Jauns vai vecs auto? - Forums - iAuto

Jauns vai vecs auto?

taaneko Reģ.: 30.07.2008

Cienīti iauto lietotāji paskatoties uz to kas notiek šajā portālā pēdējā laikā nolēmu aizskart tēmu kapēc mēs mainam vai tieši otrādi gadu desmitiem lietojam vienu auto. Rejamies, diskutējam, bet kopsaucēja kā nav tā nav. Nu tad lūdzu īsumā- (45000 zīmes )motivācija mainīt vai tieši otrādi nekādā gadijumā nemainīt auto...

 
Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

i_edgars rakstīja: Krievijā liktajiem Fokusiem pusasis kā ar nazi griež nost un masveidā. Nez kādēļ Latvijā no Vācijas ievestajiem šīs pat pusasis kaut kā pat dzirdējis neesmu ka plīstu.

Ceļu kvalitāte nu jau jāsaka ka Latvijā ir sliktāka par Krievijas ceļiem!!

Pēc VIN koda nevar atšķirt.

==================

Nu vispār var jau gan ...

WF0 - WF8 Ford Werke A.G. (D)

WF0 Ford Motor Company (RU) - izmantoja, kamēr

Vsevoložskā nebija pilna cikla ražošanas un ražoja no

no Vācijas vestajiem "mašīnkomplektiem".

X9F Ford Motor Company (RU) - izmanto kopš "pilna cikla" ražošanas uzsākšanas.

XLC Ford Nederland NV (NL)

Nu un vēl ir 7. un 8. cipars VIN numurā, kurš nosaka valsti - izgatavotāju un izgatavotājrūpnīcu. Principā Krievijā ražotajiem tur jābūt "EE"...

Nezinu, kādā no pēdējiem ZR numuriem bija intervija ar

Krievijas Forda bosu, viņš tā arī pateica, pirmkārt kompānijas stratēģija neparedz eksportu no Krievijas uz ES valstīm, otrkārt, nafig eksportēt, ja pašā Krievijā jāgaida rindā Tā ka iespēja satikt Latvijā Krievijā ražotu Fokusu ir ļoti maza, finansiāli tas nu nekādi nav izdevīgi

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

taaneko rakstīja:

kasinsh79 rakstīja: Man jau liekas, ka pati marka tā tiek pozicionēta jau gadu desmitus.

tas indiešu mikroauto arī tiek pozicionēts kā.... bet pat vwfans to brīnumdaiļo izstrādājumu pa vienreizīgi superīgo cenu un ekskluzīvi elitāro ietilpību nevienam neriskē piedāvāt, kaut gan pat ar piegādi no indijas ( nododot aviobagāžā) tas varētu izmaksāt, kā 10 gadīgs golps.

Un ko tālāk ar to darītu? ES ceļos šis auto nedrīkst piedalīties satiksmē.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Pats trakākais, ko cilvēks var izdarīt - nopirkt mazlietotu BMW pēc garantijas. Tur ieberziens pilnīgi noteikti garantēts.

Pilnīga un galīga buļļa kaka...

Sievai paņēmu e61 530d, mazlietotu, bračka brauc ar e65 745, vēl vienai paziņai e65 730d, nekas no tevis aprakstītā...

Vai nu jums mehs/saimnieks tur kaut ko ķīmiķo norakstot līdzekļus vai kui viņu zin kā tie auto tiek lietoti...

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja:

kasinsh79 rakstīja: Pats trakākais, ko cilvēks var izdarīt - nopirkt mazlietotu BMW pēc garantijas. Tur ieberziens pilnīgi noteikti garantēts.

Pilnīga un galīga buļļa kaka...

Sievai paņēmu e61 530d, mazlietotu, bračka brauc ar e65 745, vēl vienai paziņai e65 730d, nekas no tevis aprakstītā...

Vai nu jums mehs/saimnieks tur kaut ko ķīmiķo norakstot līdzekļus vai kui viņu zin kā tie auto tiek lietoti...

Kādēļ buļļa kaka? Tavu radu pieredze visticamāk ir ar vāciešiem, bet Kasiņa - ar Kaļiņingradiešiem

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Sievas - vācietis, bračkas - amerikānis, paziņa jaunu ņēma šeit uz vietas...

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Buļļa kaka tāpēc, ka šaubos vai kasiņa darba vietas autoparkā visi auto ir ar lielajiem V-veida dzinējiem, bet lai nokautu bmw rindnieku, kaut Lieldienu salās kopā liktu (motora komplektējošos ne jau uz vietas ražo?), nu neticu...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

kam buļļa kaka, kam realitāte.

Katastrofa.

Un gudriniekiem, tieši tā arī ir, ražotājs atzina, ka tie motoru defekti ir rūpnīcas brāķis, kam nekāda sakara ar ekspluatāciju (kur nu vēl Baltijā).

Un dzirdētas ļoti daudz sūdzības ari par dārgo galu

Marka BMW ir degradējusies nto lietotāju acīs.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Tak neņemiet galvā Seeni, viņam FR rādījumi ir falsificēti, Saules akmens šļūc Daugavā, pamati paši par sevi sēžas utt.

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

ir tīri teorētiska interese par mitsu space gear 2.5 d 4x4

it kā ar padžēra agregātiem.

ir viedokļi (pēc grāmatas lasīšanas?)

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Space gear tiešām ir ar Pajero agregātiem, bet Eiropas versijai - ar tādu 4x4 variantu, kā UAZ 469, t.i, priekšas tiltu pieslēdz ar kloķi un bez starpasu difa. Tas nozīmē, ka ikdienā brauksi ar pakaļpiedziņu... 2.5D ir patups klucis, bet patēriņš būs ap 10L/100.

japāņu versijas bija daudz patīkamākas ar 2.8D un advancēto pilnpiedziņu, bet ar stūri pa japāniskam...

Gribēju tādu, bet pārgribēju.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

paņem četras tata nano

taaneko Reģ.: 30.07.2008
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

taaneko rakstīja:

kasinsh79 rakstīja: Man jau liekas, ka pati marka tā tiek pozicionēta jau gadu desmitus.

tas indiešu mikroauto arī tiek pozicionēts kā.... bet pat vwfans to brīnumdaiļo izstrādājumu pa vienreizīgi superīgo cenu un ekskluzīvi elitāro ietilpību nevienam neriskē piedāvāt, kaut gan pat ar piegādi no indijas ( nododot aviobagāžā) tas varētu izmaksāt, kā 10 gadīgs golps.

Un ko tālāk ar to darītu? ES ceļos šis auto nedrīkst piedalīties satiksmē.

Nu ta ka tāds! Guļamistabā uz kumodes noliktu...

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja:

kasinsh79 rakstīja: Pats trakākais, ko cilvēks var izdarīt - nopirkt mazlietotu BMW pēc garantijas. Tur ieberziens pilnīgi noteikti garantēts.

Pilnīga un galīga buļļa kaka...

Sievai paņēmu e61 530d, mazlietotu, bračka brauc ar e65 745, vēl vienai paziņai e65 730d, nekas no tevis aprakstītā...

Vai nu jums mehs/saimnieks tur kaut ko ķīmiķo norakstot līdzekļus vai kui viņu zin kā tie auto tiek lietoti...

+730 Li

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Laikam vairākiem arī paveicies ar BMW.

Mums gan dīleris dievojās, ka visa partija no Vācijas, taču šaizes tik daudz (vienkārši anormāli bieži), ka vienkārši nespēju tam noticēt.

Starp citu, pazīstu vienu cilvēku, kurš pirka jaunu BMW 1.sēriju Minhenē. Nu nelūst nekas viņam

Tas tikai apliecina, ka mēs te esam reāla ES nomale, kuriem var nogrūst pēdējo hlamu (izbrāķētu vecajā Eiropā). Bēdīgi un viela pārdomām.

Iedomājos situāciju, ja nopērk mazlietotu BMW parasts mirstīgais. Motors kā sacīju, izbeidzās pie oriģinālajiem 125tkm Un pie tam vairākām mašīnām vienlaicīgi Nu neko, nieka 4200 LVL par jaunu motoru vai kādi 1500 LVL par kapitalku Un aiziet tā lieta, BAUDA braukt turpinās.

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

Viens te reiz baigi kritizēja 530d bembi,esot baigais sūds... bet tad izrādījās, ka dzen to pārsvarā pa gruntenēm un lej reālo vada soļķi tikai...

Tas kpo Kasiņš te tagad stāsta ir vienas puses redzējums.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Smejies vai raudi, bet manas darba vietas kolēģiem, radiniekiem un draugiem BMW marka tagad vairs neeksistē. Par to liecina visu reālā pieredze.

Kaut gan mašīna kā tāda forša, iekāpjot pēc citas markas atpakaļ BMW, saproti, ka atšķirība pamatīga.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

DekstersFF rakstīja: Viens te reiz baigi kritizēja 530d bembi,esot baigais sūds... bet tad izrādījās, ka dzen to pārsvarā pa gruntenēm un lej reālo vada soļķi tikai...

Tas kpo Kasiņš te tagad stāsta ir vienas puses redzējums.

Tas nav mans redzējums, tas ir ļooti daudz cilvēku redzējums, kuri nekad vairs nepirks BMW.

Lejam tikai Statoil, apkopes tikai pie dīlera

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja:

DekstersFF rakstīja: Viens te reiz baigi kritizēja 530d bembi,esot baigais sūds... bet tad izrādījās, ka dzen to pārsvarā pa gruntenēm un lej reālo vada soļķi tikai...

Tas kpo Kasiņš te tagad stāsta ir vienas puses redzējums.

Tas nav mans redzējums, tas ir ļooti daudz cilvēku redzējums, kuri nekad vairs nepirks BMW.

Lejam tikai Statoil, apkopes tikai pie dīlera

Es teicu- VIENAS puses-lietotāja.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Par tēmu kā tādu, ja vien drošs esi par darbu un ienākumu stabilitāti, iesaku JAUNU auto, ko aprīkot ar modernu gāzes iešprici. Cik pētīju, pat daži dīleri tādu variantu jau piedāvā, vismaz Ford, kaut kur lasīju, ka arī Toyota dīleri mēdz aprīkot, saglabājot garantiju.

Tās benzīna un DD cenas

Gāze tomēr ir spēcīgs arguments, pie tam ja vēl garantija saglabājas.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Par tēmu kā tādu, ja vien drošs esi par darbu un ienākumu stabilitāti, iesaku JAUNU auto, ko aprīkot ar modernu gāzes iešprici. Cik pētīju, pat daži dīleri tādu variantu jau piedāvā, vismaz Ford, kaut kur lasīju, ka arī Toyota dīleri mēdz aprīkot, saglabājot garantiju.

Tās benzīna un DD cenas

Gāze tomēr ir spēcīgs arguments, pie tam ja vēl garantija saglabājas.

fascinē man tādi saukļi. pirms gada vel par lpg visi smīkņāja. ka sūds, kauns un tt. kad beņa pacēlās pa nieka 10saņiem tad nu sākās massu mandrāža es no laika gala braucu ar gāzi, visi tdi atpūšas visās jomās. pēdējais pirms nedēļās pirktais e39 2.8 gāzi vidēji apēd 12l. rupji sakot tas ir 6 litri benzīna/DD uz 100km varētu pat konkurēt ar Fanu

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Jāsaka, ka esmu pieskaitāms pie līdz šim - gāzes skeptiķiem. Un par to nekaunos. Tagad, jā - aizdomājos

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

toyotai garantiju saglabā daļēji +weesā paši gāzi neliek ( tāpat kā porda inckāpē) .

Es jau sen esmu teicis -f3,14zdu dīzeļus gāzes iešprice rulzz nemērā

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Par tēmu kā tādu, ja vien drošs esi par darbu un ienākumu stabilitāti, iesaku JAUNU auto, ko aprīkot ar modernu gāzes iešprici. Cik pētīju, pat daži dīleri tādu variantu jau piedāvā, vismaz Ford, kaut kur lasīju, ka arī Toyota dīleri mēdz aprīkot, saglabājot garantiju.

Tās benzīna un DD cenas

Gāze tomēr ir spēcīgs arguments, pie tam ja vēl garantija saglabājas.

Cenas? Drīzāk jau apstāklis ka gāzi noliet izdosies tikai tehniskākam cilvēkam ar zināmu čakaru, kamēr soļķi noliet nekādu problēmu...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja:

Iedomājos situāciju, ja nopērk mazlietotu BMW parasts mirstīgais. Motors kā sacīju, izbeidzās pie oriģinālajiem 125tkm Un pie tam vairākām mašīnām vienlaicīgi Nu neko, nieka 4200 LVL par jaunu motoru vai kādi 1500 LVL par kapitalku Un aiziet tā lieta, BAUDA braukt turpinās.

Nu paga paga - izskaidro, lūdzu, ko nozīmē "izbeidzās motors" un kāds tam sakars ar kapitālo remontu? Kapitālais remonts notiek tad, kad nomaina visu, kas dilst, kaut kā vienīgais variants ko es spēju iedomāties kāpēc 125 štukas noskrējušam motoram to vajadzētu darīt - ja notrūkst kāds vārsts ar visām izrietošajām sekām...

bobcat Reģ.: 12.10.2006
0 0 Atbildēt

man domāt tas motors izbeidzās, jo šamie lietoja "tjipa" pagarinātas apkopes intervālu(LONG Term), tas esot lētāk. Jo visi tak salīdzina apkopes izmaksas.

Tas ir pirmo reizi eļļu motorā mainīja pie 30000 km. Otro pie 60000 utt.

Padomā pats, ja cilvēkam iedod jaunu auto un saka brauc, līdz iedegās servisa lampiņa un tikai tad jābrauc uz servisu. Viņš tak tā dara. Te nu arī rezultāts, pēc trim apkopēm, ar vecu eļļu dzītais motors sabirst. Pie tam, neticu ka džeri brauca ar tiem bmw kā ar savu auto, ja tāds tiem būtu. Palabojiet mani , ja es kļūdos

Mans labs draugs iepirka pērn jaunu bmw x1, un šamam salonā arī teica, tu brauc tikai līdz pirmajai apkopei tak 30000 km. Bet viņš tā nedarīja, pirmo uzstaisīja kā pienākās pēc 5000 km saudzīgas piebraukšanas.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti