Pirmais rakstīja: man joprojām šķūnītī mētājas audī ejošs 2.0 audī muļķutroniks.... pati kārba komplektā ar vadību
Gribēji ielikt renim, nopirki bet tad atčaknījies, ka tur motors savādāk?
Pirmais rakstīja: man joprojām šķūnītī mētājas audī ejošs 2.0 audī muļķutroniks.... pati kārba komplektā ar vadību
Gribēji ielikt renim, nopirki bet tad atčaknījies, ka tur motors savādāk?
msh rakstīja: Kāpēc par tādu "tik ļoti sliktu eļļošanu" kaut kā nav gadījies dzirdēt? Tad jau drīzāk sūknis bija atkodies, bet dažam labam bija dziļš po un mauca, kamēr iestājās kirdiks
tas bija sen , tu vel biji maziņš un pie datora tevi nelaida .
draugam tāc bij , dziļos lapzemes mazsipānos nosprāga , kā teica vietējais , inglišā nerunajošais , lapu servismens -oilī pumpī fisined .
niansēs nepateikšu , sen aizmirsta un nesvarīga tēma , bet tas nebij vienīgais piedzīvojums ar tā autosa dzinēju , citādi autiņam nebij ne vainas
msh rakstīja:
Pirmais rakstīja: man joprojām šķūnītī mētājas audī ejošs 2.0 audī muļķutroniks.... pati kārba komplektā ar vadību
Gribēji ielikt renim, nopirki bet tad atčaknījies, ka tur motors savādāk?
Debīls vai izliecies?
P.S. Cik tas 2.8 mēģināts, likās neadekvāts patēriņš priekš tās "jaudas", vismaz iekš B4 ar tomātu.
TDIOTS rakstīja:
msh rakstīja: Kāpēc par tādu "tik ļoti sliktu eļļošanu" kaut kā nav gadījies dzirdēt? Tad jau drīzāk sūknis bija atkodies, bet dažam labam bija dziļš po un mauca, kamēr iestājās kirdiks
tas bija sen , tu vel biji maziņš un pie datora tevi nelaida .
draugam tāc bij , dziļos lapzemes mazsipānos nosprāga , kā teica vietējais , inglišā nerunajošais , lapu servismens -oilī pumpī fisined .
niansēs nepateikšu , sen aizmirsta un nesvarīga tēma , bet tas nebij vienīgais piedzīvojums ar tā autosa dzinēju , citādi autiņam nebij ne vainas
Ko var gribēt no nokauta motora...
msh rakstīja:
Pirmais rakstīja: man joprojām šķūnītī mētājas audī ejošs 2.0 audī muļķutroniks.... pati kārba komplektā ar vadību
Gribēji ielikt renim, nopirki bet tad atčaknījies, ka tur motors savādāk?
nē, čoms nopirka audī, attapās, ka beidzamais sūc un tirgo detaļās
audī a4 2003 gada
jo vienā gabalā to miskasti pātrdot bija jau zaudējis pēdējās cerības
Trīs tādām sakritībām vienalga neticu - B6, tiek iztirgots detaļās nevis smagas avārijas dēļ, bet tāpātās un piedevām ejošs muļķutroniks
msh rakstīja: Trīs tādām sakritībām vienalga neticu - B6, tiek iztirgots detaļās nevis smagas avārijas dēļ, bet tāpātās un piedevām ejošs muļķutroniks
reāli nebija nekādas avārijas, daudzas detaļas tika pārliktas tādā pašā 2.0 manuālajā no anglijas
motors iztirgots, kautkādas citas figņas arī
virsbūve ir, ja interesē, spārni, drēbes salons un reāli strādājošs muļķutroniks.... dodu 10 000 km garantiju
msh rakstīja: Trīs tādām sakritībām vienalga neticu - B6, tiek iztirgots detaļās nevis smagas avārijas dēļ, bet tāpātās un piedevām ejošs muļķutroniks
pamēģini pārdot audī ar muļķutroniku.... pats pārliecināsies par reālo audī tirgu
vienkārši nedris, bet pamēģini pārdot audī ar muļķutroniku
Tam audī stūre bija pareizajā pusē?
msh rakstīja: Tam audī stūre bija pareizajā pusē?
kreisajā
bet ja tu kaut bišķīt sekotu līdzi sava iemīļotā zīmola auto uzbūvei, tad zinātu, ka noņemot dažas specifiskas detaļas tu nemaz nevarētu pateikt kurā pusē stūre bija
Es tik zinu to, ka B3/B4 stūri pārlikt ir jebļa, kur labāk ir pārmetināt visu ugunsmūri, bet par B5 spriežu, ka tam ir tāpat, jo vismaz pečka ir identiska.
Kāpēc tad anglī lika daļas no šitā, nevis otrādi? Pārāk daudz dzird par gadījumiem, kad kaut kādiem B4 met laukā tomātus un liek mešalkas
msh rakstīja: Es tik zinu to, ka B3/B4 stūri pārlikt ir jebļa, kur labāk ir pārmetināt visu ugunsmūri, bet par B5 spriežu, ka tam ir tāpat, jo vismaz pečka ir identiska.
Kāpēc tad anglī lika daļas no šitā, nevis otrādi? Pārāk daudz dzird par gadījumiem, kad kaut kādiem B4 met laukā tomātus un liek mešalkas
vēl viens tavas izcilās kompetences pierādījums
es saprotu, ka priekš tevis audī beidz ražot mašīnas 1991 gada sākumā
vari nopirkt to muļķutroniku un ielikt savā mucā
msh rakstīja: ******* man to sūdu?
kā tu runā par audī????? sakaunies
Pirmais rakstīja:
msh rakstīja: Es tik zinu to, ka B3/B4 stūri pārlikt ir jebļa, kur labāk ir pārmetināt visu ugunsmūri, bet par B5 spriežu, ka tam ir tāpat, jo vismaz pečka ir identiska.
Kāpēc tad anglī lika daļas no šitā, nevis otrādi? Pārāk daudz dzird par gadījumiem, kad kaut kādiem B4 met laukā tomātus un liek mešalkas
vēl viens tavas izcilās kompetences pierādījums
es saprotu, ka priekš tevis audī beidz ražot mašīnas 1991 gada sākumā
Ko tad audī pārstāja ražot 1991. gada sākumā?
Ā, pareizi, cigāru
msh rakstīja:
Pirmais rakstīja:
msh rakstīja: Es tik zinu to, ka B3/B4 stūri pārlikt ir jebļa, kur labāk ir pārmetināt visu ugunsmūri, bet par B5 spriežu, ka tam ir tāpat, jo vismaz pečka ir identiska.
Kāpēc tad anglī lika daļas no šitā, nevis otrādi? Pārāk daudz dzird par gadījumiem, kad kaut kādiem B4 met laukā tomātus un liek mešalkas
vēl viens tavas izcilās kompetences pierādījums
es saprotu, ka priekš tevis audī beidz ražot mašīnas 1991 gada sākumā
Ko tad audī pārstāja ražot 1991. gada sākumā? Ā, pareizi, cigāru
b3
Haha, izgāzies Mucas laiks pienāca gadiņu vēlāk
msh rakstīja: Haha, izgāzies Mucas laiks pienāca gadiņu vēlāk
91 gadā sāka ražot b4
tieshi 96 gadaa tas dzineejs pamainijaas. 12v vietaa naaca 30v un abi sastopami C4 kastee. manaa skatijumaa abi ir ok motori. ideali klusi un ar labu griezi. bik edeliigi, bet nekas. ir lietojumaa 12v ar automatu. patikams.
Slinkais rakstīja: tieshi 96 gadaa tas dzineejs pamainijaas. 12v vietaa naaca 30v un abi sastopami C4 kastee. manaa skatijumaa abi ir ok motori. ideali klusi un ar labu griezi. bik edeliigi, bet nekas. ir lietojumaa 12v ar automatu. patikams.
jā, tas motors ir autobūves kalngals
vēl līdz šim brīdim citas kompānijas pirms sākt ražot kautkādus jaunus motorus brauc pie tiem ģeniālajiem fofāgena inženieriem kursos
Pirmais rakstīja:
msh rakstīja: Haha, izgāzies Mucas laiks pienāca gadiņu vēlāk
91 gadā sāka ražot b4
B4 sāka ražot paaašās 1991. gada beigās, pēdējie A90 20vq no konveijera nonāca 1992. gada pašā sākumā.
Pirmais rakstīja:
Slinkais rakstīja: tieshi 96 gadaa tas dzineejs pamainijaas. 12v vietaa naaca 30v un abi sastopami C4 kastee. manaa skatijumaa abi ir ok motori. ideali klusi un ar labu griezi. bik edeliigi, bet nekas. ir lietojumaa 12v ar automatu. patikams.
jā, tas motors ir autobūves kalngals
vēl līdz šim brīdim citas kompānijas pirms sākt ražot kautkādus jaunus motorus brauc pie tiem ģeniālajiem fofāgena inženieriem kursos
Tad jau drīzāk pie audī inženieriem
Audi A6 2,8L benzīns-automāts
Sveiki!
Ko uz fikso varat pastāstīt par 1996 gada A6 2,8L benzīna motorīti, kā arī par kārbu automātu, cik tā laba/slikta utt, kam pievērst uzmanību?