Kas tie par murgiem?
Kāda zemo izmešu zona. Pusi rīgas kurina ar akmeņoglēm ziemā!
Plus autoparks tak nekādiem zemajiem izmešiem neatbilst, cilvēkiem nav par ko iegādāties tos zemo izmešu auto.
Kas tie par murgiem?
Kāda zemo izmešu zona. Pusi rīgas kurina ar akmeņoglēm ziemā!
Plus autoparks tak nekādiem zemajiem izmešiem neatbilst, cilvēkiem nav par ko iegādāties tos zemo izmešu auto.
Bet tas tak labi, tāda jau ir doma lai lauķi nebrauktu. Līdz Spicei vai Alfai ielaist jau var, tālak nevar.
Es atvainojos. Bet vai tu arī esi stulbs?
Tev liekas ka tie lates strēbēji kuri pārvietojas ar fiksīti ir tie, kuri ražo un vairo valsts labklājību un to pievienoto vērtību, nevis tie lauķi?
Nu ja tā, tad tu esi tads pats cirvis kā ķiršuvilnis
Vai tu domā, ka atgāzu noindēto cilvēku ārtēšana un pāragrā nāve valstij neko neizmaksā?
Tu tak esi dalbajobs. Valstij vecie strādāt nespējīgie kraķi nafig nav vajadzīgi. Tādēļ arī pilsoņus pēc iespējas cairak apkāš un tur pēc iespējas lielākā nabadzībā, lai ātrāk nosprāgst un līdz pensijai nedavelk! Ta ir valsts sistēma mūsu valstī tàda, ja neesi pamanījis.
Kāda starpība kas ražo un ko es domāju? Es skatos no šī plāna izstrādātāju viedokļa. Tepat mūsu Nīcas draugs stāstīja, ka uz Liepāju no Vidzemes gāž pa Brivībeni. Viņš tak var iebraukt Alfa nopirkt sievai zeķubikses, bērniem popkornu, noskatīties pat kādu filmu un pa dienvidnieku mierīgi aizbraukt uz to Liepāju. Kāpēc tādi būtu jālaiz uz Aināra jauno Waterfont?
Esrunāju par normāliem lauķiem, kuri ražo. Nevis par autistiem, kuri 30 gadu vecumā dzīvo pie mammas
Nu tam arī nekādas nozīmes nav - mamma, sieva utml.
Pieņemsim ka mums ar tevi ir uzdots izstrādāt šādu projektu - kā mazināt transporta un izmešu daudzumu centrā. Mums tak nevajadzētu interesēt kas pie kā dzīvo vai kas tur ražo IKP. Mūsu uzdevums ir apgūt projekta naudu un piedāvāt kkādu reālistisku variantu.
Mēs tak nevaram ierakstīt, ka tagad tik ar Teslaam var braukt, bet lauķus ar golfien mēs gan varam atbaidīt. Tam tak visi piekritis, vai ne?
Ko nozīmē "uzdots izstrādāt projektu".
Šādām projektam nav vispār nekāda loģiskā pamatojuma pilsētā, kurā dzīvo 900k iedzīvotāju!
Tādu projektu vispār nav jāizstrādā, jo tas ir pilnīgi bezjēdzīgs.
Tad aicini iziet ielās. Kkādi dzērāji taisās kko ieviest 😉
Visi saprātīgie jau sen no rīgas ir aiztinušies, tur nav vairs ko aicināt, pat rīgas mērs ķiršuvilnis dzīvo ārpus rīgas, jo kurš gan grib dzīvot bomžu apsēstā miskastē
Smerdeļi ar dīzeļiem pilsētu centros nav lūgti viesi civilizētā pasaulē. Tikai pie vareņiem un nigām tas poh.
Viņi grib ieviest maksas stāvvietas. Plus būs jamaksa lai nokļūtu uz centru ar viņu lohubusu. Nejau tapec ka rīgas centrs smird pēc atgāzēm. Rīgas centrs ir tīrāks par tīru!
Tak samaksā un stāvi, nu gan tev problēma.
Ej dirst. Saproti. Man nekas nav jāmaksā un ar lohiem lohovozā es arī netaisos kratīties. Rīga nav nekāda lielpilsētw, tas ie tāds palielāks ciemats pasaules uh eiropas mērogiem.
Rēcīgi kā autisti kuriem dzīvē mērķis ir pist smadzenes citiem, cenšas pabāzt savu gaļimo biznesa plānu zem ekoloģijas.
Naudasmaiss rakstīja:
Kas tie par murgiem?
Kāda zemo izmešu zona. Pusi rīgas kurina ar akmeņoglēm ziemā!
Plus autoparks tak nekādiem zemajiem izmešiem neatbilst, cilvēkiem nav par ko iegādāties tos zemo izmešu auto.
Kādām oglēm?
Ar akmeņoglēm. Jeb tu nesaproto kapec visa maskačka ziemas vaksros smird un sniegs ar sodrējiem?
Leosks ( "Ernst & Young Baltic" vecākais konsultants) piedāvā pašvaldībai izvēlēties starp trīs scenārijiem. Pirmais jeb nulles scenārijs paredz nemainīt neko, kas nozīmēšot straujāka reģistrēto auto skaita palielināšanos, lēnākas izmaiņas autoparka vidējā vecumā, izteiktāku stāvvietu trūkumu, jo īpaši centrā, kā arī lielāku dienu skaitu, kurās pārsniegtas pieļaujamās gaisa kvalitātes robežvērtības.
Otrais jeb bāzes scenārijs paredz 2027.gadā ieviest diferencētu iebraukšanas maksu vieglajiem transportlīdzekļiem, ko darbina ar dīzeļdegvielu, un kravas transportlīdzekļiem, kas ražoti līdz 2007.gadam.
Trešais jeb ambiciozais scenārijs paredz 2027.gadā ieviest diferencētu iebraukšanas maksu vieglajiem transportlīdzekļiem neatkarīgi no degvielas veida un kravas transportlīdzekļiem, kas ražoti līdz 2016.gadam.
Plānots, ka zemo emisiju zonas ieviešana Rīgā pilnvērtīgā režīmā notiktu 2028.gada otrajā pusgadā
No Jauns.lv
DD mašinu īpašniekiem būtu beidzamais laiks vērsties PtaC-ā,Prokuratūrā un/vai Cilvēktiesību Tiesā (ja vien tā nav jau likvidēta)..
Tiesāt visus melīgos dd mašinu ražotājus un viņiem piezīdušos vēl melīgākos Dīlerus.Kuri personīgi šeit ievilka Tdi,Crdi,Cdi,Hdi,Tds,d,ūtētē, izmuldot to par "passaulē vis vis viszaļāko" un vivisvis modernāko tehnoloģiju.Jā.
Kurā passaules valstī ir šāds te naudasskāro šharlataānu izvarots "centrs" ar sarūsējušiem tiltiem un sačakarētu satiksmes plūsmu, plus vēl ja "iedzīvotājiem" NAV alternatīvu maršrutu šo te kloāku kaut kādigi "apbraukt"? Un KUR vispār ir konkrēti tāda situācija, ka "aizliegti" tiktu tieši konkrēti "VISI" dd motori, kā te tiek kladzināts?
Nu piem Londona. Tas ir vienkārši unikāls risinājums lai lohi neaizņem brīvās vēl vietas. Un sastrēgumi nav tik lieli. Kas var, tas maksā. 😍
Mēs salīdzinam Londonas sabtransu ar rīgas lohiem piedāvāto boltaservisu (ar kriecviski runājošajiem pusbandītiem pie/aiz stūres (barakAss) ?
Vai tur tajā Londanā ir pamatā nabagi, kuri massveidā pārvietojas pa čakaielu uz/no savu "guļampurciemu" pār pa Metropolītu Domes podānolaisto "nesošo (un Valdošo) elementu korozijass" apsēsto padsavienības partizānVaroņa Otamāra Oškalna vārdā nos(L)aukto vienīgo "sapņutiltu"?
Naudasmaiss rakstīja:
Ej dirst. Saproti. Man nekas nav jāmaksā un ar lohiem lohovozā es arī netaisos kratīties. Rīga nav nekāda lielpilsētw, tas ie tāds palielāks ciemats pasaules uh eiropas mērogiem.
Rēcīgi kā autisti kuriem dzīvē mērķis ir pist smadzenes citiem, cenšas pabāzt savu gaļimo biznesa plānu zem ekoloģijas.
Tu laikam nesaproti maksas stāvvietu lomu pilsētā. Tās joprojām ir mazpilsētās, kurās nav daudz auto. Tiklīdz auto ir par daudz, tā ir maksas stāvvietas. Priekš Latvijas Rīga ir liela pilsēta. Tiešām tāds komunisms valda tavā galvā?
Es ļoti labi saprotu maksas stāvvietu lomu pilsētā. Tas ir lai autobraucējiem nokāstu naudu par mašīnas atstāšanu ceļmalā uz publiskas ielas valsts īpašumā, kas būtībā ir pretlikumīgi.
Par to naudu progresīvie dalbaēbi piemēram, sapiš čaka ielu
Piekrītu ka satiksmes problēmu tas nerisina pēc būtības. Ja cilvēkiem nepieciešams pārvietoties un sabiedriskais transports to nerisina pēc būtības, viņi brauks ar saviem auto un jebkādi deputāti var iet ieberzties. Tā nav viņu darīšana. Taču tā vietā lai radītu iespēju nebraukt cauri centram tiem, kuriem nav citu iespēju nebraukt tur cauri, jo esošais ielu tīkls to neļauj, problēma netiek risināta. Tā vietā viss tiek sasipts vel vairāk - aizliegts, sašaurināts, savaļņots, aizliegts, aizliegts, noslaukts, aizliegts... Būtu kaut vai dažus noslogotākos ārpuscentra krustojumus par apļiem pārbūvējuši - piemēram bēdīgi slaveno Bolderājas un Voleru ceļu krustojumu. Un tad paši brīnās ka iedzīvotāji balso par tiem, kuri vismaz nesola visu salauzt vēl vairāk. Brīnos ka par Progresīvajiem vēl tik daudz nobalsoja. Pēc stabiņu ēras viņiem no Domes bija jāpazūd pavisam.
Progresīvajiem ir diezgan liela galvā nenobriedušo nabadzīgo hipsterlumpeņu vēlētaju bāze. Tādiem autovadītaju problēmas neinteresē, jo viņi nekad nevarēs atļauties auto!
Nomierinies. Auto mūsdienās nav tas pats, kas žigulis 80jos, kad tas bija tāls un nesasniedzams mērķis. Un ja mans velo maksā dārgāk nekā vidējais kūpošais lūznis, kāpēc tu spītīgi atsakies to uzlūkot kā transportlīdzekli. Turklāt pilsētas sastrēgumā varu braukt starp joslām. Tev atņems braukšanu pa A un sēdēsi kopā ar pārējiem 🙂
“kāpēc tu spītīgi atsakies to uzlūkot kā transportlīdzekli”
Tāpēc, ka tu spītīgi atsakies atzīt, ka vajadzības pēc transportlīdzekļa visiem nav tik primitīvas, ka izpildāmas ar velo.
"Tāpēc, ka tu spītīgi atsakies atzīt, ka vajadzības pēc transportlīdzekļa visiem nav tik primitīvas, ka izpildāmas ar velo. "
Nu pastāsti, kāpēc tavas transportēšanās vajadzības ir svarīgākas par manējām. Un kā tas atkarīgs no TL veida. Varbūt no izmēra? Tad jebkurš rāmja traks var krustojumā braukt kā grib un krosoveri lai dod ceļu, vai ne.
Iedzer prostamol uno, driz stojaks pazudīs tapat ka tavejie tie stabiņi un puķupodi no brauktuvēm.
Iespējams, šeit defekts ir ne tikai prostatā, bet arī galvā - salīdzināt auto ar divriteni var tikai galīgi slims, vai pilnīgi stulbs indivīds.
Nu, stāsti - tu ar auto piebrauc pie krustojuma no mazāk svarīga ceļa. Pa galveno ceļu brauc velosipēdists. Tev kā auto vadītājam jādod ceļš velosipēdistam vai "velosipēdam jādod ceļš auto" ?
Auto vadītājam šajā gadījumā jādod ceļš. Labāk iestāsti velofašistiem, ka pastāv arī situācijas, kad viņiem NAV priekšroka - pašlaik velo brauc pēc pārliecības, ka viņiem priekšroka ir VIENMĒR. Arī tad, ja gājējam uz ietves jālec malā.
Nejēgas ir gan starp AV, gan skūteristiem, gājēiem un arī starp velosipēdistiem. No tā mēs nekur nevaram likties.
Nelec nost no tēmas - velo/skūteriem diemžēl šobrīd starp nejēgām ir daži sakarīgi braucēji. Ja gribi, lai ar tiem reķinās kā ar līdzvērtīgiem, tad ir pašiem savā kopienā jāapkaro nejēgas, nevis jācīnās par viņu pārprastajām tiesībām.
Es nevienu negrasos apkarot vai audzināt un man ir vienalga, jo es braucu pa ielu un man nevajag ne t.s. veloceliņus, nedz arī man rūp kur kā un kāpēc brauc skūteristi. Ja kādam traucē skūteristi, lai paši ar viņiem arī nodarbojas. Vai es kāds policists vai cilvēktiesību aizstāvis, ko.
Kas tad ir šis, ja apgalvo, ka tev ir vienalga? “ja mans velo maksā dārgāk nekā vidējais kūpošais lūznis, kāpēc tu spītīgi atsakies to uzlūkot kā transportlīdzekli.”
Te galva kā bērnam, viss jāiebaro ar karotīti 🙂 Man vienalga, ka AV grib braukt vienlaicīgi un dabiski, ka tādēļ sēž sastrēgumos. Man vienalga ka skūteristi rauj uz purna asfaltā jo brauc uz pilnu klapi. Man vienalga, ka kādam frustrētam AV liekas ka ar velo jābrauc pa ietvi un tas braucot blakus savā auto teatrāli plivina rokas un plāta muti kā zivs akvārijā. Es saku, ka nevajag izdomāt jaunas problēmas no nekā, vajag braukt un viss.
Velreiz, īpaši neattapīgam - tava cepšanās neliecina par “vienalga”.
Un man NAV vienalga, ka dēļ kretīniem pie varas visi “grib” braukt vienlaicīgi.
Pastāsti, kuri kretīni spiež citus braukt vienā laikā. Un kādēļ tie otri tam ļaujas.
Te kretīni, kuru ar kreisu nodokļu sistēmu ir nostiprinājuši absurdu urbanizāciju un paši sēž pie datoriem Rīgas vēsturiskajā centrā. Pieļauj, tādēļ, ka ir noderigie idioti.
Bet tas tā notiek visās pasaules pilsētās kurās ir privāto auto satiksme, mazākās to tikai izjūt mazāk.
Malacis… Ja verdzība ir vispārpieņemta prakse, tātad tā ir pareiza un nav atceļama. Pats saproti, ko ar savu “argumentu” esi pierādījis?
Bet es tev vaicāju - kādēļ cilvēki labprātīgi 5 dienas nedēļā brauc vienā un tai pat laikā, veidojot sastrēgumus un pēc tam sūdzoties par neciešamo satiksmi?
Labprātīgi? Kādas ir alternatīvas? Kādēļ atkal MELO? Pajautā jebkuram no šiem cilvēkiem, cik “labprātīgi” viņš to dara.
Var braukt ātrāk vai vēlāk, nevis tad kad brauc visi.
Var izlikties, ka tas nav saistīts ar darba laiku, lai noslēptu, ka problēma ir tā, ka visi dzenās kaut kur tālu uz darbu, nevis var strādāt tuvu dzīvesvietai.
Risināmā problēma ir darbavietu neadekvāta koncentrācija un tā ir gan varai izdevīgas nodokļu politikas, gan tiešu varas uzturēto darba vietu rezultāts.
viss ir līdzsvarā, vai ceļā uz to.
Ja valsts vai pašvaldību iestādes pārceltos uz kaut kurieni citurieni, tad ceļi uz to citurieni taptu noslogoti, bet ceļi uz turieni, kur tās vairs nebūtu - atslogotos. Tā?
It kā tā, vai ne?
Bet skat kāds fenomens - atslogotie maršruti itin drīz pievilinātu citus braucējus - tos, kas līdz tam, piemēram, izmantojuši neērtāko sabiedrisko transportu, K2, vai velo, un tagad pārsēstos uz auto.
"Induced demand", gan jau esi dzirdējis.
Tā ka arī kaut kādu iestāžu aizrotēšana uz citurieni neko nelīdzēs.
es jau gadus 2 pa rīgu braucu ar velo ( apm 6k km gadā) - ar auto tikai weekndi, cope vai ja kas lielāks jāaizved vai ja mega slikts laiks. Velo ir vieni + : riepa neaug, daudz ātrāk centrā visur tiec nekā ar auto. protams ir dorņi gan velo braucēju gan autobraucēju pusē..ne vieni ne otri nezin noteikumus reizēm, bet kopumā ir ok. Protams, ka ņemot vērā citu valstu tendences - auto centrā kļūs par luksus preci -gribi braukt - maksā.
“auto centrā kļūs par luksus preci -gribi braukt - maksā”
Tad arī centram pašam ir jākļūst par luksuspreci, lai kāds gribētu maksāt. Pretējā gadījumā nonāksim pie “modernā” varianta - centrs vienkārši kļūs par deģenerātu un noziedzības centru. Parasts vidusšķiras cilvēks nemaksās nepamatotu maksu un vienkārši izvāksies.
Un tad sākās kviekšanas 2.fāze, kāpec no centra mūk iedzīvotāji, kāpec tukši skatlogi. Luksus prece ar šo iebraukšanas maksu kļūs arī visi pakalpojumi un preces centrā dzīvojošiem, jo jebkurā manipulācijā tā tiks ierēķināta cenā - kas tad, Jūsuprāt, to maksu samaksās beigās - tieši tā arī piesauktajā Londonā bija un ir, tur jauns kvieciens būs, bet, ja centrinieki, kas šo atbalsta braukās pa Mārupēm vai kur citur, kur pakalpojumi būs lētāki (neaplikti), tad taisnības pēc vajadzētu arī izbraukšanas maksu....
Beigu beigās šis idiotisms novedīs pie feodālam braukšanas maksām (brīvas pārvietošanās galu) un 15 min pilsētu getto !
Centrā jau tikai kafejnīcas un teātri. Ko tur centrā pērc, flīzes un elektroniku? Tas viss nomales lielveikalos nopērkams bez piepūles un uzcenojuma. Nesaprotu, par ko visa šī ņemšanās.
Pa kurieni tu piem "brauc" no pārdaugavas puses (ja ne pa to pašu permanenti piekorķēto Avārijas stāvoklī esošo Augusta Vossa vārdā savulaik nodēvēto Ārtelpas Balalaiku), ja tev jānokļūst kādos "klusajā centrā" dislocētajos (bezdgalīgi neskaitāmajos..) kantoros un/vai med. iestādēs?
Vai uz to "klussā centra iestādi" ir jābrauc tieši tad, kad biroja planktons rītā un vakkarā ir sastājies sastrēgumos? Un vai uz turieni jābrauc katru dienu?
Protams, ja runa (tēma) par biroja klerku, kas grib ar auto nokļūt uz iestādi, lai iestātos rīta kafijas rindā, tad nu tā ir tāda neērtība, nudie.
Ne bļa tikai darba dienās un brīvdienas iesūkt bezglutēna latti. Dalbajob!
Kā (kas?) notiek "rīgā".Jā. Jau kādas 2ned tur kko remontē (klās brand new euro Klājumu?) starp Lielirbes/Ventspils krustu un Zassulauka pārvadu.Sākumā (1mo Kalendāro nedēļu..) bija (gozējās) vadstatņi gar kreisās joslas malu,taču darbi (turpmak tekstā Darbi..) notika tikai pašā krustā.Kurā uz/centru IR TRĪS joslas, taču (prottams!), tā vietā, lai (loģiski) labo (kur tikaipalabi) šajos Ārtelpas Ārkārtas apstākļos izmantotu arī Taisni, tur pārsteigtie cilvēki (rīgas lohi) izmissīgi līda vidējajā, radot sasstrēgumu jau no spices.
Nu šodien gadījās tur iekļūt ap puZdienlaiku- korķis stāvēja jau no paša Jaunā pirmsspices krusta.Wāze rādīja 9min ieekonomējumu,apkārt pa kkādiem reāliem bezceļa (labi uzturēta Zemesceļa) kankariem,cauri dubļiem,peļķēm un nebeidzamām bedrēm, vidējā rīdzinieka (rīgas/loha) Galvas izmērā.Ar "izeju" pirms paša tā dz.tilta,kur vajadzēja "uzņemties adbildību" un p/st tai nebeidzamajai dusmīgo Vadītāju rindai pa tiešo sāānos.
Kā sacīja nupat Jaunaiss optometristu kliķes Vadonis- viņi "mierinās" kā vien varēs,stādīs ko vien varēs un spraudīs kurvienvarēs.Ainārs ar savu izskrūvē'šanas Skrūvgriezni un Solidola buņņ'džu veltīgi plātījies- nekādi "iedzīvotājiem traucējošie traucēkļi" (pretēji LOhu sacerētajām cerībām) te netikšot novākti (izskrūvēti).Ok.
Jā, biju tur šodien. "Gudrie, braucot centra virzienā, izbrauc caur Spices stāvvietu un iegriež Jaunmoku ielā, sākot nekavējoties mocīties tur, līdz ar to iela precīzi attaisno nosaukumu. Bet tur labāk izbraukt pa Mazirbes ielu, atstājot kreisajā pusē Komfortu un tālāk pa Jaunpils ielu, Ventspils, Krūzes un tālāk, kur vajag. Tikai tajā Jaunpils ielā viens posms ir ar patiesi pretīgām bedrītēm.
Nu tas jā, tiem Jaunmoku mocekļiem mocība noderēs.bet Wāze tā arī veda, kā aprakstīji.Parasti es tai gan "neticu",jo šajos rajonos 1min "ekonomijas" vārdā tā mēdz "aizvest" caur visādiem aizvēsturiskiem bruģiem un tml. suudiem.Tāpat arī "prognozēt" ir garām, jo,iemaucot no ārpusrīgas, tādā spices vai kādā tiltu korķī tā vienkārši var pieskaitīt klāt kauč 10min lieka laika.'Tāpat kā pie "veiksmīgas" sakritības pāris min noņemt nost.
Nu labi, šoreiz ok, vienīgi ka visas tās Jaunpils garumā kkāds viens pa priekšu jāājās un pretim nez no kurienes vēl kādi 5 "gudrinieki" gadījās,ar kuriem viņam bij Grūtības saprassties. Plus vēl tas ,ka pati tā Krūzes iela būtībā paiet zem/tilta un tāpēc vienā brīdi nākas maukt pa kreisi pa Kauguru "ielu", kur ir tās Galvenās bedres un nezināma dziļuma peļķes.Un TUR taču vispakārt ir industriālas teritorijas un kādi daudzi "cilvēki" (rīgas ķiršukasses pildītāji- lohi) ir spiesti grozīties ikdienā!
To tur topošo Metropolīpu OptoMetristu vajadzētu uz turieni "aizvest sekskursijā", lai viņš ne tik par brillēm, bet arī par dzerokļu protēzēm "atcerētos". Un labi vēl, ka tas nebij īsti "mans" auto.Jo tad man būtu to Jāmazgā, un to viņa Ārtelpass dablaēbu dēļ Es būt padrirsis ne tikai 9min, bet plus vēl arī 6min mazgātuvē un vismaz 2,5 eur skaidrā Naudā! ;p
Tiešraide: spriež par Rīgas vēsturiskā centra un tā aizsardzības zonas transporta un mobilitātes attīstības plāniem iauto.lv/pie-stures/celu-reportieris/50506-tieraide-sprie-par-rgas-vsturisk-centra-un-t-aizsardzbas-zonas-transporta-un-mobilittes-attstbas-plniem
Jā.Īss reports...Tv24 nupat raidījās tiešraides raidījums.Runāj viens tāds Mob un Plān Pārv vad runasvīrs,misters (Mr.)Silenieks, tāteikt.Viņ''š vēl ta ka īsti Nezin, bet viņš jau kkādīgi Plāno Plānu.Kā uzlikt (lohiem) kādus 7,- (vai vismaz 5,-).No Vefatilta līdz pat Salutiltam.Riņķī (lokā) pa dzelzls (Tērauda) ceļa loku, roku loku lokā (rokā, Mednis ar visu Zīli viņam/rokā).Jāa.Tas esot tur kkā'ds sazin kāda Junesko (UnesCo?) apstirpināts Loks.Riktīgs tāds Brīnumloks,sazinies ko.Pat vesels Brīnumu Lauks. Jā.
Zvana kkādi (laikam jau pensionēti) cilvēki (iespējamie Lohi).Viņi it kā (neko) Nesaprot.Viens jautā jautājumu.Vai gadījumā Vadītājiem (ar mašīnām) uz (ar) 30 maucot, neesot (gadijumā) auKstāki rPm (PN) un/vai vairāk tā dēvēto izmetamo izmešu (šu/šu).Nee, to viņš nezinot,bet Drošība esot droši 1jā vietā (nejaukt ar LVija 2jā vietā).Jā. Okej
.Otrs kkāds zvana- esot Strādājis kurtur Ārzemēs,kko tur kkādās pilsētās Plānojis.Ilgu laiku.Jāa.Kapc neeso rīgas (lohiem) apvad ceļa.Brauc pa riņķi, pa vienu škirbu iemauc juglā,pa otru teikā, trešo vēl sazinkur.Vai iekassētais piečiks "attīrīšot" (lohiem) Gaisu.Hmmm.Jāa. Nee,viņam (Mr.Sileniekam, priekš Tam,pampa ram pam Pam..) ne ta neesot Nauda,ne ta neesot (vai esot) vēl tur sazin kas, bet pa lielam/rīgā viss esot Štokos..Ķirši aug griezdamies,kurš neredz,lai pērk Brilles (pa 100,- eur/gab, tās,kuras Hollandes lohi spiesti pirkti pa veseliem 200 (div' simt).Jā.
Kaut kā tā.Jājā,cien.rīgas un visas Jelgavas cien.Lohi. Gatavojiiet piečukus un/vai septiņčukčukus.Jā.Atvainojos,ja ko palaidu/garām, nākamoreiz Jums visu reportu atreportēšu Detalizētāk.Jā.
Nupatās braucu pa t.s. mazo apvedceļu - Juglā iekšā, gar zviedru bodi, gar Depo, gar kapiem, tur jau Stahānoviešu (bij.) pārvads un tur - brauc kaut pa Deenvidu tiltu, vai pa Krasta ielu, Salu tilts, lidosta.
Nujajā, vienīg labi ira tas,ka tu nepārsteidzies un drusku neapsteidzi Sava Laika ritējumu. Ka nebrauci juglā/ārā un ka tev nebij šo Neķītro Darbību jādara kādas pāris pusotras stundas agrāk.Ta tu būt pieredzējis Savā Ceļā (iekš to Māi Wei (c) Franks Sinātre,piez.Red..) tos īstos Stahānoviešus (stakanoviešus).Uz KO viņi ira Spējīgi un tāa. ;p
Es drīzak gribētu lai beidz beidzot visus dīzeļus likt vienā maisā un kauninat un uzreiz aplikt ar papildus nodokļiem, jo redz esi nopircis 2022gada dīzeļmotora auto.
Ir tak starpība vai brauc ar 2022gada 'Euro 6' dīzeli kam nobraukums tur 60tūkst vai 2010gada 'Euro 4' vai vel vecāku, kas nobraucis 300tūkstošus un vairāk, viss motora darbibā izdilis... Nerunājot par to vai to laiku 'ekologija' vispār tur vēl ir....
Nu ta attiecīgi arī likt maksāt šiem VECAJIEM dīzelistiem, kuri ir tie kas smird un kas rada piesārņojumu. Ne jau Euro6, kam viss ir vietā!
Uzskatu, ka vajadzētu
GAN DĪZELIM, GAN BENDZĪNAM(JĀ veci bendzīni arī rada ne mazāku piesārņojumu un braucot aiz tiem, smird ne mazāk!)
Euro 1-2 = 800€/gada papildus nodoklis
Euro 3-4 = 600€gadā
Euro 5= 400€/gadā
Protams padomāt par tiem, kas patiesi nevar atļauties jaunu auto(maznodrošinātie ar ofic. statusu, vai Invalīdu grupas.)
Šīs personas varētu gluži, kā šobrīd pieteikties uz nodokļu atvieglojumu, kur VIENAM auto varētu pieteikt un nebūtu jamaksā. Tā kā pēksņi visi nebūtu uz papīra invalīdi.... Tie kas gribēs šmaukties, tapat jau brauc ar tur svaigu lielitrāžas SUV, bet logā ir invalīda apliecība, tapēc stāv invalīdu vietās nekur nemaksajot par stāvvietām + ir nodokļu un OCTA atvieglojumi 😉
UN VISS! Nē bļ... Nopērku pilnība jaunu euro6 ICE auto, bet nodokļos iebāž taja pat maisā it kā brauktu ar vecu 20gv. šrotu, kam dūmi tik griežas.
Tavi ierosinājumi ir par naudas iekasēšanu, bet zemo izmešu zonas merķis ir samazināt transporta kustību/ skaitu. Tāpēc ierobežojumi nevar tikt atiecināti uz kkādiem ļoti, ļoti sliktiem autiņiem šaurā grupā. Lai kko samazinātu tai jābut plašai auto lietotāju grupai. Viņus ir jāatradina no centra apmeklējumiem, tad merķis tiks sasniegts.
Un tad centrā palikušie biznesi aizvērsies pavisam :P
Ne to, ka "aizvērsies",bet ka pēc idejas tos vajadzētu pat vienkārši "boikotēt".Iespēju robežās,katram potenciālajam apmeklētājam "pārskatīt" savus ieradumus un "izvērtēt" savas nepieciešamības.
Iedomājieties vēl ko,reku, iniciatīva iekš manalohbalss elvē- tur 25k lohu balsojuši/Par!, lai tiem šharlataān muldoņām izsniegtu velosipēdus dažādu "transsporta kompimpensāciju" vietā, taču itin nekādas "plašākas" rezonanses.Mandātu viņiem vajadzētu iespraust "algai" paredzētajā vietā, ne vēl kādu kompensāciju!
Lietū,sniegā,šķīdonī,salā,tveicē,šļūdonī,jebkurā vecumā,veselības stāvoklī un/vai dzimumā- gribi būt Cienīgs Deputāts- pārvietojies tagad TIKAI ar 2riteni.Neatkarīgi KUR tu dzīvo,"man" kkpd..Noīrē reku "Ernesta hostelī" gultassvietu un lūdz Allāhu, lai tāvā depoputetēšanās laikā to kāds "neaizdedzina", jebvai (yoptvai..) neiemaisa tavā tējkannā klofelīnu un/vai olupannā purGēnu. ;p
"veci bendzīni arī rada ne mazāku piesārņojumu un braucot aiz tiem, smird ne mazāk!" - kur tu dzīvo - Pakistānā? Latvijā diez vai - jo skaidri redzams ka tu runā par nopistiem astoņdesmito gadu karburatorniekiem, kādu pie mums palicis ļoti maz, gan vecuma dēļ, gan vidējā cilvēka nevēlēsanās tērēt tik daudz naudas degvielai. Ja šī būtu staistoša problēma, tad tā jārisina ieviešot atgāzu normas atbilstošas astoņdesmito otrās puses Vācijai, lasīt - prasību pēc katalizatoriem. Vai zini kāda būs starpība degunam starp kaut kāda 1990. gada benzīnnnieka ar katalizatoru izpūtēju un 2022. gada kuļmašīnas? Tā jaunā kuļmašīna reizēm smirdinās jo kvēpu filtrs jāizdedzina, un tā kā kuļmašīna, slāpekļa oksīdi vienalga pa izpūtēju vairāk nāk...
Par visu pārējo - man tev ir sliktas ziņas - tas, par ko tu te ņaudi, ir nevis dēļ zemas izmešu klases, bet dēļ slikta tehniskā stāvokļa. Es personīgi pat nespēju iztēloties CIK slikta. Un kā tev šķiet, ja cilvēks nespēj uzturēt normālā stāvoklī vecāku mašīnu, kā sodi kas sodīs par trūcīgumu, kaut ko ietekmēs? Pareizi, būs vēl vairāk tādu mašīnu. Es personīgi gan esmu optimistisks un racionāls cilvēks - un saprotu ka braukt ar otro golfu ir lētāk nekā ar 2022. gada dīzeļmiskasti, pat tad ja par to būtu sods 800 eiras gadā. Piemēram divi šadi sodi būs jaunajai dīzeļmiskastei jauns kvēpu filtrs. Vai trīs šādi sodi - puņķurail degvielas sistēmas kapitālremonts. Utt. Un tas pieņemot ka ir runa par kaut kādu mironīgu 1.5 tarkšķīti - ja runa būtu par trīslitrīgu urkšķi, tad es pastāvēšu maliņā un pasmiešos... 😅
ZZZZ rakstīja:
Nu piem Londona. Tas ir vienkārši unikāls risinājums lai lohi neaizņem brīvās vēl vietas. Un sastrēgumi nav tik lieli. Kas var, tas maksā. 😍
Jā, Londona ir unikāla vieta. Jo tā atrodas Apvienotajā Karalistē - valstī kurā ir palikušas tiesiskuma atliekas un kurā daudzi likumi ir gadsimtus veci. ULEZ maksājumi ir lielisks piemērs tam - jo tiem likumīgi var uzlikt nikolaju. Jā, tieši tā - pēc likumiem, uz kuriem ULEZ balstās, to nodevu tu maksā brīvprātīgi; piespiedu kārtā no tevis to piedzīt nevar - tāpēc ir diezgan ievērojams skaits cilvēku kas principiāli nemaksā un ir sakrājuši sešciparu skaitļus lielus sodus, ko no viņiem nevar piedzīt - nebrīnīšos ja būs saujiņa kam tie varbūt jau ir sasnieguši miljonu. Nē nu kaut kāds likumīgs čakars tur ir, laikam tie sodi paliek uz mašīnu - bet nu viennozimīgi tur var braukt un nemaksāt, un viss ko menti var izdarīt - krāmēt tos plāksterus vēl un vēl, un likt klamburus - kurus var nozāģēt, jo viņiem jāpierāda ka to esi izdarījis tu, nevis kāds garāmejošs bomārs.
Rīgas Zemo Izmešu Zona
Facebook "Rīga attīstās" lapā pieejams video par topošo Rīgas Zemo Izmešu Zonu.