Vēlamies paziņot, ka bez sīkdatnēm mēs nevaram rādīt reklāmas, un, kamēr mums nav maksas versijas, to nevar skatīt, neapstiprinot sīkdatņu izmantošanu minimālajā apjomā.
🍪 Sīkdatņu paziņojums
Mēs izmantojam sīkdatnes, lai uzlabotu jūsu pārlūkošanas pieredzi un analizētu mūsu vietnes datplūsmu. Bez sīkdatnēm vietne nevar darboties pareizi.
Lai iegūtu vairāk informācijas, lūdzu, izlasiet mūsu Privātuma politiku.
Nepieciešamās sīkdatnes
Būtiskas vietnes pareizai darbībai. Nevar tikt atspējotas.
Analītikas sīkdatnes
Palīdz mums saprast, kā apmeklētāji mijiedarbojas ar mūsu vietni.
Pēdējā laikā katrs ražotājs izceļas ar kaut ko savu - cits spiež uz mazajiem dīzeļiem vai jaunu degvielas iesmidzināšanas sistēmu, citam ir visādas jauna veida kārbas - DSG, Nissan Murano variators utt. ; cits atkal attīsta hibrīdzinējus vai arī Bifuel degvielas sistēmas - brauc ar bioetanolu 85%spirtu un 15%benzīnu vai tīru rapša eļļu. Ir arī elektrodzinēji, jauni daudz ietilpīgāki akumulatori, kuru cena samazinās, ūdenraža degvielas šūnas utt. Kāds izskatīsies vieglais auto pēc 10-20-50 gadiem?
Tehnikas attīstības prognozes.
Pēdējā laikā katrs ražotājs izceļas ar kaut ko savu - cits spiež uz mazajiem dīzeļiem vai jaunu degvielas iesmidzināšanas sistēmu, citam ir visādas jauna veida kārbas - DSG, Nissan Murano variators utt. ; cits atkal attīsta hibrīdzinējus vai arī Bifuel degvielas sistēmas - brauc ar bioetanolu 85%spirtu un 15%benzīnu vai tīru rapša eļļu. Ir arī elektrodzinēji, jauni daudz ietilpīgāki akumulatori, kuru cena samazinās, ūdenraža degvielas šūnas utt. Kāds izskatīsies vieglais auto pēc 10-20-50 gadiem?