VWfans rakstīja: Kāpēc tad Igaunijā un Lietuvā ir daudz labāki ceļi?
saskaņā ar modena un anonīmiķa teoriju tāpēc ka šiem ir mazāka birokrātija un labāki plānotāji, un Šlesers ar buldozeru pie viņiem jau ir bijis pirms mums.
VWfans rakstīja: Kāpēc tad Igaunijā un Lietuvā ir daudz labāki ceļi?
saskaņā ar modena un anonīmiķa teoriju tāpēc ka šiem ir mazāka birokrātija un labāki plānotāji, un Šlesers ar buldozeru pie viņiem jau ir bijis pirms mums.
modena rakstīja:
batka rakstīja: Ne nu tu tak esi izlieciesKas tad to birokratiju rada ja ne valdiba,kas vada valdibu ja ne ministri.Aizej un pabeidz vismaz 9to klasi.Ja ministrs iecelts pa kadas nozares atbildigo tad viņam ari jasakarto tas lietas,nevis pie visam problemam vaino iepriekšejo valdibu.Un godmanis ir bijis valdiba visu laiku un premjers ne pirmoreiz ka ari ministrs.Ministriem bij jaregule kreditu dališana.savadak tauta kas visu laiku dzivojusi no rokas mute tiekot pie naudas nespej vairs loģiski domat.
par regulēšanu - brīvais tirgus neko neizsaka?
bankas regulēja ko dot un cik.... ja sāktu ierobežot - tad nu jau būtu čeka un KGB.... bet brīvajā un demokrātiskā valstī iedzīvotājiem jādomā, nevis valstij viņu vietā...
tev ministrs - ka sētnieks.....
ministram neko nav jāsakārto - kārto birokrāti pēc ministra noradījumiem..... ministrs ir valsts pilnvarota persona kura apskaitas valdībās vadītājam....
Министр (лат. minister — слуга — член правительства
An transportation ministry is a ministry or other government agency charged with transportation. It may be headed by a minister for transportation.
Specific duties may be overseeing transportation safety, developing government transportation policy, organizing public transport, and the maintenance and construction of infrastructural projects.
en.wikipedia.org/...
Ministrs pēc būtības pārrauga.... un par darbu atskaitās... ne jua minists katru dienu apsekos ceļus un lāpīs bedrītes..... koroče pats ej uz savu 9. klasi...
Nu re pieradas tavs tupums.Valstij ir jaregule finansu procesi.Tad jau tavuprat ari dempingu valsts nekontrole jo ir taču brivais tirgusšadus tekstu ka tu varetu bidit tikai kaut kads šlesera šofera delens kas iekartots liekežu amatā.Interesanti kada silta vieta strada ka ta aizstavi valsts izzadzejus
O mlins kā modena dod, zin var jau but ka no Šlesera ir kāds labums bijis, bet pasta "nojāšana" līdz klinķim ir kolektīvs viņa un iepriekšējā Sat. Ministra darbs. Iepriekš LP savu dzīvību tīri normāļi vadīja, un būtu bijis vēl labāķ ja viens labs projekts 90-to sākumā būtu aizgājis kā plānots. Bet ja jams būtu aizgajis tautas, ļoti iespējams Pasta Banka būtu izveidojusies pati no sevis, un Pasts būtu centrālā valsts maksājumu/pārskaitījumu iestāde !!! Bet tas tā - tā tagad ir retorika.
Ceļi labi - dīvaini, bet man pēc tā neizskatās, jo liela daļa naudas jau tur ir nevis akcīze ( un skuj viņ zin kur tā paliek ?!?!?) bet Eiopas līdzfinansējums. Kur tur kādi šīs nozares pārstāvju nopelni - nespēju saskatīt. SAvukārt par dzelzceļu un lidostu man ir atsauksme no cilvēkiem no iekšpuses, ka sliktāk nav, bet vair ir kas reāļi labāk - nu to pēc gadiem 5 ātrākais varēs redzēt. Protams ir kaut kas arī sliktāk, bet ir lietas kas ir labākas. Vai gluži Šlesera nopelns - varbūt, bet kā jau minēju vēl īsti nezinam vai no tā būs kāds labums. Personigi es uzskatu ka šajā brīdī nav īstais laiks mēģināt attīstīt lidostu, kaut arī saprotu ka mūsu cilvēķiem ir vajadzīgs darbs utt. un arbūt ir iespēja pārvilināt pie sevis kādu aviokompāniju piedāvājot šeit "bāzes" lidostu ( kaut XVZ kur ņems inženierus šô ļotenu apkalpošanai - LV taču tādus vairs "neražo".
Nezinu cik daudz no tautas jut lidostas labumu.Piķis ir ielikts,bet labums minimals.Vienigais kas pozitivs ka nav bardaks.Primarais bij ceļus savest kartiba.Tos vismaz visi izmanto.
Aiz kokiem mežs pazudis!
Ir taču skaidri redzams, ka slesera bizness ir atņemt mazajiem un atdot lielajiem, kas no biznesa viedokļa ir pareizi, tikai valsts jau nav bizness un sociālās sekas ir briesmīgas.
Viens gadījums- pasažieru pārvadājumi- bija daudz mazo pārvadātāju, bija zemas cenas biļetēm, miljonus nepelnīja, bet dzīvoja, prasīja dotācijas nerentablajiem maršrutiem, bija algas reģionos šoferiem, apkalpojošajam personālam u.c.
Iejaucās slesera ministrija, uzrīkoja "konkursu", tagad lielie pārvadātāji brauc tos reisus daudz retāk, cenas biļetēm daudzreiz lielākas, jā dotācijas uz tiem maršutiem viņi neprasa. Nozare sakārtota? Nenoliedzami. Bet uz kā rēķina?
Vispār slesera bizness salīdzinājumā , ar kaut vai lemberga, ir sētas krāsošana vs gleznošana.
(šķele šajā kontekstā varētu būt datorgrafiķis)
STALINS rakstīja:
...
Vispār slesera bizness salīdzinājumā , ar kaut vai lemberga, ir sētas krāsošana vs gleznošana.
(šķele šajā kontekstā varētu būt datorgrafiķis)
Nez lūk par Šķēli, man gan ir aizdoma ka diezvai datorgrafiķis, labākajā gadījumā tikai grafiti tēlnieks, kaut principā liekas ka pat sētu nejēdz nokrāsot. ( Tas uz tā fona ka pa lielam visi viņa biznesi faktiski ir bankrotējuši vai pārdoti citam - un šajā ziņā Lembergs un Šlesers tomēr bišk citā līgā ar savu spēju vadīt biznesus. Jā par nodokļiem vēļ varētu droši ka piesieties šīem kungiem, bet nu mūsu valstī tak VID nav nopietni ņemams !!!)
Atvainojos datorgrafiķiem.
(biju iedomājies to kā procesu kurā nejēgā tiek zīmētas visādas shēmas, bet galā putra)
VWfans rakstīja: Kāpēc tad Igaunijā un Lietuvā ir daudz labāki ceļi?
Savas versijas ir?
Varbūt tāpēc ka igauņiem nav tik mežonīgs tranzīts?
vel ir jautājums kad tie tika būvēti un kādi materiāli tika izmantoti....
Lietuviešiem savukārt ir saglabāta no padomju laikiem ceļu uzturēšanas sistēma.... + gluži nav brīvais ceļu tirgus - katrs rajons pats sevi apkalpo - projektā, būve un uztur.
pietam kamēr pie mums praktiski 10 gadus neko nedarīja - tikmēr mūsu aktīvisti, braucot uz Viļņas un citiem Lietuvas tirgiem, veiksmīgi sponsorēja viņu ceļa struktūras saglabāšanu un attīstību...
ceļa kalpošanas ilgums- vidēji 18-20 gadi.... 12-15 gadā iestājas kritisks moments- kad ieguldot kādus 20-30% ceļam var atjaunot.... 18-20 gadā iestājas moments, kad par atjaunošanu jāmaksā visi 100%....
mēs 10 gadus neatjaunojam - un tagad loģisks rezultāts.... iepriekšējo 10 gadu apjoms + tas kam jau pienāca savs atjaunošanas laiks.... šaubos ka leiši no ceļa akcīzes pensijas izmaksā....
batka rakstīja:
modena rakstīja:
batka rakstīja: Ne nu tu tak esi izlieciesKas tad to birokratiju rada ja ne valdiba,kas vada valdibu ja ne ministri.Aizej un pabeidz vismaz 9to klasi.Ja ministrs iecelts pa kadas nozares atbildigo tad viņam ari jasakarto tas lietas,nevis pie visam problemam vaino iepriekšejo valdibu.Un godmanis ir bijis valdiba visu laiku un premjers ne pirmoreiz ka ari ministrs.Ministriem bij jaregule kreditu dališana.savadak tauta kas visu laiku dzivojusi no rokas mute tiekot pie naudas nespej vairs loģiski domat.
par regulēšanu - brīvais tirgus neko neizsaka?
bankas regulēja ko dot un cik.... ja sāktu ierobežot - tad nu jau būtu čeka un KGB.... bet brīvajā un demokrātiskā valstī iedzīvotājiem jādomā, nevis valstij viņu vietā...
tev ministrs - ka sētnieks.....
ministram neko nav jāsakārto - kārto birokrāti pēc ministra noradījumiem..... ministrs ir valsts pilnvarota persona kura apskaitas valdībās vadītājam....
Министр (лат. minister — слуга — член правительства
An transportation ministry is a ministry or other government agency charged with transportation. It may be headed by a minister for transportation.
Specific duties may be overseeing transportation safety, developing government transportation policy, organizing public transport, and the maintenance and construction of infrastructural projects.
en.wikipedia.org/...
Ministrs pēc būtības pārrauga.... un par darbu atskaitās... ne jua minists katru dienu apsekos ceļus un lāpīs bedrītes..... koroče pats ej uz savu 9. klasi...
Nu re pieradas tavs tupums.Valstij ir jaregule finansu procesi.Tad jau tavuprat ari dempingu valsts nekontrole jo ir taču brivais tirgusšadus tekstu ka tu varetu bidit tikai kaut kads šlesera šofera delens kas iekartots liekežu amatā.Interesanti kada silta vieta strada ka ta aizstavi valsts izzadzejus
pats esi tups... ja uzskati ka mums valsts baigi kaut ko regulē.... uzreiz var redzēt ka tev ar konkursiem praktiski nekādas darīšanas nav....
pret dempingu nav iespējams karot..... jo ar 190 Ls minimālo mēnesī - te ir akujenni plašumi dempingam...
Pēdējais konkurss - 22 pretendenti... cena - 12450 līdz 44000....
zemāka cena bija ap 44% zemākā par vidējo ceņņiku... valsts dempingu saskatīs ja 6 mēnešu objektam ikmēneša pēc nodokļu nomaksas paliks mazāk par 190 Ls... respektīvi dempinga nosacītais slieksnis - 2000Ls.. i to ne fakts...
batka rakstīja: Nezinu cik daudz no tautas jut lidostas labumu.Piķis ir ielikts,bet labums minimals.Vienigais kas pozitivs ka nav bardaks.Primarais bij ceļus savest kartiba.Tos vismaz visi izmanto.
ja ticēt statistikai - kāds miljons...
tu pat nezini cik piķa ir ielikts.... un nezini piemēram cik savukārt citi investēja... atkal tukšs bazars.... dod skaitļus...
STALINS rakstīja: Aiz kokiem mežs pazudis!
Ir taču skaidri redzams, ka slesera bizness ir atņemt mazajiem un atdot lielajiem, kas no biznesa viedokļa ir pareizi, tikai valsts jau nav bizness un sociālās sekas ir briesmīgas.
Viens gadījums- pasažieru pārvadājumi- bija daudz mazo pārvadātāju, bija zemas cenas biļetēm, miljonus nepelnīja, bet dzīvoja, prasīja dotācijas nerentablajiem maršrutiem, bija algas reģionos šoferiem, apkalpojošajam personālam u.c.
Iejaucās slesera ministrija, uzrīkoja "konkursu", tagad lielie pārvadātāji brauc tos reisus daudz retāk, cenas biļetēm daudzreiz lielākas, jā dotācijas uz tiem maršutiem viņi neprasa. Nozare sakārtota? Nenoliedzami. Bet uz kā rēķina?
Vispār slesera bizness salīdzinājumā , ar kaut vai lemberga, ir sētas krāsošana vs gleznošana.
(šķele šajā kontekstā varētu būt datorgrafiķis)
lielie tāpēc jau lielie ka var atņemt mazajiem....
tu vel psrs laiku cenas atceries....
brīvais tirgus jau neprasa dotācijas.... un vel jautājums - kurš lemj par dotāciju lieluma piešķiršanu? nevis prasa... bet lemj vai SM tos piešķirt..... ?
Igauņiem tranzīts mazāks tāpēc ceļi labāki? Hmm..
Pēc tās loģikas Balvu rajona Kupravas pagastā vajadzētu būt autobāņu tīklam.
Atkal salīdzinājums ar lembergu- viņu kvēli aizstāv kundzes un kungi gados ar puķēm, glīti, bet sleseru aizstāv ar demagoģiju.
STALINS rakstīja: Igauņiem tranzīts mazāks tāpēc ceļi labāki? Hmm..
Pēc tās loģikas Balvu rajona Kupravas pagastā vajadzētu būt autobāņu tīklam.
Atkal salīdzinājums ar lembergu- viņu kvēli aizstāv kundzes un kungi gados ar puķēm, glīti, bet sleseru aizstāv ar demagoģiju.
igauņiem pilseetas ir nostaak no maģistraaleem, cauri peernavai un citaam pilseetaam fuures nebrauc
modena rakstīja:
VWfans rakstīja: Kāpēc tad Igaunijā un Lietuvā ir daudz labāki ceļi?
Savas versijas ir?
Varbūt tāpēc ka igauņiem nav tik mežonīgs tranzīts?
.
Oi pļe kadas perles no tevis birstKads mazpilsetam sakars ar tranzitu???Ceļi tur ir sabrukuši bez visa tranzita
modena rakstīja:
batka rakstīja: Nezinu cik daudz no tautas jut lidostas labumu.Piķis ir ielikts,bet labums minimals.Vienigais kas pozitivs ka nav bardaks.Primarais bij ceļus savest kartiba.Tos vismaz visi izmanto.
ja ticēt statistikai - kāds miljons...
tu pat nezini cik piķa ir ielikts.... un nezini piemēram cik savukārt citi investēja... atkal tukšs bazars.... dod skaitļus...
Palasi www.lrvk.gov.lv/... un tad slave šļesera darbus.
modena rakstīja:
batka rakstīja:
modena rakstīja:
batka rakstīja: Ne nu tu tak esi izlieciesKas tad to birokratiju rada ja ne valdiba,kas vada valdibu ja ne ministri.Aizej un pabeidz vismaz 9to klasi.Ja ministrs iecelts pa kadas nozares atbildigo tad viņam ari jasakarto tas lietas,nevis pie visam problemam vaino iepriekšejo valdibu.Un godmanis ir bijis valdiba visu laiku un premjers ne pirmoreiz ka ari ministrs.Ministriem bij jaregule kreditu dališana.savadak tauta kas visu laiku dzivojusi no rokas mute tiekot pie naudas nespej vairs loģiski domat.
par regulēšanu - brīvais tirgus neko neizsaka?
bankas regulēja ko dot un cik.... ja sāktu ierobežot - tad nu jau būtu čeka un KGB.... bet brīvajā un demokrātiskā valstī iedzīvotājiem jādomā, nevis valstij viņu vietā...
tev ministrs - ka sētnieks.....
ministram neko nav jāsakārto - kārto birokrāti pēc ministra noradījumiem..... ministrs ir valsts pilnvarota persona kura apskaitas valdībās vadītājam....
Министр (лат. minister — слуга — член правительства
An transportation ministry is a ministry or other government agency charged with transportation. It may be headed by a minister for transportation.
Specific duties may be overseeing transportation safety, developing government transportation policy, organizing public transport, and the maintenance and construction of infrastructural projects.
en.wikipedia.org/...
Ministrs pēc būtības pārrauga.... un par darbu atskaitās... ne jua minists katru dienu apsekos ceļus un lāpīs bedrītes..... koroče pats ej uz savu 9. klasi...
Nu re pieradas tavs tupums.Valstij ir jaregule finansu procesi.Tad jau tavuprat ari dempingu valsts nekontrole jo ir taču brivais tirgusšadus tekstu ka tu varetu bidit tikai kaut kads šlesera šofera delens kas iekartots liekežu amatā.Interesanti kada silta vieta strada ka ta aizstavi valsts izzadzejus
pats esi tups... ja uzskati ka mums valsts baigi kaut ko regulē.... uzreiz var redzēt ka tev ar konkursiem praktiski nekādas darīšanas nav....
pret dempingu nav iespējams karot..... jo ar 190 Ls minimālo mēnesī - te ir akujenni plašumi dempingam...
Pēdējais konkurss - 22 pretendenti... cena - 12450 līdz 44000....
zemāka cena bija ap 44% zemākā par vidējo ceņņiku... valsts dempingu saskatīs ja 6 mēnešu objektam ikmēneša pēc nodokļu nomaksas paliks mazāk par 190 Ls... respektīvi dempinga nosacītais slieksnis - 2000Ls.. i to ne fakts...
Lielaka daļa konkursu latvija ir negodigi rikoti ar iepirkš zinamu uzvaretaju.šorit Pans kleksis iereca pa datoru iepirkumu konkursa nolikumu.Un ta te tas lietas notiekSedi sava siltaja vietiņa un laizi pakaļas kam jalaiza
modena rakstīja:
lielie tāpēc jau lielie ka var atņemt mazajiem....
tu vel psrs laiku cenas atceries....
brīvais tirgus jau neprasa dotācijas.... un vel jautājums - kurš lemj par dotāciju lieluma piešķiršanu? nevis prasa... bet lemj vai SM tos piešķirt..... ?
Nu labi, viss būtu jauki Tikai ko darām ar tiem pagastiem kas nostāk no rajonu centriem? Pārdodam kā vienu veselu vienību dāņiem?
Pat ļoti reti iemetot aci kurzemes vārdā, gadās uzķert kādus tekstus šajā sakarā... Tagad piedevām šie domā celt ceņņikus - nez kas tos spēs samaksāt...
batka rakstīja:
modena rakstīja:
batka rakstīja: Nezinu cik daudz no tautas jut lidostas labumu.Piķis ir ielikts,bet labums minimals.Vienigais kas pozitivs ka nav bardaks.Primarais bij ceļus savest kartiba.Tos vismaz visi izmanto.
ja ticēt statistikai - kāds miljons...
tu pat nezini cik piķa ir ielikts.... un nezini piemēram cik savukārt citi investēja... atkal tukšs bazars.... dod skaitļus...
Palasi www.lrvk.gov.lv/... un tad slave šļesera darbus.
te var tikai ierēkt.... cik paprasa - tik arī iedod un neko nekontrolē..... kur tad Šlesera vaina?
pēc 4 gadiem tika nolēma pārbaudīt....
un te atkal Šlesers ir vainīgs.... un kontrolējošie dienesti nepričem....
pie tam bez dotācijām - es tur redzu peļņu....
par tranzītu pasažieriem... ka citādāk var tos piesaistīt? Pie tam tas ir izdevīgāk tam pašam AirBaltic..
Viļņas lidosta jau izkosta.... daļēji pateicoties dotācijām... neko sliktu es tur neredzu....
batka rakstīja: Sedi sava siltaja vietiņa un laizi pakaļas kam jalaiza
nu nevajag jau citus ar sevi saildzināt....
bez pana klekša tu jau laikām ta arī neuzzinātu ka pasaule ir neželīga un taja valda korupcija..
batka rakstīja:
modena rakstīja:
VWfans rakstīja: Kāpēc tad Igaunijā un Lietuvā ir daudz labāki ceļi?
Savas versijas ir?
Varbūt tāpēc ka igauņiem nav tik mežonīgs tranzīts?
.
Oi pļe kadas perles no tevis birstKads mazpilsetam sakars ar tranzitu???Ceļi tur ir sabrukuši bez visa tranzita
protams.... baļķvedēji jau tur nebrauc....
pie tam jau sen teicu par ceļu kalpošanas ilgumu......
un mazpilsētās ceļi pieder pašvaldībām.... huli tirst uz citiem ja pašiem rokas....
PS. sakarā ar šosejas izpētui sanāca bišk pa pagastiem pabraukāt.... Liepajas pusē..... pagasta nams - no 3 redzamām pusēm fasādes skaisti nokrāsotas..... aizmugurē gan nav.... toties galvenajam jauns VW...
sorry veči, bet šlesers ir tikai 3. sliktākais
---------------------------
Kā liecina SKDS veiktā pētījuma "Pilsoņu attieksme un gatavība vērsties pret korupciju vēlēšanās" rezultāti, lūgti nosaukt viskorumpētākās partijas, 52,4% respondentu nosauc TP, 21,9% - JL, 21,8% - partiju LPP/LC, bet 20,6% - Zaļo un zemnieku savienību.
------------------------
anonimikis rakstīja: sorry veči, bet šlesers ir tikai 3. sliktākais
---------------------------
Kā liecina SKDS veiktā pētījuma "Pilsoņu attieksme un gatavība vērsties pret korupciju vēlēšanās" rezultāti, lūgti nosaukt viskorumpētākās partijas, 52,4% respondentu nosauc TP, 21,9% - JL, 21,8% - partiju LPP/LC, bet 20,6% - Zaļo un zemnieku savienību.
------------------------
viņi jau cenšas šo uz pirmo vietu izbīdīt....
Sūds par sleseri, lai vins ar saviem līdzskrējējiem aizrijas ar nozagto, toties patiess prieks par TP. Vismaz to āža kāju ļaudis saskatījuši
No delfiem-
w, 04.03.2009 15:05
izskatās ka ir bijuši divi respondenti,
Zatlers ar kundzi.
modena rakstīja:
batka rakstīja: Sedi sava siltaja vietiņa un laizi pakaļas kam jalaiza
nu nevajag jau citus ar sevi saildzināt....
bez pana klekša tu jau laikām ta arī neuzzinātu ka pasaule ir neželīga un taja valda korupcija..
skaidrs, ka tie kas iegūst no nozares un darboņiem, tie arī jebkādus argumentus piemeklēs atbalstam.. bet vērtējot no sabiedrības viedokļa, tad pēdējie 6 gadi SM bija SIA Šlesers un tikai.. tagad tāda grasās būt RD
megalohatrons