iAuto.lv lasītāji vērtē "Gada auto" pretendentus Renault Megane un Renault Talisman (+ foto) - iAuto

iAuto.lv lasītāji vērtē "Gada auto" pretendentus Renault Megane un Renault Talisman (+ foto) 4

 
Konuss speciāli iAuto.lv | 26.jūnijs 2016 11:28

Portāla iAuto.lv lasītāji turpina izteikt savu viedokli par konkursa "Latvijas Gada auto 2017" pretendentiem.

Renault Megane

Ar abiem Renault modeļiem izvērtās visinteresantākie un pozitīvām emocijām bagātākie testa braucieni. Pirmkārt Renault jaunākajiem modeļiem ir kur piesiet acis – tie ieguvuši krietni elegantākus vaibstus, nekā iepriekšējie Renault modeļi, un nepārprotami izlec no viendabīgā transporta pūļa – Megane nenoliedzami piesaistīs vairāk acu pāru, nekā Golf. Arī iekšpusē vairs nedominē Renault tik raksturīgā cietā plastmasa, lai gan franču autoražotājs no tās nav atteicies pavisam. 

Renault Megane Foto: iAuto.lv

Renault Megane Foto: iAuto.lv

Visvairāk uzmanību piesaista lielais Teslas stilā veidotais 8,7 collu lielais informācijas un izklaides sistēmas ekrāns, kas pavēra iespējas automašīnā saregulēt visu ko – sākot no klimata, navigācijas, braukšanas režīma līdz pat salona krāsu noformējumam. Tam visam vēl klāt nāk jaunatklājēja azarts un neviltots bērna prieks par to, ka beidzot ir izdevies pat iemācīties rīkoties ar salona klimata kontroli. Intuitīvi un ērti tas nav, bet braukšana var pagaidīt – tiešām interesanti izpētīt un apgūt visu, ko un kā sniedz šī sistēma.  Ekrānam apkārt apjozts lētas plastmasas rāmis, kurā iestrādātas arī skārienjutīgas īsceļu pogas. Tās gan varēja aizvietot ar mehāniski nospiežamiem slēdzīšiem – braucot tomēr grūti trāpīt.

Renault Megane Foto: iAuto.lv

Renault Megane Foto: iAuto.lv

Gaitā Megane ir ļoti pārliecinoša.  1.6 litru 130 zirgspēku dīzeļdzinējs ir atsaucīgs un teicamu atbalstu sniedz stingrie, bet komfortablie krēsli. Stūrēšana ir gana precīza un informatīva, taču Golf tomēr ir precīzāks. Automātiskā pārnesumu kārba gan būtu daudz labāks pavadonis un arī interjeram būtu vairāk pieskaņota. Manuālās 6 pārnesumu kārbas pārslēgšana notiek ļodzīgi un nepārliecina arī tās plastmasas apdare.  Vēl satraukumu lielo pēdu īpašniekiem varētu sagādāt bremzēšana. Man ar 46. izmēra apaviem itin bieži gadījās aizķerties aiz paneļa apšuvuma malas, kas traucēja nospiest bremžu pedāli. Gadījumos, kad nepieciešama strauja rīcība, šī problēma varētu būt kritiska. Taču kopumā Megane atstāja ļoti labu iespaidu – augstais komforta līmenis un atsaucīgais dzinējs bija labs ceļabiedrs. Šis auto būs piemērots tiem cilvēkiem, kuriem patīk, ja kaut kas ir jāizzina, nevis, ka viss uzreiz ir skaidrs. Ar Talisman gāja līdzīgi un abi Renault markas automobiļi testa braucēju brigādi nodarbināja vispamatīgāk, jo francūžu radošā pieeja slēdžu un funkciju izvietojumam stipri atšķiras no konservatīvajiem vācu auto, kā arī japāņu un korejiešu braucamrīkiem. 

