Elektriskais palīgs HopOn „pēdējai jūdzei” (+ FOTO) - iAuto

Elektriskais palīgs HopOn „pēdējai jūdzei” (+ FOTO) 5

 

Foto: Carit

iAuto | 28.maijs 2022 7:54

Vācu uzņēmums Carit Automotive izstrādājis elektrisku transportieri, kas lieti noderēs dažādiem dienestiem, kam jāpārvieto smagumi vai preces līdz klienta dzīvesvietai.

HopOn atgādina dzelzceļa stacijās redzētos kravas ratiņus un patiesība nav tālu – tā tiešām ir platforma līdz 250 kg kravai, kas aprīkota ar elektromotoru un askētisku vadītāja vietu. Pieejamas vairākas modifikācijas un divi garumi: mazākais 2 m variants spēj transportēt standarta eiropaleti, lielākais ar 3,20  garumu – divas eiropaletes.

Transportlīdzeklis var pārvietoties ar maksimālo ātrumu 30 km/h, taču paredzēts arī enerģiju taupošāks variants, kas nepārsniegs 20 km/h. Klients var pasūtīt 1,7 kW (2,5 ZS) vai 3,0 kW (4 ZS) motoru un bateriju, kas nodrošinās gaitas rezervi no 25 līdz 90 km.

No praktiskām lietām jāatzīmē HopOn funkcija, kas ļauj nolocīt vadības statīvu, tādejādi  divmetrīgais variants saraujas līdz 84x60 cm (platums/augstums) un ir ērti ievietojams nelielā kravas furgoniņā vai universālā.

Carit rīkotājdirektors Andreass Knapheide atklāj, ka Minsteres uzņēmums šogad plāno uzbūvēt 200 transportlīdzekļus, bet 2023. gada pirmajā pusē tam vajadzētu pieaugt līdz 300 vienībām šajā laika posmā.

 
5 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
imzz 28.maijs 2022 9:10
1 1 Atbildēt

Jautājums, kur liek ceļgalus tie, kuri sēž uz "askētiskā sēdekļa". Šis ir priekš īsajiem. Augstums no zemes līdz stūres augšai ir 120 cm. Tad nu nav grūti pateikt, ka vecītis bildē ir ap 1,60 m garš , bet sieviete ap 1,50m.

www.e-hopon.de/technische-daten

darklight 28.maijs 2022 11:40
1 0 Atbildēt

Man liekas, ka tur vairāk tā kā stāv, nevis sēž, līdz ar to ceļgali nav jāloka.

WALA 28.maijs 2022 14:24
1 0 Atbildēt

Tehniski šis nav absolūti nekas tāds jauns, jo noliktavās preču komplektēšanai šādus jau sen lieto. Bet tehniski pēdējai jūdzei IMO.šie nav pārdomāti - tie aizņem pārāk daudz vietas kravas telpā kamēr līdz "pēdējai jūdzei" tiek ...

Varbūt tos var integrēt "kravas platformas grīdā" vai līdzīgi, bet ja ne, tad IMO šādi neiedzīvosies ....

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Mercedes būvēs greznu ēku kompleksu Dubaijā 2

Laikos, kad savā pamatnozarē autobūvē Mercedes nemaz tik spīdoši neiet, vācu uzņēmums nolēmis pievērsties nekustāmā īpašuma biznesam. Lasīt vairāk

 

NBS operacionālajai testēšanai iegādāsies "Frankenburg Technologies" izstrādāto raķešu partiju

Latvijas aizsardzības resors operacionālajai testēšanai iegādāsies Igaunijas uzņēmuma "Frankenburg Technologies" izstrādāto raķešu "Frankenburg Mark 1" testa partiju, aģentūrai LETA pavēstīja Aizsardzības ministrijas (AM) Preses nodaļā. Lasīt vairāk

 

Volvo Trucks piesaka elektrisko 14 tonnu versiju 2

Zviedrijas kravas automašīnu ražotājs Volvo Trucks paplašina savu elektrisko kravas automašīnu klāstu, prezentējot jaunu Volvo FL Electric 14 tonnu versiju. Lasīt vairāk

 

Rīt TV un interneta tiešraidē paziņos Latvijas Gada auto 2026 uzvarētājus, atklāti finālistu auto nominācijās (+ VIDEO) 9

Šo ceturtdien, 18. decembrī, svinīgā apbalvošanas ceremonijā tiks paziņots konkursa "Latvijas Gada auto 2026" galvenā titula ieguvējs un uzvarētāji 11 papildu nominācijās. Apbalvošanas ceremonija sāksies pulksten 19.00 un tai varēs sekot līdzi televīzijas un interneta tiešraidē. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti