Francijas autobūves ražotājs Citroen izstrādājis konceptauto Elo – kompaktu auto ar plašu salonu un virsbūvi, kas atbilst MPV jeb minivena formātam.
Agrāk, pirms apvidus auto pārņēma tirgu, ģimenēm populārākie bija daudzfunkcionālie miniveni. Tagad šis segments ir gandrīz izzudis, taču Citroen ar konceptauto Elo mēģina to atdzīvināt. Zīmols, kas vienmēr gājis savu ceļu, Elo prezentē kā moderna MPV ideju — kompaktu, bet pārsteidzoši ietilpīgu.
Elo, par spīti mazajam augumam (garums 4,10 m), piedāvā ceļošanu līdz pat sešiem braucējiem, plašu salonu ar 2,74 m garenbāzi un neparastu trīsvietīgu aizmugures rindu. Zem sola noslēpti vēl divi sēdekļi. Interjera risinājumi maksimāli izmanto elektrisko piedziņu un telpu, piemēram, četras atbīdāmās durvis sānos nodrošina ērtu pieeju ar 1,92 m plašu durvju atveri.
Konceptauto radīts kopā ar sporta un brīvā laika pavadīšanas speciālistiem Decathlon, tāpēc īpaši izcelta atpūtas funkcionalitāte. Vadītāja sēdekli var apgriezt par 180 grādiem, aizmugurējos sēdekļus var pārveidot par guļvietu gandrīz zem klajām debesīm (Elo ir divas jumta lūkas), aizmugurējie lukturi kļūst par naktslampām, bet speciāli kronšteini ļauj uzstādīt projektoru. Ir arī neliels nodalījums petankas bumbiņām un pārveidots bagāžnieks, kas ietver sēdekli (piemēram, lai ērti apsēstos un nomainītu apavus), kā arī durvīs iebūvēti āķi nojumes iestiprināšanai.
Vēl Citroen izstrādājis jaunu, aiz vējstikla “peldošu” Head up displeju, bet Goodyear radījis viedas riepas ar LED brīdinājumiem par spiedienu.
Vai Elo nonāks ražošanā, vēl nav skaidrs — Citroen gaida sabiedrības reakciju. Ja projekts tiks apstiprināts, tam solīts vismaz 400 km elektriskais nobraukums un cena zem 40 000 eiro.































































