nopietni - ja tur varētu nokļūt 2-3 stundu laikā, domāju, daudzi no mums tur dzīvotu, nevis Rīgā, pierīgā.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
nopietni - ja tur varētu nokļūt 2-3 stundu laikā, domāju, daudzi no mums tur dzīvotu, nevis Rīgā, pierīgā.
tt rakstīja: nopietni - ja tur varētu nokļūt 2-3 stundu laikā, domāju, daudzi no mums tur dzīvotu, nevis Rīgā, pierīgā.
Pofig, nav aktuāli!
tt rakstīja: nopietni - ja tur varētu nokļūt 2-3 stundu laikā, domāju, daudzi no mums tur dzīvotu, nevis Rīgā, pierīgā.
Nebūs tur četru joslu-šoreiz vēl ne,un arī tagad(laikā pirms remonta) līdz Rīgai no Rēzeknes var aizbraukt trijās stundās,ar visu remonta posma apbraukšanu.
7dien mamma brauca uz Rēzekni,nu nepaklausīja mani,lai brauc caur Madonu. Rezultātā zvana man un saka,ka braukusi sešas stundas! 29 luksofori,esot visi nervi sačakarēti!
Kad vēl nebija nekādi remonti,tad vienmēr ir braukusi 2:30h
Velomens rakstīja: 7dien mamma brauca uz Rēzekni,nu nepaklausīja mani,lai brauc caur Madonu. Rezultātā zvana man un saka,ka braukusi sešas stundas! 29 luksofori,esot visi nervi sačakarēti!
Kad vēl nebija nekādi remonti,tad vienmēr ir braukusi 2:30h
Tad jau Tev mammīte baigā gāzēja, izspiež vidējo ātrumu 96 km/h. Lai to sasniegtu, kur iespējams, jātur kādus 120 km/h!
Ideots rakstīja:
Kaspersky rakstīja: No Rēzeknes brauc čerez Madonu,
Tevi tur vispār ielaida? Jāpazvana vietējiem.....
Trešdien zvani, būšu atkal tur
nu, trīs stundās var, tikai pārkāpjot atļauto ātrumu, ja tur varētu braukt uz 120 - 140 bez riska un apdzīvotajām vietām, būtu baigi forši
Vispār nav tik traki,
tagad esu Rīgā , braucu caur (Rēzekne-Madona-Ķegumā pāri hes un pa jūrmalas gatvie iekšā Rīgā)
- sanāca ap 3h.
Atpakaļ ceļā būs jādodas laikam tāpat, kaut gan var būt par mazohistu un pamēgināt caur jēkabpili
PS: ātrumu nepārkāpu
3 stundas mierīgā gaitā ap 110km/h
Viktos rakstīja: Vispār nav tik traki,
tagad esu Rīgā , braucu caur (Rēzekne-Madona-Ķegumā pāri hes un pa jūrmalas gatvie iekšā Rīgā)
- sanāca ap 3h.
Atpakaļ ceļā būs jādodas laikam tāpat, kaut gan var būt par mazohistu un pamēgināt caur jēkabpili
ideja pareizā, bet...
kāpēc ne Aizkrauklē pāri Pļaviņu HES'am? līkums lielāks sanāk?
EdMonton rakstīja:
UUSA rakstīja:
Viktos rakstīja: Nākamnedeļ būs jādodas maršrutā Rēzekne-Rīga-Rēzekne...
Kā tur ar tiem remontdarbiem līdz un pēc Jēkabpils ? (ir dzirdētas baumas ka vispār ceļš slēgts bij, vai tomēr ir tie luksafori un 1 josla ???)
Vajag uz "Imantu", domājams ka Rīgā būšu ap pusdienlaiku, ērtāk būtu Ķegumā pāri daugavai un tad pa A5, vai tomēr caur Rīgu (pa maskaveni un krasta) ??
Tev īsākais(gan laika,gan kilometru izteiksmē būs Rēzekne-Malta-Krāce(Feimaņi)-Preiļi(pa apvedceļu,jo centrs pārrakts)-Līvāni-Ķegums(pāri Daugavai)-Rīgas HES aplis-apvedceļš līdz pašam galam(Babītei)-Imanta.
Takš atspārdies ar savu Krāci! Tos piecus km no Krāces līdz Preiļu rajonam pat ienaidniekam nenovēlētu!
Brauc kā cilvēks Rēzekne-Madona-Pļaviņas, Kegumā pāri HESam un tālāk caur Mārupi Rīgā.
Nomierinies... tie 5 km ir salāpīti un pat pirms lāpīšanas tiešām slikti tur bija tikai kādi 500m tajā purvā.
Pārējie 4.5km ja brauc uz 80-90km stundā, tad nav nekādu problēmu apbraukt tos ielāpus vai kādu no jauna izveidojušos bedri.
DimanC rakstīja:
Viktos rakstīja: Vispār nav tik traki,
tagad esu Rīgā , braucu caur (Rēzekne-Madona-Ķegumā pāri hes un pa jūrmalas gatvie iekšā Rīgā)
- sanāca ap 3h.
Atpakaļ ceļā būs jādodas laikam tāpat, kaut gan var būt par mazohistu un pamēgināt caur jēkabpili
ideja pareizā, bet...
kāpēc ne Aizkrauklē pāri Pļaviņu HES'am? līkums lielāks sanāk?
Lieki ~7 km.
UUSA rakstīja:
DimanC rakstīja:
Viktos rakstīja: Vispār nav tik traki,
tagad esu Rīgā , braucu caur (Rēzekne-Madona-Ķegumā pāri hes un pa jūrmalas gatvie iekšā Rīgā)
- sanāca ap 3h.
Atpakaļ ceļā būs jādodas laikam tāpat, kaut gan var būt par mazohistu un pamēgināt caur jēkabpili
ideja pareizā, bet...
kāpēc ne Aizkrauklē pāri Pļaviņu HES'am? līkums lielāks sanāk?
Lieki ~7 km.
Pa Jūrmalas gatvi Rīgā iebraukt nu nekādi 30 km nav lieki
UUSA rakstīja:
DimanC rakstīja:
Viktos rakstīja: Vispār nav tik traki,
tagad esu Rīgā , braucu caur (Rēzekne-Madona-Ķegumā pāri hes un pa jūrmalas gatvie iekšā Rīgā)
- sanāca ap 3h.
Atpakaļ ceļā būs jādodas laikam tāpat, kaut gan var būt par mazohistu un pamēgināt caur jēkabpili
ideja pareizā, bet...
kāpēc ne Aizkrauklē pāri Pļaviņu HES'am? līkums lielāks sanāk?
Lieki ~7 km.
phe... domāju, ka Lielvārdē un Dzelmēs un Klidziņā uz ātruma ierobežojumiem tās 4 minūtes gandrīz ar' sanāk pazaudēt...
Dzelmes un klidziņa nav vērā ņemami šķēršļi.
DimanC rakstīja:
UUSA rakstīja:
DimanC rakstīja:
Viktos rakstīja: Vispār nav tik traki,
tagad esu Rīgā , braucu caur (Rēzekne-Madona-Ķegumā pāri hes un pa jūrmalas gatvie iekšā Rīgā)
- sanāca ap 3h.
Atpakaļ ceļā būs jādodas laikam tāpat, kaut gan var būt par mazohistu un pamēgināt caur jēkabpili
ideja pareizā, bet...
kāpēc ne Aizkrauklē pāri Pļaviņu HES'am? līkums lielāks sanāk?
Lieki ~7 km.
phe... domāju, ka Lielvārdē un Dzelmēs un Klidziņā uz ātruma ierobežojumiem tās 4 minūtes gandrīz ar' sanāk pazaudēt...
dzelmees kopsh paarceela ziimi uz priekshu- zaudeejumu naff... a klidzinja- labi paarredzama...attieciigi- var paaraak neatmesties
Šodien luksofori jau sākās tieši aiz pagrieziena uz Madonu. Tas no Rēzeknes braucot. Pēdējās divās braukšanas reizēs pamanīju, ka radari šajā posmā apgrozās konstantās vietās: posmā Viļāni-Varakļāni, pirms pašas Madonas un šodien bija arī Sauleskalnā.
Vakar sāka rekonstruēt to Krāce-Preiļi 5km gabaliņu,tā ka tur arī tagad kādu laiku būs lēnāk jābrauc.
Vienīgais, ko tu vari iegāzt ir sķidrais savās stringās!
Šodien braucot maršrutā Rīga-Madona-Rēzekne, nevienu CP nesatiku , visu ceļu no Ogres sākot X5 man pa priekšu vālēja uz ~140 un visi pārējie viņam pakaļ
Jautrs ceļu remonts - kapitāli remontējam visu, kur asfalts bija ciešams un divās joslās, savukārt, posmā no Ogres līdz nākošajam ciemam, kur ir viena josla katrā virzienā, paliek viss pa vecam un vēl bonusā apdzīt nedrīkst un 80 km/h - ABSURDS! To posmu vajadzēja iztaisnot vai vismaz 2 joslas saveidot un kāpēc tur nedrīkst apdzīt, es nesaprotu!
Yukki rakstīja: Jautrs ceļu remonts - kapitāli remontējam visu, kur asfalts bija ciešams un divās joslās, savukārt, posmā no Ogres līdz nākošajam ciemam, kur ir viena josla katrā virzienā, paliek viss pa vecam un vēl bonusā apdzīt nedrīkst un 80 km/h - ABSURDS! To posmu vajadzēja iztaisnot vai vismaz 2 joslas saveidot un kāpēc tur nedrīkst apdzīt, es nesaprotu!
Eu a kādas figņas taisa uz A2 pie Siguldas... Es domāju ka mok uztaisīs 4 joslas, bet fig tās pašas 2 joslas, bez tam tagad apmales ir tik šauras ka reāli auto nobraukt tur nevar, kas nozīmē ka tiek kam notiek kāda tehniska šaize stāv uz pusceļa..
Un grāvis 2 metri uz leju iet...
Var jau cerēt, ka pie mums ziemas vairs nebūs, bet veroties reizēm uz Pleskavas šosejas sānos sakritušajiem smagajiem un ik pa nedēļu arī kādam vieglajam (tajā pašā Siguldā, kur tādus gar sāniem izrakāja) es neņemos spriest kas notiks ja tur mauksies iekšā ..
Yukki rakstīja: Jautrs ceļu remonts - kapitāli remontējam visu, kur asfalts bija ciešams un divās joslās, savukārt, posmā no Ogres līdz nākošajam ciemam, kur ir viena josla katrā virzienā, paliek viss pa vecam un vēl bonusā apdzīt nedrīkst un 80 km/h - ABSURDS! To posmu vajadzēja iztaisnot vai vismaz 2 joslas saveidot un kāpēc tur nedrīkst apdzīt, es nesaprotu!
80 tikai mazu gabaliņu līdz Ciemupei,bet poliči sēž bieži-tas fakts.Fakts arī tas,ka tajā gabalā notiek daudz avāriju-visi ,laimīgi tikuši caur Ogri,sāk viens otru apdzīt utt..No rītiem un vakaros vispār neredzu jēgu tur līdz pat Ķegumam apdzīt,jo rezultātā tajos 10km var tikt labi ja kādus 5 korpusus tālāk.
Ideots rakstīja:
nafigators rakstīja: Vienīgais, ko tu vari iegāzt ir sķidrais savās stringās!
kad Tev no mutes nāk caureja, uzvelc vismaz apenes
Eu nu davai ta Zigī Puikī palielies, kā un uz cik tu tur ATGĀZ!!!
Vājprāts uz D-pils šosejas!
Vai cienītie kungi/dāmas ir izjutuši "ērto" un "ātro" šī brīža satiksmi uz Daugavpils šosejas ,posmā no Ogres līdz Rīgai?Jūsuprāt ,piegājiens lietām pareizs?Šorīt braucot sapratu ,ka ir jābūt ļoooti stiprai nervu sistēmai ,lai veiktu šo ceļa posmu...