Vācijas autobūves uzņēmums Mercedes-Benz gatavojas laist klajā jauno GLB – automašīnu, kas piedāvās līdz pat septiņām sēdvietām un stikla jumtu ar zvaigžņotas debess efektu.
Mercedes GLB pirmizrāde paredzēta 8. decembrī, tomēr jau tagad pieejama attēlu sērija, kas ļauj spriest par jaunā modeļa interjera iekārtojumu. Tāpat kā nesen prezentētajam CLA un CLA Shooting Brake, pārveidotajam GLB būs trīs ekrāni, kas MBUX Superscreen versijā (piemaksa) sakārtoti zem viena kopēja stikla. Lai gan Mercedes vēl nav atklājis ekrānu izmērus, tiek prognozēts 10,25 collu digitālais instrumentu panelis un divi 14 collu skārienekrāni, kuru izkārtojums atgādina CLA, ieskaitot dažas fiziskas vadības ierīces viduskonsolē. Vienkāršojot - viss, kas jums patīk vai nepatīk jaunajā CLA, būs sastopams arī šeit.
Vēl viens jaunums ir panorāmas stikla jumts ar zvaigžņotu gaismu efektu, kas, protams, būs dārga opcija. Tāpat kā CLA, GLB jumta augšējo daļu var mainīt no caurspīdīgas uz necaurspīdīgu, nospiežot pogu informācijas un izklaides sistēmā. AMG Line versijā papildus būs pieejams arī vadītāja informācijas displejs, head-up displejs un Burmester skaņas sistēma.
Galvenā atšķirība starp CLA un GLB slēpjas aizmugurē – šeit Mercedes piedāvā trešo rindu ar diviem atsevišķiem sēdekļiem. Bīdāmā otrā rinda ir standarta aprīkojumā septiņvietīgajām versijām un papildu aprīkojumā piecvietīgajām. Kad trešā rinda nav nepieciešama, sēdekļus var nolocīt, palielinot kravas ietilpību. Turklāt otrās paaudzes GLB piedāvā ievērojami vairāk vietas kājām otrajā rindā, bet jumta līnijas dizains nodrošina vairāk telpas virs galvas gan pirmajā, gan otrajā rindā. Arī GLB bāzes versijai būs stikla jumts, lai gan bez izgaismota zvaigžņu raksta un maināmas caurspīdības funkcijas.
Tehnisko detaļu ziņā Mercedes vēl nav atklājis precīzus parametrus, bet tiek prognozēts, ka GLB izmērs palielināsies. Jaunais modelis, visticamāk, iegūs tos pašus spēka agregātus, ko CLA, piedāvājot gan benzīna, gan elektriskos variantus, kā arī vieglos hibrīdus ar 1,5 litru M252 četrcilindru turbokompresora dzinēju un 48 V sistēmu. Benzīna dzinējs būs savienots ar astoņu pakāpju divu sajūgu automātisko pārnesumkārbu, nodrošinot priekšējo riteņu piedziņu vai papildaprīkojumā – 4Matic pilnpiedziņu. Elektriskie varianti piedāvās aizmugurējo riteņu piedziņu kā standartu un 4Matic pilnpiedziņu papildaprīkojumā.




















