Renault Megane Foto: iAuto.lv

Renault Talisman

Arī Renault lielais sedans Talisman pārsteidza pozitīvā nozīmē un man kļuva par šī testa simpātiskāko auto. Lai arī abiem modeļiem ir vienota dizaina valoda gan eksterjerā, gan interjerā, Talisman ir vēl kvalitatīvāk apdarīts, kā Megane, kas pašsaprotami, jo Talisman tomēr ir augstākas klases auto. 

Renault Talisman Foto: iAuto.lv

Tas arī atbilstoši uzvedās – prot gan cieņpilni un graciozi iejusties limuzīna lomā (aizmugurē vieta ir ērta un plaša), gan arī papriecēt auto vadītāju ar dinamiskākiem manevriem, kad pasažieri izlaisti. Cenas ziņā tiešākais konkurents Talisman būs Škoda Superb, taču Renault ar šo modeli varētu pārvilināt topošos VW Passat pircējus. Vēl iespaidīgāks varētu būt universālis, vienīgi Renault varētu vēl vairāk atteikties no lētākās plastmasas izmantošanas. Un, ja šis modelis vēl spēs labi saglabāt savu vērtību, tad konkurentiem noteikti jāsāk satraukties

Renault Talisman Foto: iAuto.lv

Renault Talisman Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

 
4 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
kasinsh79 27.jūnijs 2016 10:14
3 1 Atbildēt

Redzēju jauno MEGANE uz ielas. Izskatās jau super tas auto!

TALISMAN pētīts salonā.

Vecais stereotipu stāsts, kam netraucē ideja par franču auto (un man jau netraucē vispār nemaz), var izfiltrēt daudz jo daudz plusu tāda iegādē. Katrā ziņā, salīdzināt ar vecāko paaudžu izstrādājumiem, te vairs nav ko.

aigi 27.jūnijs 2016 11:54
1 0 Atbildēt

Abi modeļi izskatās lieliski. Ar Talisman universāli būtu ļoti interesanti izbraukt.

Bet vēl interesantāk būtu savu Kadjar salīdzināt ar jauno vēl tikai bildēs redzēto Pegueot 3008. Jācer, ka uz rudens pusi būs arī Gada auto pretendentu lokā un tad varēšu lūgt iAuto ielūgumu uz testdrive ;)

iAuto 27.jūnijs 2016 14:09
1 0 Atbildēt

Šodien kā reiz par Peugeot 3008 ziņa www.iauto.lv/zinas/pasaule...

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Jūrmalas dome plāno paaugstināt iebraukšanas maksu Jūrmalā līdz pieciem eiro; ko par to domā iAuto.lv (+ VIDEO) 2

Jūrmalas dome plāno paaugstināt iebraukšanas maksu Jūrmalā līdz pieciem eiro, liecina sabiedriskajai apspriešanai nodoto saistošo noteikumu grozījumu projekts. Lasīt vairāk

 

Ar 4 pirmizrādēm un autoražotāja debiju noticis Vasaras testa brauciens no "Latvijas Gada auto 2026" (+ VIDEO) 3

Ar rekordlielu auto skaitu 9. augustā aizvadīts “Latvijas Gada auto 2026” vasaras mediju testa brauciens. Konkursa žūrija un mediju pārstāvji izmēģināja 22 jaunākos auto modeļus - gan Latvijā zināmu marku modeļus, gan līdz šim neredzētus jaunumus. Lasīt vairāk

 

Igaunijā pie Pērnavas atklāj autoceļa "Via Baltica" četrjoslu posmu 11

Igaunijā otrdien satiksmei tika atvērts autoceļa "Via Baltica" četru joslu posms 2,6 kilometru garumā starp Saugu un Pērnavu. Lasīt vairāk

 

Atļauts 120 km/h, traucās ar 321 km/h – Vācijā pieķer ātruma pārkāpēju ar Porsche 4

Satiksmes kontroles laikā Vācijā, uz autoceļa A2 pieķerts īpaši steidzīgs autovadītājs, kurš ar Porsche Panamera S E-Hybrid traucies ar ātrumu 321 km/h vietā, kur atļautais ātrums bijis 120 km/h. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti