oriģinālā „Twingo“ būtību. Tas pilnībā atbilst Eiropas klientu gaidām un piešķir pilsētai optimistisku noskaņu.

Automobilis tiks ražots „Novo Mesto“ rūpnīcā Slovēnijā, un tā laišana tirgū paredzēta 2026. gada sākumā.

“Lai izstrādātu mazu elektrisku automobili, kura cena ir zem 20 000 eiro, neatsakoties no Eiropas ražošanas, dekarbonizācijas mērķiem vai klienta vērtības, mēs atgriezāmies pie „Twingo“ gara – gara, kas liek ikdienas dzīvei, rotaļīgumam un atjautībai būt dizaina centrā. Jaunā 100 % elektriskā paaudze paliek uzticīga tam, kas „Renault“ ir vissvarīgākais: izprast Eiropas autovadītāju reālās vajadzības, viņu paradumus un gaidas attiecībā uz pieejamību, emocijām un atbildību. Man personīgi patīk, ka „Twingo E-Tech Electric“ vienlaikus ir gan cieņas apliecinājums tā izcelsmei, gan lēciens nākotnē.” — Fabrice Cambolive, „Renault“ zīmola izpilddirektors.

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

 
3 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
eidis 8.novembris 2025 10:43
1 0 Atbildēt

Vismaz R5 klupšanas akmens (un pārdošanas bremzētājs) ir cena - tie nosauktie 26tEUR ir par versiju, kas nav īsti lietojama. Tāda laba mašīna ir tikai top versija, kuram cena ir jau +10 tEUR, kas tādam mopēdam ir par daudz. Pamatā bāzes versijas cena ir baterijas ietilpība.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ford pārskata elektrifikācijas plānus – vēl platāks solis atpakaļ 2

ASV autobūves uzņēmums atzīst kļūdu virzībā uz vispārējo elektrifikāciju, rēķinās ar zaudējumiem un turpinās ražot arī degvielas automašīnas. Lasīt vairāk

 

Uzdāvini savai otrajai pusei "Porsche OffRoad Experience" piedzīvojumu 333 trasē. Te neliels ieskats (+ VIDEO) 1

Tas nav vienkārši brauciens. Tā ir robežu pārbaude – tavu un arī Porsche. Stāvas nogāzes, īsta 4x4 trase, bet bez dubļiem, auto šūpoles un 3 metrus augsts metāla tilts, kas prasa pārliecību un precizitāti. Lasīt vairāk

 

Putins atklāj, kādā gadījumā uzbrukums Rietumiem nenotiks; Krievija šo karu nesāka (+ VIDEO) 13

Krievijas diktators Vladimirs Putins ikgadējā jautājumu un atbilžu sesijā piektdien sniedza atbildes uz vairākiem šobrīd aktuāliem jautājumiem. Lasīt vairāk

 

Uzlabotajā krustojumā pie Spice-Depo ir arī jauns un nebijis sastrēgums, kurš nedrīkstētu būt 4.DAĻA (+ VIDEO) 34

iAuto.lv turpina pētīt jaunizbūvētā satiksmes mezgla risinājumus, kam vajadzētu samazināt sastrēgumus. Taču - vai tā ir? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti