Daimler izstrādā ceturtā līmeņa autopilotu kravas automobiļiem - iAuto

Daimler izstrādā ceturtā līmeņa autopilotu kravas automobiļiem 4

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 2.novembris 2020 12:37

Daimler Trucks jau vairāk nekā gadu testē ceturtā līmeņa autopilota sistēmu kravas automobiļiem. Pēc dažiem gadiem tā var kļūt par realitāti aizokeāna Freightliner Cascadia modelim.

Daimler Trucks ir parakstījis līgumu ar Waymo, kas izstrādā autonomas tehnoloģijas, un turpmāk sadarbosies ar tehnoloģiju speciālistiem, apvienojoties projektā par autopilota sistēmu kravas automašīnām.

Daimler Trucks ir Daimler AG koncerna meitasuzņēmums, kam Ziemeļamerikā pieder Freightliner, Detroit Diesel, Thomas Built Buses un Western Star Trucks. 2019.gada septembrī Virdžīnijas koplietošanas ceļos vācu uzņēmums sāka testēt 4. līmeņa pašbraucošās kravas automašīnas, bet tagad projektam pievienojies Waymo. Uzņēmumam, kas ir daļa no Alphabet holdinga, ir liela pieredze darbā ar bezpilota transportlīdzekļiem - piemēram, robotizētu taksometru vadīšana Kalifornijā, Fīniksā un Arizonā, kravas automašīnas ar autopilotiem Teksasā un Ņūmeksikā.

Neskaitot Waymo, Daimler ir vēl divi partneri, Pirmā ir kompānija Torc Robotics, kuru autoražotājs iegādājās 2019. gadā. Torc ir 15 gadu pieredze, strādājot pie militāro transportlīdzekļu autonomām sistēmām, bet pēdējos gados uzņēmums ir pārgājis uz vieglo automašīnu tirgu un jau ir paspējis ieviest savu pirmo autopilotu.

Oktobra beigās Daimler paziņoja par partnerību ar citu autonomo sistēmu uzņēmumu Luminar, kas ir pasaulē lielākais Lidar sistēmu piegādātājs.

Partneri cer, ka kopīgiem spēkiem izstrādātā 4.līmeņa autopilota sistēma kraviniekiem Freightliner Cascadia vilcējam tiks ieviesta tuvāko gadu laikā.

 
4 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Krotow 2.novembris 2020 13:00
1 1 Atbildēt

Aizžogotos bāņos tādus varbūt arī var laist. Taču gribu redzēt autopilotu, kas tiks galā ar mūsu ceļu realitāti.

spriidiic 2.novembris 2020 22:02
1 1 Atbildēt

Simpsonos bija epizode , tajā Homērs , vispirms fūres vadītāju ,,izslēdza , pēc tam uzzināja , ka svarīgā krava (pretkovid vakcīna ?) , jānogādā laikā un vietā . Pārrijies miegazāles un kafiju , pats stūrējot aizmiga . Fūre pati aizbrauca līdz mērķim , jo visās , izrādījās , ir autopiloti . Kad pamodās , teica runu šoferu sapulcē , ka tā ir šmaukšanās - izliekties , ka stūrē .

Viņu atbalstīja , no zāles sauca , ka darīsim kā mūsu tēvi .

Jautājums (arī no zāles) : Vai brauksim piedzērušies .

Atbilde : Nē , paši stūrēsim !

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TIEŠRAIDE no "Latvijas Gada auto 2026" apbalvošanas ceremoniju šovakar 19.00

Šovakar, 18.decembrī, svinīgajā apbalvošanas ceremonijā kļūs zināms, kurš auto izcīnīs prestižo titulu "Latvijas Gada auto 2026", kā arī laureātus papildus nominācijās. Lasīt vairāk

 

Avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete 4

Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti