Cik dzirdeets Grifinam vieniigajam ir biidels ar siksnu. Paareejiem ar kjeedi, kuras nomainja izmaksaa krietni axuuuunu pikji.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Cik dzirdeets Grifinam vieniigajam ir biidels ar siksnu. Paareejiem ar kjeedi, kuras nomainja izmaksaa krietni axuuuunu pikji.
-> e17 par 2.0T aizmirsti, tāds 9-5 vispār nav. Man bija tāds 86.g. 900tajam fantastisks auto
Kas tad tas pat "t" iisti ir 9-5 2.0 ?? Uun..ja turpina par apkopi..kaads ir viedoklis par 9-5 AERO?
Pag pag, ja nemaldos tad bija gan...
2.0Hot un 2.3lpt bij iekš 9-5 bundž abi dinamikā līdzvertīgi tam 3.0v6.
GirtzB rakstījaag pag, ja nemaldos tad bija gan...
2.0Hot un 2.3lpt bij iekš 9-5 bundž abi dinamikā līdzvertīgi tam 3.0v6.
...starp citu, arii man taa liekas bet baigais spechuks ieksh shii neesmu, taapee baarstu jautaajumus ha ha ha! yessssss
Taa , arii es esmu palicis bez auto un veeleetos 9000 NG 2.3 High Output Turbo vai Aero , varbuut kaadam ir kas piedaavaajams.
Shobriid paarvietojos ar 850 , ir ar ko saliidzinaat )
->GirtzB & e17
9-5 motori:
2.0t 150zs
2.3t 185zs
2.3T 220zs
2.3T Aero 225-250zs
3.0t V6 210zs
2.2TiD 120zs
3.0TiD 176zs
Pirms facelift 2.0 man domāt bija gan LPT(t) gan T(hot) un 2.3 LPT
Pēc facelift ir 2.3t un 2.3T kā arī 2.0t
P.S. ķēde ir jāmaina daudz retāk(~140k km ja ne retāk) par siksnu un siksnas maiņa v6 ar nav lēts prieks.
P.S.S. 9-5 aero ir 2.3HOT ar overboost un tas ir ļoti ok auto.
...
... Te nu man nav iisti ko piebilst..ja nu vieniigi..3.0 9-5 peec ieprieksh lasiitaa un internetaa redzeetaa esot 200zs..
gr rakstīja:->GirtzB & e17
9-5 motori:
2.0t 150zs
2.3t 185zs
2.3T 220zs
2.3T Aero 225-250zs
3.0t V6 210zs
2.2TiD 120zs
3.0TiD 176zs
Tas ieprioeksh koments bij par sho
GirtzB rakstījairms facelift 2.0 man domāt bija gan LPT(t) gan T(hot) un 2.3 LPT
Pēc facelift ir 2.3t un 2.3T kā arī 2.0t
P.S. ķēde ir jāmaina daudz retāk(~140k km ja ne retāk) par siksnu un siksnas maiņa v6 ar nav lēts prieks.
P.S.S. 9-5 aero ir 2.3HOT ar overboost un tas ir ļoti ok auto.
Bl.a, driiz vairs nesapratiis, ko domaat..tip nopirks - pabrauks..un tad no kljuudaam maaciisies..a?
gr rakstīja:->GirtzB & e17
9-5 motori:
2.0t 150zs
2.3t 185zs
2.3T 220zs
2.3T Aero 225-250zs
3.0t V6 210zs
2.2TiD 120zs
3.0TiD 176zs
Atļaušos norādīt, ka 2,3t līdz pat 2000.g nāca ar 170hp/280nm un tikai no 2000 ir 185hp/280nm. Savukārt par standarta 2,3t ar 220hp dzirdēts nav itin nekas. Aero līdz 2002 nāca ar 230hp/350nm, bet no 2002 250hp/350nm - par 9-5 Aero ar 225hp arī nekas nav dzirdēts...
e17 rakstīja:
Bl.a, driiz vairs nesapratiis, ko domaat..tip nopirks - pabrauks..un tad no kljuudaam maaciisies..a?
Tieši tā, jāpērk tas kas patīk, nevis ko iesaka teorētiķi, kas ar to auto nemaz nav braukuši, kur nu vēl remontējuši. Kā teorētiķis es ņemtu Aero, jo es tādu gribu
Nu jaaa...AERO...ehh...man schiet, ka bez 14-15naudinjaam (EUR) nekaa...
Viennozīmīgi ir jāņem 2.3 t jaudas un svara attiecība ir labāka arī patēriņš un apkope būs daudz lētāka nekā 3.0. Vislabāk ir uzdot jautājumu E&S auto ļoti operatīvi tev atbildēs uz visiem jautājumiem.
Chomam ir 9-5 Aero 2001.gada 230hp, baigi apmierinātais. Par Griffin neko nemācēšu pateikt, cik esmu pētījis ka viņiem iekšā ir tāda lieta, kā ventilējamie ādas beņķi...eleganti, karoče pilna "pakete".
Aero pilsētā ēd ap 13L, šoseja līdz 10L, pat braucot 160-170km/h tahometrs ir tikai ap 3000apgr. Gadu čoms ir nobraucis un nekādas problēmas nav bijušas, cik nu pats tikai apskrāpējis. Mašīnas nobraukums kaut kas ap 130t.km. Piekare nav nemaz tik cieta, esam laiduši pat pa meža ceļiem, bet stabila gan...par dinamiku nerunāsim
->bublik
nevis 2,3t bet 2.3T (220ZS). Tar ir jaunpurnainais 9-5 NEAERO, BET HOT. Viens tāds pārdodās E&S.
-> GirtzB
Parādi man 9-5 2.0T, neticu, ka tāds ir...
atvainojos par savu tupumu atieciibaa uz 3.0t, bet nu taa gadaas...
3.0 V6 (par 3.0t nezinu) miinusi noteiktiu buutu bendziina pateerinjsh. jaudas truukums tik lielam motoram, kur nu veel ja ar turbiinu. Ljoti smags motors ar izrietoshajiem piekares defektiem priekshaa... 9-5 Griffin gan eksistee bet tos nekomenteeshu - ASV tirgum paredzeets. parasti ar automaatu un pilnu elektropaketi un parasti koka apdari panelim.
boliks :: v6 9-5 riis vairaak pa 2.3t kursh savukaart riis MAZAAK kaa 2.3T... taada nu taa dziive
Ja pērc mašīnu pa 15k Euro, vai tik svarīgi ir tie pāris litri benzīna???
Protams ka ir svariigi neatkraiigi cik tu maksaa par autinju, jo tu jau vari panjemt liizingaa un tad taa cena ir savaadaaka un tu maksaa savaadaak un to domaa kaa brauc!
vai 9-5 3.0 TID i pieejams ar automatu ?
protams ka ir svariigi.
Bendziinaa 3 gados taa kaartiigi braucot var taadu summu noteereet...
un tikai nesaki ka kautvai 20Ls uz 1000km starpiiba nekas nav.... jo ja taa tad dod 20Ls... tas tak nekas nau
pasakiet to cilveekiem kas vizinaas ar jauno 730 vot to es toch nesapratiishu laikam
Taisos pirkt Saab 95
Taisos pirkt Saab 95 ar 3 litru dzineeju 98gada. vai kaads man nevareetu pastaastiit kas labs kas slikts no kaa jaauzmanaas.. man Saab veel nav bijushi bet sen jau skatos uz to pusi.. varbuut ir labaak njemt ar mazaaku dzineeju? utt. Paldies jau ieprieks..