varbuut kaads zina, kur riigaa muuslaikos var nopirkt normaalas vateetaas segas? veelams, laikam, krievijaa razhotas, eiropaa, baidos, taga nekas normaals nav nopeerkams viens vieniigs sintepons, u c suudi
gribaas biezu, smagu, siltu sedzinju, kaa vecos laikos, naak auksti laiki...
paldies jau ieprieksh...




















