- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Bez tupiem instruktoriem, kuru mērķis ir kāst kursantus, noteikti liela loma ir soctīklu kairinājumam, kas cilvēkus tur pastāvīgā uzbudinājumā, bet tikai uz 30sek. - ilgāk koncentret uzmanību spējīgs retais. Un kopš auto vairs nav paaugstinātu atbildību pieprasošs objekts, bet stilīgs aksesuĀrs - arī atbildības nav nekādas, jo ir tak apdrošināšana, kas segs izdevumus. Ja būtu apziņa, ka par kļūdu var nākties no savas mājas pārcelties uz īres dzīvokli, vai no īres dzīvokļa uz kartona paliktni tunelī, vai palikt bez pirkstiem un ienirt Dzirnezerā, tad arī brauktu krietni prātīgāk.
Es saprotu, ka tas viss izklausās pēc veca perdeļa vaidēšanas, bet nu jā - apstākļi ir labvēlīgi dulburu producēšanai un to pielaidei TL vadīšanai.
Tavā komentārā ir pazudusi loģika. Eksāmena sarežģītība pati par sevi nekādi neietekmē izkrišanas augsto rādītāju - grūtākus eksāmeniem (iedomājies, tādi eksistē) vairāk gatavojas un tāpat noliek. “Dulburu producēšana” jau tikai apliecina, ka CSDD eksāmens ir pārāk viegls un to var nokārtot, nespējot adekvāti vadīt auto reālā satiksmē. Tomēr tik augstu izkrišanas rādītāju var dabūt tikai vienā veidā - ar selektīvu vērtējumu, kura mērķis ir nodrošināt tieši šo izkrišanu.
Eksāmens pats par sevi ir tikai maza daļa no procesa. Svarīgs ir apmācību process, tā gaita, ilgums, teorijas un braukšanas nodarbību kvalitāte. Ja cilvēku gatavo tam, ka braucot pa galveno ceļu viņam ne par ko nav jādomā, bet ja nu kas - tad sistēmas nostrādās, tad sūds vien tur sanāks.
Mans komentārs, neprofesionāls. Ir pieredze ar jaunajiem, apmācāmajiem vadītājiem. Viņi ir dažādi. Citi jau var sportot citi neko no tā nesaprot. Tie ir ļoti atšķirīgi apmācāmie. Te AP sižetu nekomentēšu, bet kad jaunvadītājs lūdza instruktoram vēl kādu h patrenēties, tas pārsteigts jautāja kādā nolūkā? Jūs jau esat gatavi eksāmenam…Iespējams viņš jau šo AP aplūkoto situāciju zināja un palika tramīgs…!?
Jau te kādreiz uzdevu jautājumu par A.vadītāja apliecības iegūšanu. Varam izveikt balsojumu. Ar 👍 balsojam par ASV variantu, kad atnāc datorā saspied atbildes un izbrauc 3 situācijas un gatavs! Ar 👎 piem Norvēģijas variantu ilgi, skurpulozi utt.
Es par ASV variantu.
Ko tu DIRS arvienvārdsakot… Citājot klasiķus, tu esi pirmais, kas ar putām uz lūpām apdirš vadītājus un grib tos sodīt pēc iespējas vairāk.
Ak jā… Laikam jau taisnība - iespējas SODĪT “ASV variantā” pieaug… Tāpat, kā nobraukt gājējus.
Nepārkāp un nebūs sodu — elementāri!
Malacis - tad kādēļ atbalsti nepārkāpt nespējīgu vadītāju kvalifikāciju?
Nesapratu!
Tu tagad par ko? Par totalitārismu un videokamerām uz katra stūra?
Vai par indivīdu kurš pats ir spējīgs apgūt un ievērot CSN?
TU esi par totalitārismu un sodīšanu.
ES esmu par indivīdu kurš pats ir spējīgs apgūt un ievērot CSN.
Es arī esmu par indivīdu kurš pats (bez policista klātbūtnes) ievēro CSN.
Tāpēc saku - NEPĀRKĀP un nebūs soda. Nebūs jābaidās ka pastkastē būs soda kvīts...
Kur šajā tekstā ir aicinājums pārkāpt? bradypus atkal pierādīja ka ir vatains melis!
Nu pag, tu tak pats iebrauci pretrunās, ja reiz esi par nepārkāpšanu, bet kameras tev traucē. Man kaut ka pajāt, lai liek kameru kaut vai man automašīnā vai tevis minētais policists līdzi brauc. Būs vēl lielāka motivācija braukt pareizi.
Kur? Vēlmē sodīt. Kamēr CSN tiks izstrādāti un pozicionēti kā sodīšanas un iekasēšanas mašīnas daļa, vienlaikus cilvēkiem degradējot personisko atbildību un atņemot saprātīgu rīcības brīvību, vienīgais, ko tu spēj pierādīt ir to, ka esi tups burta kalps, kam vispār nav nekādas nojausmas, kā dzīvot savādak, bez policejiska režīma.
uupis rakstīja:
Es par ASV variantu.
Es arī vairāk uz to tiecos. Zināma loģika tur ir. Praktiski nav birokrātijas piegaršas utt. Esi gatavs, ko marinēt? UN JA NEZINĀSI, tevi izmācīs AR sodiem no P un IP inteliģentajiem sodu iekasētājiem, piem Jūrmalas variantā. Vienīgi tajā ASV nav tik sarežģīti rēbusi braucot jārisina…Bet tāpēc mēs esam PRIEKŠĀ tādiem šādiem te atbrauc no aizokeānijas un godīgi pasaka, kā jūs te mākat visu izbrukt 🤣
SODI tas mazākais - ASV variants paģēr vienkāršāku un saprotamāku satiksmes organizāciju. Kā piemērs — kādi DOT CEĻU (?) - aizmirstam (!) - visur STOP zīmes un nevienam nav jautājumu! 🤣
Nevis “vienkāršāku un saprotamāku”, bet mazāk regulētu un vairāk personiskajā atbildībā balstītu. Nez kā tas iet kopā ar tavu burtkalpību, kur CSN stāv pāri saprātam un autovadītājiem, kas jau ar ļoti regulētu satiksmi nespēj tikt galā?
Kurā brīdī satiskmes noteikumi stāv pāri saprātam???
Kurš CSN punkts ir pretrunā ar veselo saprātu?
Cik tu esi izdzēris lai tādas domas rastos???
Tas pats ātrums, ko vienmēr piesauc. Saprāts saka, ka vienā un tajā pat ceļa posmā sausā skaidrā dienā un naktī sniegputenī nevar būt viens un tas pats drošais ātrums. CSN… saka, ka var gan.
Kurš CSN punkts tas ir?
Un tikai nevajag tagad par sētas vīniem stāstīt!
Punktu studijā, lai nebūtu MELIS...
uupis nav arī tas pareizākais risinājums. Tomēr var jau uzlikt, to nodublēt ar ačgāno trijstūri. Pats gandrīz iekritu…Tur mazpilsētās visoos 4 ceļos STOPi un kurš 1. piebrauc, loģiski arī aizbrauc. Tu pierod sTop un mauc..kamēr cits tur tik tuvojās. Bet vienu reiz tur reāls GALVENAIS un netaisijās bremzēt ies tas otrs. 😡 Biju daudz noripinājies un steidzos, krēsloja jau…ātri pamodos!
Nav tādas kategorijas kā PAREIZĀKAIS risinājums. Tas ir tāpat kā ar šašļiku un pareizāko marinādi — tagad visi ēdīs PAREIZO un īsto šašļiku, bet viss cits skaitīsies atkritumi.
Pats jau pastāstīji ka PIERADUMAM IR LIELS SPĒKS! Latvijā arī visi pieraduši ka pirms iebraukt aplī ir zīme DOT CEĻU - noņemiet viņu un ceturtdaļa LV autoparka apsitīsies... 🤣
Satiksmes organizācija ir sarežģītākā nekā te visādi bradypusi un 650-nieki te iedomājas...
Rīgā ir salīdzinoši agresīva satiksme un man šķiet, ka jaunajiem braucējiem tādā nav viegli iekļauties un daļa no nenolikšanas ir saistīta ar to. Pats liku A un BE Rīgā pirms kāda laika, ja neskaita, ka dažādiem instruktoriem ir dažāda izpratne, kā pareizi braukt, CSDD nekādu vēlmi izgāzt mani nemanīju.
Bradypus rakstīja:
Tas pats ātrums, ko vienmēr piesauc. Saprāts saka, ka vienā un tajā pat ceļa posmā sausā skaidrā dienā un naktī sniegputenī nevar būt viens un tas pats drošais ātrums. CSN… saka, ka var gan.
Nemelo, CSN neko tādu nesaka.
99. Transportlīdzekļa vadītājam jābrauc ar ātrumu, kas nepārsniedz noteiktos ierobežojumus, ņemot vērā ceļu satiksmes intensitāti, transportlīdzekļa un kravas īpatnības un stāvokli, kā arī ceļa un meteoroloģiskos apstākļus (īpaši redzamību braukšanas virzienā).
Nemeloju. Tas, ka tu esi tups, un nesaproti, kas tiek teikts, ir tavs tupums, nevis meli. Vari vispār izskaidrot, kāda ir ātruma ierobežojuma būtība un kādēļ tas ir tieši tāds, nevis savādāks un tajā pat pantā, kur māki pārkopēt, bet ne saprast, ir tomēr jāpievieno tas “ņemot vērā”? Un kādēļ nepietiek ar “ņemot vērā”?
Tu nupat atzinies, ka nesaproti atšķirību starp maksimālo atļauto un braukšanas apstākļiem atbilstošu ātrumu. Kā tu raksturotu savu attīstības līmeni? Esi godīgs.
Tu esi debils MELIS, kā jau te pieņemts - es uzdevu jautājumu vai TU saproti, kas vispār ir tas atļautais ātrums un kāda ir tā jēga. Atbilde ar melīgu uzbraucienu skaidri parāda, ka jautājums ir trāpījis sāpīgā vietā.
Saukt kādu par debilu nez vai liecina par paša saucēja augstajām prāta spējām, bet tu gan pats sapinies CSN pamatlietās.
Par atļauto ātrumu - tāds ir noteikts, jo liela daļa AV ir tādi kā tu, kas nesaprot jēdziena "braukšanas apstākļim atbilstošs ātrums". Tādēļ ir ātruma ierobežojums no augšas. Tu pats to nespēji secināt? Nu jā, visi jau nevar.
Tad pamēģini iztikt bez MELIEM. Atkal jau melojot par to, ko es nesaprotu. Jo tikai DEBILS melis nespēj neko vairāk, kā ķerties pie personiskiem melīgiem uzbraucieniem, kad nespēj neko atbildēt.
Kāpēc atkal jālasa visi šie melīgie komentāri no meļa Bradypusa? Māri, uzliec viņam bļitku "Verificēts MELIS" 🙂
Pirms 3 gadiem kārtoju C kategoriju. Noliku ar 1. reizi. Nezinu, kā tagad ar B, bet ar C man radās sajūta, ka tiešām vairāk skatās uz iemaņām, spēju iekļauties satiksmē, un piever acis uz visādiem sīkumiem… piemēram, eksaminētājs vienā krustojumā teica, lai griežu pa kreisi, es netīšām nogriezu pa labi… paziņa pirms gadiem, liekot B kategoriju, par šo izkrita… Te neko neteica… jau auto skolā pateica, ka ārpus pilsētas pārsniegts ātrums par apm. 5 km/h arī ir OK - galvenais, ka to kravinieku vada pārliecinoši, neraustās un tā…
uupis rakstīja:
SODI tas mazākais - ASV variants paģēr vienkāršāku un saprotamāku satiksmes organizāciju. Kā piemērs — kādi DOT CEĻU (?) - aizmirstam (!) - visur STOP zīmes un nevienam nav jautājumu! 🤣
Jā, ASV jābūt lielākam idiotam, lai braucot nav jālieto smadzenes.
Mums LV ir daudz vietas, kur ātruma maiņa notiek bez zīmes un ir vietas, kur pašsaprotami ātrums mainās, bet ir uzlikta zīme. Tā teikt zīme priekš muļķiem. Traki ne, kad ir jādomā un jāzina CSN. 😁
CSDD braukšanas eksāmenā izkrīt 67%. Kāpēc?
Latvijā lielākā daļa - 67% CSDD braukšanas eksāmenā izkrīt. Kāpēc tā notiek?