i_edgars rakstīja: Krievijā liktajiem Fokusiem pusasis kā ar nazi griež nost un masveidā. Nez kādēļ Latvijā no Vācijas ievestajiem šīs pat pusasis kaut kā pat dzirdējis neesmu ka plīstu.
Ceļu kvalitāte nu jau jāsaka ka Latvijā ir sliktāka par Krievijas ceļiem!!
Pēc VIN koda nevar atšķirt.
==================
Nu vispār var jau gan ...
WF0 - WF8 Ford Werke A.G. (D)
WF0 Ford Motor Company (RU) - izmantoja, kamēr
Vsevoložskā nebija pilna cikla ražošanas un ražoja no
no Vācijas vestajiem "mašīnkomplektiem".
X9F Ford Motor Company (RU) - izmanto kopš "pilna cikla" ražošanas uzsākšanas.
XLC Ford Nederland NV (NL)
Nu un vēl ir 7. un 8. cipars VIN numurā, kurš nosaka valsti - izgatavotāju un izgatavotājrūpnīcu. Principā Krievijā ražotajiem tur jābūt "EE"...
Nezinu, kādā no pēdējiem ZR numuriem bija intervija ar
Krievijas Forda bosu, viņš tā arī pateica, pirmkārt kompānijas stratēģija neparedz eksportu no Krievijas uz ES valstīm, otrkārt, nafig eksportēt, ja pašā Krievijā jāgaida rindā Tā ka iespēja satikt Latvijā Krievijā ražotu Fokusu ir ļoti maza, finansiāli tas nu nekādi nav izdevīgi
Jauns vai vecs auto?
Cienīti iauto lietotāji paskatoties uz to kas notiek šajā portālā pēdējā laikā nolēmu aizskart tēmu kapēc mēs mainam vai tieši otrādi gadu desmitiem lietojam vienu auto. Rejamies, diskutējam, bet kopsaucēja kā nav tā nav. Nu tad lūdzu īsumā- (45000 zīmes
)motivācija mainīt vai tieši otrādi nekādā gadijumā nemainīt auto...