- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Bez tupiem instruktoriem, kuru mērķis ir kāst kursantus, noteikti liela loma ir soctīklu kairinājumam, kas cilvēkus tur pastāvīgā uzbudinājumā, bet tikai uz 30sek. - ilgāk koncentret uzmanību spējīgs retais. Un kopš auto vairs nav paaugstinātu atbildību pieprasošs objekts, bet stilīgs aksesuĀrs - arī atbildības nav nekādas, jo ir tak apdrošināšana, kas segs izdevumus. Ja būtu apziņa, ka par kļūdu var nākties no savas mājas pārcelties uz īres dzīvokli, vai no īres dzīvokļa uz kartona paliktni tunelī, vai palikt bez pirkstiem un ienirt Dzirnezerā, tad arī brauktu krietni prātīgāk.
Es saprotu, ka tas viss izklausās pēc veca perdeļa vaidēšanas, bet nu jā - apstākļi ir labvēlīgi dulburu producēšanai un to pielaidei TL vadīšanai.
Tavā komentārā ir pazudusi loģika. Eksāmena sarežģītība pati par sevi nekādi neietekmē izkrišanas augsto rādītāju - grūtākus eksāmeniem (iedomājies, tādi eksistē) vairāk gatavojas un tāpat noliek. “Dulburu producēšana” jau tikai apliecina, ka CSDD eksāmens ir pārāk viegls un to var nokārtot, nespējot adekvāti vadīt auto reālā satiksmē. Tomēr tik augstu izkrišanas rādītāju var dabūt tikai vienā veidā - ar selektīvu vērtējumu, kura mērķis ir nodrošināt tieši šo izkrišanu.
Eksāmens pats par sevi ir tikai maza daļa no procesa. Svarīgs ir apmācību process, tā gaita, ilgums, teorijas un braukšanas nodarbību kvalitāte. Ja cilvēku gatavo tam, ka braucot pa galveno ceļu viņam ne par ko nav jādomā, bet ja nu kas - tad sistēmas nostrādās, tad sūds vien tur sanāks.
Mans komentārs, neprofesionāls. Ir pieredze ar jaunajiem, apmācāmajiem vadītājiem. Viņi ir dažādi. Citi jau var sportot citi neko no tā nesaprot. Tie ir ļoti atšķirīgi apmācāmie. Te AP sižetu nekomentēšu, bet kad jaunvadītājs lūdza instruktoram vēl kādu h patrenēties, tas pārsteigts jautāja kādā nolūkā? Jūs jau esat gatavi eksāmenam…Iespējams viņš jau šo AP aplūkoto situāciju zināja un palika tramīgs…!?
Jau te kādreiz uzdevu jautājumu par A.vadītāja apliecības iegūšanu. Varam izveikt balsojumu. Ar 👍 balsojam par ASV variantu, kad atnāc datorā saspied atbildes un izbrauc 3 situācijas un gatavs! Ar 👎 piem Norvēģijas variantu ilgi, skurpulozi utt.
Es par ASV variantu.
Ko tu DIRS arvienvārdsakot… Citājot klasiķus, tu esi pirmais, kas ar putām uz lūpām apdirš vadītājus un grib tos sodīt pēc iespējas vairāk.
Ak jā… Laikam jau taisnība - iespējas SODĪT “ASV variantā” pieaug… Tāpat, kā nobraukt gājējus.
Nepārkāp un nebūs sodu — elementāri!
Malacis - tad kādēļ atbalsti nepārkāpt nespējīgu vadītāju kvalifikāciju?
Nesapratu!
Tu tagad par ko? Par totalitārismu un videokamerām uz katra stūra?
Vai par indivīdu kurš pats ir spējīgs apgūt un ievērot CSN?
TU esi par totalitārismu un sodīšanu.
ES esmu par indivīdu kurš pats ir spējīgs apgūt un ievērot CSN.
Es arī esmu par indivīdu kurš pats (bez policista klātbūtnes) ievēro CSN.
Tāpēc saku - NEPĀRKĀP un nebūs soda. Nebūs jābaidās ka pastkastē būs soda kvīts...
Kur šajā tekstā ir aicinājums pārkāpt? bradypus atkal pierādīja ka ir vatains melis!
Nu pag, tu tak pats iebrauci pretrunās, ja reiz esi par nepārkāpšanu, bet kameras tev traucē. Man kaut ka pajāt, lai liek kameru kaut vai man automašīnā vai tevis minētais policists līdzi brauc. Būs vēl lielāka motivācija braukt pareizi.
Kur? Vēlmē sodīt. Kamēr CSN tiks izstrādāti un pozicionēti kā sodīšanas un iekasēšanas mašīnas daļa, vienlaikus cilvēkiem degradējot personisko atbildību un atņemot saprātīgu rīcības brīvību, vienīgais, ko tu spēj pierādīt ir to, ka esi tups burta kalps, kam vispār nav nekādas nojausmas, kā dzīvot savādak, bez policejiska režīma.
WoW - kur satiksmes noteikumos ir rakstīts ka pie 1. slimnīcas ir jābrauc ar 30 km/h ????
Nu tev gan ir vernona sētas vīns, ja jau kaut ko tādu esi izlasījis Satiksmes noteikumos.... 🤣🤣🤣
Un vēl iespārda bradypus apgalvojums ka Noteikumos rakstītais - pie sarkanā braukt aizliegts - ir saprātīgas rīcības brīvības atņemšana... 🤣🤣🤣
uupis rakstīja:
Es par ASV variantu.
Es arī vairāk uz to tiecos. Zināma loģika tur ir. Praktiski nav birokrātijas piegaršas utt. Esi gatavs, ko marinēt? UN JA NEZINĀSI, tevi izmācīs AR sodiem no P un IP inteliģentajiem sodu iekasētājiem, piem Jūrmalas variantā. Vienīgi tajā ASV nav tik sarežģīti rēbusi braucot jārisina…Bet tāpēc mēs esam PRIEKŠĀ tādiem šādiem te atbrauc no aizokeānijas un godīgi pasaka, kā jūs te mākat visu izbrukt 🤣
SODI tas mazākais - ASV variants paģēr vienkāršāku un saprotamāku satiksmes organizāciju. Kā piemērs — kādi DOT CEĻU (?) - aizmirstam (!) - visur STOP zīmes un nevienam nav jautājumu! 🤣
Nevis “vienkāršāku un saprotamāku”, bet mazāk regulētu un vairāk personiskajā atbildībā balstītu. Nez kā tas iet kopā ar tavu burtkalpību, kur CSN stāv pāri saprātam un autovadītājiem, kas jau ar ļoti regulētu satiksmi nespēj tikt galā?
Kurā brīdī satiskmes noteikumi stāv pāri saprātam???
Kurš CSN punkts ir pretrunā ar veselo saprātu?
Cik tu esi izdzēris lai tādas domas rastos???
Tas pats ātrums, ko vienmēr piesauc. Saprāts saka, ka vienā un tajā pat ceļa posmā sausā skaidrā dienā un naktī sniegputenī nevar būt viens un tas pats drošais ātrums. CSN… saka, ka var gan.
Kurš CSN punkts tas ir?
Un tikai nevajag tagad par sētas vīniem stāstīt!
Punktu studijā, lai nebūtu MELIS...
uupis nav arī tas pareizākais risinājums. Tomēr var jau uzlikt, to nodublēt ar ačgāno trijstūri. Pats gandrīz iekritu…Tur mazpilsētās visoos 4 ceļos STOPi un kurš 1. piebrauc, loģiski arī aizbrauc. Tu pierod sTop un mauc..kamēr cits tur tik tuvojās. Bet vienu reiz tur reāls GALVENAIS un netaisijās bremzēt ies tas otrs. 😡 Biju daudz noripinājies un steidzos, krēsloja jau…ātri pamodos!
Nav tādas kategorijas kā PAREIZĀKAIS risinājums. Tas ir tāpat kā ar šašļiku un pareizāko marinādi — tagad visi ēdīs PAREIZO un īsto šašļiku, bet viss cits skaitīsies atkritumi.
Pats jau pastāstīji ka PIERADUMAM IR LIELS SPĒKS! Latvijā arī visi pieraduši ka pirms iebraukt aplī ir zīme DOT CEĻU - noņemiet viņu un ceturtdaļa LV autoparka apsitīsies... 🤣
Satiksmes organizācija ir sarežģītākā nekā te visādi bradypusi un 650-nieki te iedomājas...
Rīgā ir salīdzinoši agresīva satiksme un man šķiet, ka jaunajiem braucējiem tādā nav viegli iekļauties un daļa no nenolikšanas ir saistīta ar to. Pats liku A un BE Rīgā pirms kāda laika, ja neskaita, ka dažādiem instruktoriem ir dažāda izpratne, kā pareizi braukt, CSDD nekādu vēlmi izgāzt mani nemanīju.
Bradypus rakstīja:
Tas pats ātrums, ko vienmēr piesauc. Saprāts saka, ka vienā un tajā pat ceļa posmā sausā skaidrā dienā un naktī sniegputenī nevar būt viens un tas pats drošais ātrums. CSN… saka, ka var gan.
Nemelo, CSN neko tādu nesaka.
99. Transportlīdzekļa vadītājam jābrauc ar ātrumu, kas nepārsniedz noteiktos ierobežojumus, ņemot vērā ceļu satiksmes intensitāti, transportlīdzekļa un kravas īpatnības un stāvokli, kā arī ceļa un meteoroloģiskos apstākļus (īpaši redzamību braukšanas virzienā).
Nemeloju. Tas, ka tu esi tups, un nesaproti, kas tiek teikts, ir tavs tupums, nevis meli. Vari vispār izskaidrot, kāda ir ātruma ierobežojuma būtība un kādēļ tas ir tieši tāds, nevis savādāks un tajā pat pantā, kur māki pārkopēt, bet ne saprast, ir tomēr jāpievieno tas “ņemot vērā”? Un kādēļ nepietiek ar “ņemot vērā”?
Tu nupat atzinies, ka nesaproti atšķirību starp maksimālo atļauto un braukšanas apstākļiem atbilstošu ātrumu. Kā tu raksturotu savu attīstības līmeni? Esi godīgs.
Tu esi debils MELIS, kā jau te pieņemts - es uzdevu jautājumu vai TU saproti, kas vispār ir tas atļautais ātrums un kāda ir tā jēga. Atbilde ar melīgu uzbraucienu skaidri parāda, ka jautājums ir trāpījis sāpīgā vietā.
Saukt kādu par debilu nez vai liecina par paša saucēja augstajām prāta spējām, bet tu gan pats sapinies CSN pamatlietās.
Par atļauto ātrumu - tāds ir noteikts, jo liela daļa AV ir tādi kā tu, kas nesaprot jēdziena "braukšanas apstākļim atbilstošs ātrums". Tādēļ ir ātruma ierobežojums no augšas. Tu pats to nespēji secināt? Nu jā, visi jau nevar.
Tad pamēģini iztikt bez MELIEM. Atkal jau melojot par to, ko es nesaprotu. Jo tikai DEBILS melis nespēj neko vairāk, kā ķerties pie personiskiem melīgiem uzbraucieniem, kad nespēj neko atbildēt.
Kāpēc atkal jālasa visi šie melīgie komentāri no meļa Bradypusa? Māri, uzliec viņam bļitku "Verificēts MELIS" 🙂
Melo pagaidām bradypus jo stāsta ka 99. CSN punktā ir kaut kādas mistiskas pretrunas...
Bet kad paprasa norādīt konkrēti, tad neko vairāk par personu apvainojumiem nav spējīgs izdvest, gluži kā krievu vate... 🤣
Nu tu tak ESI DEBILS. 99. ir divi ātruma ierobežojumi vienlaikus - dīvānpirdēja noteiktais un vadītāja izvērtētais. Kādēļ tad ir nepieciesami DIVI?
Tātad, ja tev ir jāizvēlas pa nenotīrītu ledainu ceļu braukt ar tavu (vadītāja) izvērtēto 20 km/h vai ar maksimāli pieļaujamo 90 km/h tu šajā gadījumā saskati pretrunas ar veselo saprātu un brauksi kā?
Ja ir saprāts, nav vajadzīgs 90 ierobežojums. Ja nav saprāta, tad pa to netīrīto mauks ar 90, jo tā nosaka CSN.
Pirms 3 gadiem kārtoju C kategoriju. Noliku ar 1. reizi. Nezinu, kā tagad ar B, bet ar C man radās sajūta, ka tiešām vairāk skatās uz iemaņām, spēju iekļauties satiksmē, un piever acis uz visādiem sīkumiem… piemēram, eksaminētājs vienā krustojumā teica, lai griežu pa kreisi, es netīšām nogriezu pa labi… paziņa pirms gadiem, liekot B kategoriju, par šo izkrita… Te neko neteica… jau auto skolā pateica, ka ārpus pilsētas pārsniegts ātrums par apm. 5 km/h arī ir OK - galvenais, ka to kravinieku vada pārliecinoši, neraustās un tā…
uupis rakstīja:
SODI tas mazākais - ASV variants paģēr vienkāršāku un saprotamāku satiksmes organizāciju. Kā piemērs — kādi DOT CEĻU (?) - aizmirstam (!) - visur STOP zīmes un nevienam nav jautājumu! 🤣
Jā, ASV jābūt lielākam idiotam, lai braucot nav jālieto smadzenes.
Mums LV ir daudz vietas, kur ātruma maiņa notiek bez zīmes un ir vietas, kur pašsaprotami ātrums mainās, bet ir uzlikta zīme. Tā teikt zīme priekš muļķiem. Traki ne, kad ir jādomā un jāzina CSN. 😁
Kā liecina statistika - viens lo lielākiem argumentiem pārkāpumam - ES NEPAMANĪJU ceļazīmi, apzīmējumu vai loksaforu...
Protams ka gribās vairāk informācijas, SAVLAICĪGI uzstādītas ceļa zīmes un PAREIZI uzzīmētus apzīmējumus un ceļa zīmes, bet nu ir kā ir...
Iespārda uz veloceliņa pie ķīpenes uzzīmētais 949. apzīmējums - pat paolicisti nezin ko viņš nozīmē... 🤣
GB12 rakstīja:
Pirms 3 gadiem kārtoju C kategoriju. Noliku ar 1. reizi. Nezinu, kā tagad ar B, bet ar C man radās sajūta, ka tiešām vairāk skatās uz iemaņām, spēju iekļauties satiksmē, un piever acis uz visādiem sīkumiem… piemēram, eksaminētājs vienā krustojumā teica, lai griežu pa kreisi, es netīšām nogriezu pa labi… paziņa pirms gadiem, liekot B kategoriju, par šo izkrita… Te neko neteica… jau auto skolā pateica, ka ārpus pilsētas pārsniegts ātrums par apm. 5 km/h arī ir OK - galvenais, ka to kravinieku vada pārliecinoši, neraustās un tā…
tāda pati pieredze ar A kategoriju. Galvenais - lai neraustās, nu, un protams, neko nopietnu nedrīkst pārkāpt.
Izkrīt jauniņie, kam neraustīšanās vēl nav iezīdusies refleksos.
Aizliegtais Paņēmiens - Vai instruktori ir labi pedagogi?
Taisās noņemt no trases vernonveidīgos pseidoinstruktorus...
www.tvnet.lv/8277614/plano-stingrakas-prasibas-soferiem-kas-apmaca-balto-tiesibu-ipasniekus
CSDD nodarbojas ar kārtējo huiņu, lai tikai nodrošinātu savu vietu “pie siles”. Un jā tas ir tēmēts, lai nevar ar baltajām tiesībām vīlēt draugu kompānijā un tikai, cita mērķa tam nav.
P.S. un ja runājam par pašu sākotnējo tēmu - aizdomas ka izkrīt eksāmenā , jo lielai daļai pie kājas tās tiesības, tās reti kurš uztver nopietni, jau sākot ar to, ka velo tiesības ir tāds nevajadzīgi - vajadzīgs artefakts …. un tad brīnamies, nav te īsti par ko brīnīties …
uupis rakstīja:
Taisās noņemt no trases vernonveidīgos pseidoinstruktorus...
www.tvnet.lv/8277614/plano-stingrakas-prasibas-soferiem-kas-apmaca-balto-tiesibu-ipasniekus
Nekā personīga, tikai bizness (kā teica Dons Korleone)
Bizness? Nedomāju! Drizāk te piekritīšu Wala - ierobežot jauniešu izklaides...
Bizness gan, draugs. Maximāli izgāzt eksāmenos, iegūt sliktus rādītājus - tātad vajag vairāk teorijas stundu, vairāk braukšanas stundu, par visu kopā vairāk naudas. Nebūšu pārsteigts ja izrādīsies ka autoskolas (par visu šo lobiju) padalās ar CSDD augšgalu un korumpētiem likumdevējiem. Tādi secinājumi man radās pēc savu pēcteču autovadītāja tiesību iegūšanas procesa. Tas gan bija vēl tālajos Pirmskovida aizlaikos
Par 95.kodu un tā apmācību valstiskā mērogā nerunāsim - tas ir vistīrākais garantētas naudas smēliens (bizness)
Nu ja bizness, tad kāpēc ir vecuma cenzs 24 gadi? Pēc 24 gadu vecuma ņem un māci individuāli, kur te bizness? Līdz 3 radiniekiem vai pazņām gada laikā vari mācīt - kur te bizness? Es vēl neesmu redzējis tādu individuālo gurķi kurš prastu iemācīt 3 mēnešos no nulles līdz eksāmenam stūrēt pat ar automātu (nav iespējams)... Manuprāt šie ierobežojumi ir sakarīgi! Neredzu autoskolu lobiju! Varbūt tu man uz pirkstiem pastāstīsi?
Autoskolu lobijs ir (iz)gāšana CSDD eksāmenos (braukšanas). Un tas strādā, un kā vēl strādā!
Nu bet kāpēc tie kam es mācu noliek ar pirmo?
Nu un ja tu kādu mācīji un tas izkrita eksāmenā CSDD, tad viennozīmīgi – sūdīgi mācīji un nevis CSDD sūdīgi eksaminēja.
Ja tu esi bijis CSDD tad zini ka pretim CSDD durvīm ir gājēju pāreja - es viņu šķērsoju, brauca mācībnieks un sāka taurēt, čalim eksāmens bija beidzies (tikko izbrauca pa CSDD vārtiem un še tev)... Mācīt vajag un ne tikai gājēju pārejas bet kā pareizi izbraukt no vārtrūmes, lai nedaūtu skūteri uz kapota un vēl dahreņišče nianses...
Ja (piemēram) tiks dots uzdevums, braukšanas eksāmenā izgāzīs gan mani, gan Tevi (neskatoties uz mūsu stāžu un pieredzi, kura mērāma desmitgadēs). Domu sataustīji?
Nē! Nevar izgāzt to kurš ievēro CSN! Ja tu esi pārliecināts ka tevi var izgāzt, tad tu jau tagad apzinies ka nezini noteikumus un esi pārliecināts ka tevi var nolikt divdomīgā situācijā, kurā tu rīkosies nepareizi izraisot avārijas situāciju!
Pārlieka pašpārliecinātība ļoti bieži aizved pie negaidīta rezultāta (parasti nepatīkama). Dzīvei patīk mest ar prātu neaptveramus kūleņus
Nopietni? Eksāmena laikā šādi fokusi? Nu ko lai saka, muļķis arī baznīcā dabū pērienu.
Mans instruktors, par ko man gluži labas atmiņas, teica, lai taurēju, kad vecene tā vienārši veda ganīt āzi uz Mūkusalas ielas sadalošo joslu, bet piebilda - tikai eksāmenā gan tā nedari
Kārtējā “vissirslikti” vaimanoloģfija. Aiaiaiai, kā tad nu tā sanāca, ka es noliku C/95 ar pirmo reizi, nobraucot nepieciešamo minimumu? Pēdējās 2 reizes vispār bija tikai formalitātes pēc. Bet tā tas laikam ir - tie, kuri nejēdz braukt, vaino visu pasauli, bet ne savu braukt[ne]prasmi.
C/95 nav mērķauditorija izgāšanai (izņemot gadījumus, kad pārliek par šmigu atņemtās tiesības). Arī tās C/95 vai CE/95 tiesības iegūt cenšas nospiedošs mazākums - ja gāzīs te, tad var iestāties mirklis kad pašiem CSDD (iz)gāzējiem būs jāved prece uz veikalu/noliktavu/benzīntanku/jaunbūvi.
B kategorijas pirmreizējā iegūšana - tā ir tā vieta kur ir iespējas izvērsties (pelnīt)
Tā vietā, lai dirstu karstu par to cik slikti topošie šoferi, neviens nav paprasījis/izpētījis, no kura brīža tad tie 67% izkrīt eksāmenos...vai tik nav kādas "pastiprinātas (specificētas) prasības" tajā brīdi radušās vai ir kādi citi apstākļi. Savulaik bija laba 10 p sistēma eksāmenos - izpederēja laukā, ieviesa ko jaunu nu un lūk Jums, kā saka, rezultāts.
Viena autovadīšanas nodarbība jau tagad pie 50ka velk, zaļam šoferim tādas vajadzēs vismaz 15, tuvāk 20 drīzāk. Secinājumus var paši izdarīt...zaļās lapas iniciatīva LV nav populāra, ir kaut kādi ielīmēti M burti logos.
Punktu sistēma jau tolaik izmainījās tikai nosaukumā. Nebija 10 punktu, bija "bīstams pārkāpums, kas neļauj turpināt eksāmenu", bet 1 punkta vietā "nebūtisks pārkāpums" vai tamlīdzīgi.
Taisnības labad gan neesmu interesējies, vai tagad nav kas mainījies.
uupis rakstīja:
Nu bet kāpēc tie kam es mācu noliek ar pirmo?
Tiešām visi noliek ar pirmo?
Tu kaut vienam esi mācījis braukt?
Es esmu. Bet uz jautājumu esi spējīgs atbildēt?
Un tavējais nolika ar pirmo reizi?
Es neesmu instruktors, es uz eksāmeniem nelaižu. Bet sievu iemācīju no 0 braukt, pat autoskolas instruktors teica, ka laba bāze ir ielikta, un samērā drīz palaida uz eksāmenu, un jā, tad nolika ar pirmo. Bet kāds tam sakars ar jautājumu, uz kuru nevari atbildēt?
Pat ja tiešām, tas tikai pierāda, ka mācīts tiek kārtot CSDD eksāmenu, nevis braukt - un tās diemžēl ir pavisam dažādas lietas. Burta kalpam, tieši tāpat, ka CSDD eksaminatoriem ir savs burtiski ievērojamo un pārbaudāmo CSN punktu saraksts, kas ne aptver visus CSN, ne ir savienojams ar saprātu un reālo satiksmi.
Cilvēks nevar iemācīties sakarīgi braukt apmācībā. Tur apgūst pašus pamatus un pārējo slīpē laika gaitā garu gadu garumā.
Un tikai laika gaitā saprātīgs cilvēks iemācās labi prognozēt situācijas, jo ir pieredze, tāpēc ir stulbi prasīt no kursanta braukšanas sajēgu kā pieredzējušam šoferim.
Eksāmena kārtošanai agrāk figūrās parkojoties gan mācīja - brauc līdz redzi to stabiņu tajā spogulī, tad griez stūri tā, tad brauc līdz redzi nākamo stabiņu u.t.t. Tam piekrītu, tas ir bezjēdzīgi, bet man teica, ka tagad kaut kas esot mainījies un liekot parkoties arī reālās vietās.
Japp - parkings ir reālā stāvlaukumā un var būt pie jebkura TC Ziepniekkalnā vai Maskačkā...
Tapat tev jāmāk apgriezties uz reālas ielas un kas ir pats smieklīgākais, tad vairumā gadījumu apgriešanās jāveic vietās kur vairums taisa kreiso - un tad ir jautri, jo trajektorijas dažādas... 🤣
Pārsvarā izbirst uz Labo roku mazajās ieliņās Dzīvojamā zonā ap CSDD... 🤣
Instruktoriem izdevīgi mācīt. Katrs klients ir nauda.
Pastāstīšu reālu notikumu kas notika ar manu jauno sievu salīdzinoši nesen.
Viņu dzenāja braukt pa kaut kādiem neapdzīvotiem mikrorajoniem, brauca un brauca.... pilsētā vispār nebrauca. Un visu laiku stāstīja, ka vēl ļoti slikti brauc, pilsētā nedrīkst.
Tad, pēc kādas 5 reizes es sapratu, ka kaut kas nav kārtībā un uzzināju, ka citā auto skolā direktors ir mans labs paziņa.
Un sieva tur izbrauca vēl apmēram 15 reizes jau pa pilsētu, un nolika...ar pirmo reizi.
Iepriekšējajā viņa brauktu 50. Es domāju, ka tā parasti notiek - auto skolas dzenā, dzenā, līdz cilvēkam apnīk, mēģina nokārtot patstāvīgi un nenokārto.
Tavs teksts apstiprina ka vaina ir nevis sazvērestības teorijās ar otkatiem, lobijiem un CSDD, bet autoskolu neprasmē un vēlmē pašiem pelnīt! Katrs vernonveidīgais instruktors sastāsta apmācāmajam ka Gājēji paši vainīgi un te arī rezultāts 67% izkrīt - interesanti kāpēc? Izrādās ka CSDD inspektori domā savādāk... 🤣
Autoskolu neprasmē, vai (tomēr) dažādos naudaskāšanas kaktumācības kantoros savākto lohinstruktoru neprasmē?? Šhito "bissnessu" vajadzētu kārtīgi paņemt/p(priekšā),ar īpašu degsmi "izkratīt" un detalizēti skrupupulozi "izvērtēt" līdz pat pašam pēdējajam beidzamajam iesaistītajam loham.
Tu tu vari diskutēt ar katru autoskolas komersjafku klātienē nu vai zvanīt uz LR-1 brīvo mikrofonu. Komersanti ir komersanti un viņu metodes ir viņu metodes - tas uz CSDD neattiecas.
Jafku un/vai Strelku tu varēji izdiskutēt (bazaru/vest) pirms kādiem 30g, bet tgad gandrīz ne uz ko nekas nekur neattiecas (nekam nekas nekur/nelien... Katrs dara ko un kā Viņš grib.Ja tu nevari (vai negribi) nevienu app/ist, tu tad te neesi Nekas. Uz brīvo mikrofonu acīmredzot "zvana" lohi, tāpēc tas tur tā tiek (par pašu lohu līdzekļiem) "uzturēts".Acīm redzami un nepār protami "ietekmīgs" mēēdītājs.Jā.
Savukārt "komersanti" iedalās (ielien..) vismaz divās pamat kategorijās- jājamie un nejājamie.Atkarībā no tā, kas nu kuram Jājējam ir interesanti.
Bradypus rakstīja:
Pat ja tiešām, tas tikai pierāda, ka mācīts tiek kārtot CSDD eksāmenu, nevis braukt - un tās diemžēl ir pavisam dažādas lietas. Burta kalpam, tieši tāpat, ka CSDD eksaminatoriem ir savs burtiski ievērojamo un pārbaudāmo CSN punktu saraksts, kas ne aptver visus CSN, ne ir savienojams ar saprātu un reālo satiksmi.
Bet tāds ir pieprasījums no kursantiem - nolikt eksāmenu, nevis iemācīties braukt! Un tāpēc tajās (cik? 10?) braukšanas stundās tieši to arī slīpē, kā nolikt eksāmenu.
mam bija tā laime vai nelaime samērā nesen likt eksāmenu uz BE, un A. Abas ar pirmo. Eksaminētājs reāli skatījās, kā braucu, BET iedzina arī klasiskajos attiecīgo pilsētu izgāžamajos krustojumos. Ko bez kursiem man neviens nebūtu parādījis, un kur, ja arī iemaldītos, man nebūtu gribējies braukt tā, kā drīkst pēc noteikumiem...
Viencexpercs rakstīja:
Instruktoriem izdevīgi mācīt. Katrs klients ir nauda.
Pastāstīšu reālu notikumu kas notika ar manu jauno sievu salīdzinoši nesen.
Viņu dzenāja braukt pa kaut kādiem neapdzīvotiem mikrorajoniem, brauca un brauca.... pilsētā vispār nebrauca. Un visu laiku stāstīja, ka vēl ļoti slikti brauc, pilsētā nedrīkst.
Tad, pēc kādas 5 reizes es sapratu, ka kaut kas nav kārtībā un uzzināju, ka citā auto skolā direktors ir mans labs paziņa.
Un sieva tur izbrauca vēl apmēram 15 reizes jau pa pilsētu, un nolika...ar pirmo reizi.
Iepriekšējajā viņa brauktu 50. Es domāju, ka tā parasti notiek - auto skolas dzenā, dzenā, līdz cilvēkam apnīk, mēģina nokārtot patstāvīgi un nenokārto.
Dēlam bija līdzīgi- instruktors stāstija, ka neprot braukt, kaut jaunietis jau diezgan pasen ar baltajām ļoti korekti braukāja pats. Bet tā nelaida vaļā. Uz skolas eksāmenu nē un viss. Nācās iejaukties.
Bet par jauno autovadītāju uzvedību: liekas, ka satiksmes izpratne ir kautkāds pieradums vairāk. Pirms nedēļas dabūju pabraukāt pa Tromso. Tur ir pāris luksaforu un nevienas zīmes - visa pilsēta turas tikai un vienīgi uz labās rokas likumu. Nu bāc cik grūti pierast. Regulāri krustojumos blisinājos vai griezu kādam ceļu. Kaut likumu zināju un Bieriņos mēģina līdzīgu praksi ieviest.
Labās rokas likums jau uz 50/50 lielveikalu stāvvietās strādā un Bieriņos, kur praktiski viss ir "dzīvojamā zona " t.i. 20-30 km/h ar ļoti zemu satiksmes intensitāti, tad to tur var mēģināt - savulaik jau visus šos labās rokas krustojumus ar trijstūru palīdzību likvidēja.
Nu redz - tev kā pieredzējušam ir zinošam grūti pierast pie labās rokas. Bet kas ir ar tiem āžiem (vairums LV autovadītāju) kuriem ja nav zīmes tad taisnība ir tam kurš brauc taisni bet ja abi taisni tad tas kuram krutāki diski... 🤣
Citāts:
Braucot ar auto, rodas problēmas vairākos aspektos, jo iekļūstam situācijās, kurās kļūdāmies, bet svarīgi vai mēs mācāmies no šīm situācijām. Ja domājām, ka kļūdu cēlonis bija sliktie ceļi, neattīstītā infrastruktūra, tad negūstam mācību.
https://lvceli.lv/aktuali/emocijas-liek-rikoties-nesapratigi/
Tas ir tiem kuri ķērc par to ka Gājējam jāstāv ceļa malā un tiem kuri ķērc ka pie bīstamām apdzīšanām ir vainīga infrastuktūra...
Te vēl viens jautājums vernonveidīgiem!
Šis ir 25.3 pielietojums CSDD eksāmenā:
Kā gan ūdens var apdraudēt gājēju? Atsvaidzinoši.
Nav autovadītājām jāzīlē cik peļķe ir dziļa, tas nav šķērslis, kas būtu jāapbrauc. Visas pretenzijas pie ceļa uzturētāja, ka mūsdienu apstākļos nespēj novērst peļķu rašanos.
Nu nez kā pēc jums tur neliekās, tikko jauna sieviete nolika ar 1 reizi. Jāsaka gan ka skolas eksī brauca 2x un mainīja auto uz līdzvērtīgu csdd. Piebildīšu, jau ko iepriekš minēju, pati lūdza papildus braukšanas nodarbību, lai būtu pārliecināta par labāku braukt prasmi. Lai gan izbrīnīts instruktors apgalvoja, ka nav nepieciešams…
Kā jau teicu ir 2 bīstamas stadijas:
1) Mācībnieks – es neko nemāku un es visiem traucēju, es nevarēšu iekļauties plūsmā, mani neviens nelaidīs… utt. u.c. histērija…
2) Pašpārliecinātais – pašķīst putekļi, jo ES braucu - jūs neko nemākat… Mans autiņš maksā 50K un jūs pārējie esat abinieki… utt. utjp.
Tie kuri izslimo šos simptomus, tie tad arī ievēro noteikumus un brauc sakarīgi.
Bet ļoti bieži sastopami šoferi ar 2. pakāpi, kuri nav sapratuši ka ir slimi ar pašpārliecinātību un pat netaisās pārvarēt šo stadiju! No šejienes arī frontālās sadursmes taisnos ceļa posmos!
Lai cik skarbi uzklausīts, tad pavērojot, kas pasaulē notiek....pat pietiek ar pēdējo Brīvības pieminekļa pūli, cilvēki paši labprātīgi degradejās par idiotiem. ASV vēlēšanas pierāda, ka advancēto migrācījas sūklis nav sevi attaisnojis, jo valstī ir vairāk kā puse idiotu.
Eksāmena statistika ir tikai atbalss.
CSDD braukšanas eksāmenā izkrīt 67%. Kāpēc?
Latvijā lielākā daļa - 67% CSDD braukšanas eksāmenā izkrīt. Kāpēc tā notiek?