Visi komentāri - Circle K ieviesis jaunu lojalitātes programmu – Latvija viena no pirmajām valstīm

Circle K ieviesis jaunu lojalitātes programmu – Latvija viena no pirmajām valstīm 4

 

Foto: Publicitātes foto

Circle K | 23.oktobris 2025 9:16

No 21. oktobra Circle K Latvijā ir pieejama lojalitātes programma Extra, kas piedāvā pastāvīgajiem klientiem dažādas atlaides un balvas, pamatojoties uz apmeklējumu biežumu un individuālajām iepirkšanās izvēlēm.

Jaunā lojalitātes programma ļaus biežāk saņemt atlaides un bonusus, neatkarīgi no tā, vai klients apmeklējuma laikā uzpilda degvielu, iegādājas kafiju vai nomazgā automašīnu. Polijā un Latvijā jaunā lojalitātes programma jau darbojas, un drīz tā būs pieejama arī Igaunijā un Lietuvā.

Atjaunotā lojalitātes programma balstās uz apmeklējumu skaitu, kas nozīmē, ka atlaides un balvas tiks piešķirtas, ņemot vērā visas Circle K degvielas uzpildes staciju apmeklējuma reizes un pirkumus. Lai piedalītos programmā un reģistrētu apmeklējumus, nepieciešams lejupielādēt un izmantot Circle K mobilo lietotni, kurā tiks izveidota elektroniska zīmogu karte, kas automātiski uzskaitīs katru klienta apmeklējumu. Pēc katrām piecām apmeklējuma reizēm klients saņems personificētu elektronisko kuponu komplektu, no kura varēs izvēlēties sev piemērotāko piedāvājumu.

“Mēs redzam, ka cilvēkiem arvien svarīgāka kļūst vienkāršība un ātrums – klientiem ir būtiski, lai katra mijiedarbība ar zīmolu sniedz tūlītēju ieguvumu. Tāpēc jaunā programma ir balstīta uz principu “jo biežāk iebrauc, jo vairāk iegūsti”. Turklāt priekšrocību sistēma tiek pielāgota katra klienta patēriņam un individuālajiem iepirkšanās paradumiem,” skaidro Circle K Latvia mazumtirdzniecības direktors Armands Žubulis.

Lojalitātes programmas ietvaros klienti, kas izmanto mobilo lietotni, saņems papildu labumus, vienlaikus saglabājot ierastās atlaides degvielas uzpildei, elektroauto uzlādei, auto mazgāšanai un dažādu produktu iegādei arī ar fizisko Extra karti.

“Mums ir būtiski, lai Circle K klienti varētu izvēlēties sev ērtāko pieeju – vai tā būtu mobilā lietotne ar personalizētiem piedāvājumiem vai klasiskā karte,” uzsver Armands Žubulis. “Galvenais mērķis ir veidot vēl ciešāku saikni ar mūsu degvielas uzpildes staciju viesiem, kas sniedz abpusēju vērtību – klientam ērtības, ietaupījumu un iespēju saņemt īpašus pārsteigumus, mums – iespēju viņus labāk iepazīt, lai nodrošinātu vēl patīkamāku pieredzi.”

Jaunā lojalitātes programma izstrādāta koncerna līmenī un tiek ieviesta gan Eiropā, gan Ziemeļamerikā, lai klientiem piedāvātu personalizētas atlaides un priekšrocības. Būtiska jaunieveduma daļa ir arī pārrobežu darījumu iekļaušana – turpmāk tiks ņemti vērā arī klienta pirkumi un apmeklējumi citās valstīs, ne tikai dzīvesvietas valstī.

 

 

 
Visi komentāri
 
0pis 23.oktobris 2025 13:35
2 0 Atbildēt

Beigsies ar to, ka tubzeni atslēgt varēs tikai ar klienta QR kodu aplikācijā. Lai visādi kreisie tipi nenāktu raut ūdeni, nemaksājot par to nekāda veidā - nepērkot ne degvielu, ne kafiju.

Bils 23.oktobris 2025 14:55
0 0 Atbildēt

Kaut kur jau tā bija, redzēju čekā WC durvju kodu

ro 23.oktobris 2025 17:03
2 0 Atbildēt

Pie manas mājas cirkuls noārdīja atpūtas stūrīti  kur bija galdiņi, krēsliņi, dīvāns, tas viss no tankštelles kņadas glīti atdalīts ar glītu stsrpsienu, lai tā vietā iekārtotu  "baudāmu" leti divarpus cilvēkiem pie loga..no sērijas nax Tev te pie mums sēdēt prom no acīm un ēst mūsu paiku.. attiecīgi cirkuls apmeklēts vairs netiks..netiks tērēta nauda tur uz burgeriem kafiju..nez par kurām ērtībām Zubulis runā🙄..pēc šīs stacijas perestroikas nax vispār tā netiks apmeklēta..

Viņš 23.oktobris 2025 18:18
0 0 Atbildēt

noteikti runā par hot-doga pircēju piegānīto tOletes (iekš)telpu, par kuras piegānījuma pakāpi esot bez kavēšanās "jāziņo operātōram".

Nupat- mēneša sākumā biju uz dullo ieskaitījis "cita tirgoņa" kontā apaļu summu.Nākamajā dienā atnāca ikmēneša rēkins, kurš izrādījās dažus eur lielāks par ieskaitīto.Pēc tam atnāca draudupaziņojums, ka būšot suudi.Tā kā abos gad vienkārši aizmirsu piemaksāt, nu tad šodien atlidoja priekavēsts, ka karte "esot slēgta".Reāli iedvesmojoša pieeja (ne)uzticīgam klientam "kopš pagājušā gadusimteņa".Uz jebkādu lojalitāti no šo kapeikpissēju midzeņa puses te ir bezcers cerēt.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

BYD Atto 2 tagad arī kā hibrīda modelis

Ķīnas autoražotājs BYD paplašina savu piedāvājumu Eiropā, piesakot kompaktā SUV Atto 2 uzlādējamo hibrīdversiju, kas Eiropas pircējiem kļūs pieejama 2026. gada pirmajā ceturksnī. Lasīt vairāk

 
 

Apturēts 13 gadīgs jaunietis, kurš ar vecāku automašīnu bēga no policijas (+ VIDEO) 15

Valsts policijas darbinieki šonakt pamanīja kādu automašīnu “Škoda”, kuras vadītājs nepildīja policijas prasības un nestājās brīdī, kad tika veikta transportlīdzekļu vadītāju alkohola pārbaude. Lasīt vairāk

 

No 65 000 eiro - elektriskais Cadillac Optiq tagad arī Eiropā (+ FOTO) 8

Elektriskais luksusa klases SUV jau šomēnes kļūst pieejams virknē Eiropas tirgu, ieskaitot Vāciju un Šveici. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti