134 eiro maksā, kā paziņa teica. Un nav dārgāks.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
134 eiro maksā, kā paziņa teica. Un nav dārgāks.
Tesla Model X: aizmugures plaukta nomaiņa vienā pusē (ieskaitot detaļu) + eļļas maiņa abos motoros (reduktoros) = 400 EUR
Darba izmaksas garantijas periodā virs 100 Eur bez PVN pat apkopei, kas ir vairāk kā benzīna. Kasko dārgāk.
120 apkope. Ko tur kopa, nezinu
16000 - sadursme ar briedi. Vai ICE butu citādāk, nezinu.
Eļļas nav nācies mainīt, cik paklausies nu jau pat 200eur par tādu prieku ICE auto. Bremzes arī pie 100k vēl nav nācies mainīt. Akumulatoram vēl garantija 60k. 12V akumulators ar vēl neliek par sevi manīt.
Un kas tieši domāts ar elektroauto remontu? Auto ir auto, ritošā jau tāpati.
Tātad kopumā nevis cik maksā, bet cik nemaksā.
Nekas nav diži dārgāk, kamēr nenojūk kaut kas, kas saistīts tieši ar elektrības lietām. Piemēram, budžeta elektromašīnai ārējais lādētājs, ja izģērbjas un nav garantijas (kā tas ir lielākajai daļai no Vācijas ievesto un par atbalstu nopirkto elektroauto - kā zināms, viņiem tur garantijas ir īsākas, kā pie mums), tāds prieks var izmaksāt ap 5000 euro un alternatīvas dabūt nevar… Konkrēti iz klienta pieredzes.
Type2 lādētājs ir vien parasts vads ar drošības kastīti, kā tam var nebūt alternatīvas? Der no jebkura vien atšķiras max strāva. Tas pat pēc būtības nav lādētājs, jo uzlādi un pārveidi no AC uz DC veic borta lādētājs.
Kā var nebūt? Elementāri - “drošības kastīte” ir pieprogrammēta auto un maināma tikai caur dīleri.
Tu nu gan esi tups dalbajobs un necērt tēmu. Type2 ir arī publiskās uzlādes standarts tad tāds auto nebūtu uzlādējams ārpus mājas. GB12 visticamāk ar ko saputrojis. Un lādētājiem tāpat nav garantija tikpat cik auto tā kā oriģināls ar kļūst pēc gada neoriģināls.
Nu tad dalbajobs ir GB12, ne es. Es tikai paskaidroju, kā “oriģinālās kastītes” mēdz būt nedabūjamas. Un kāds, dalbajob, sakars ar garantiju?
Nevis paskaidroji, bet atkal izfantazēji. Es tev arī varu paskaidrot, ka Zemei ir plakana un to tur trīs vaļi, tāpēc tā negāžas. Super noderīgs skaidrojums.
Sakars ar garantiju tāds, ka jāpērk taču oriģināls citādi garantija pa pieskari, bet reāli tad arī ārpus mājas nedrīkstētu lādēt. Dalbajobi jau nesaprot, ka maiņstrāvas lādētājs auto ir iebūvēts.
Gribētu dzirdēt kādu info no Ionix5/Kia6 lietotājiem. Vēlos iegādāties šādu auto, bet cik info no us/uk lietotāju forumiem, tad bēdu ieleja ar ICCU ( uzlādes kontroles bloks). Arī uz vietas vairākiem ipašniekiem jautāts, jau saskārušies ar šo problēmu. To maina garantijas ietvaros, bez tās var maksāt ap 4ūkst., tas bloks vienādi jūk nost kā 2021 gada tā 2024 gada autiņiem. Dažiem tas jau nobrucis 2x, gadās arī 3x, neatkarīgi no nobraukuma. Vai kāds ir saskāries , ka LV Hyundai/Kia dīleris negrib atzīt garantiju uz mašīnām,kas pirktas ārpus LV?
Ja apkopju vēsture ir tīra un pēc reglamenta, tad atzīs. KIA gan par garantijas palaišanu šeit ir jāmaksā, bet nebija dārgi - kaut kādi 120 euro, cik atceros.
Šeit ir viena piebilde - tā garantija ir atsevišķi jāaktivizē… abiem brendiem. Tb., jābrauc pie dīlera, jāveic pārbaude, dīleris izčeko, vai nav bijis taksis, šķiltenis utt., un tad to garantiju palaiž. Problēmas, vai, kā te raksta, “dīleris negrib” sākas ar to, ka cilvēki šo nezina, viņi vienkārši atved auto un, kad kaut kas notiek, brauc uzreiz pie dīlera…
Konkrēti paziņam ionix5 sāka pamazām nelādēties. Iegādāta lietota bet bija garantija. Samainīja baterijas vienu paku. Par garantiju iegādātu ārpus LV ir tā jā švaki, kratās visādos veidos vaļā. Pašam Kona jau 230K, braucu nosacīti agresīvi? bet nu jā stabilizātora atsaite mainīta, 1x apkopi izveicu intereses pēc…Sapratu, ka var iztikt. Kasko 340. Riepas parastās ziemenes arī vasarā nemainu. Ir ok. Ladēju mājās ar komplektā nākušo 220V un 2,6kW uzlādi. Pats kaut kad pirms gada 1l eļļu reduktorā apmainīju, elementāri. Pagaidām priecīgs.
Cik bača tur pēc 230k?
saf rakstīja:
Cik bača tur pēc 230k?
Nesen uzlādēju pilnu un īsti nekas arī laikam nav pazudis. Bet kaut kā tajā visā diži neiespringstu, jo ir pietiekami. Un tas atlikums ļoti atkarīgs no pārvietošanās manieres un laika apstākļu īpatnībam. Dators kaut kā tur parasti labi aprēķina. Sk foto 2023.g pirms braukšanas dažāos režīmos rāda
Kāpēc vārdos 230k bet uz paneļa tikai 165k?
Nepamaniji, ka teksta 2023. Gads
Tiešām, neamanīju. Pārfrāzēšu - jautājuma būtību jau tas nemaina. Kādēļ 230kkm ir “jāpierāda” ar 165kkm bildēm? Neko no Rumbulas plačiem neatgādina?
Atkal pierādi savu kašķīgo dabu? Cilvekam bija pa rokai vecākas bildes, ar kuram demonstrēja, ka braukšanas stils vairāk iespaido nobraukumu nekā baterijas degradācija.
Ja, pierādu “kašķīgo dabu” - man nepatīk Rumbulas tirgoņu paņēmieni arī EV popularizēšanā. Bet fakts, ka tie tirgoņi eksistē pierāda, ka daudziem patīkt tapt apčakarētiem.
Kurš pērk dīzeli ar AdBlue vai hibrīdu jau sevi apčakarē saknē.
Nu vienam no maniem dīzļiem ir arī AdBlue - baigi apčakarēts nejūtos - logu šķidruma ieliešana ir biežāks apgrūtinājums.
Tātad tev patīk būt apčakarētam. Beigsies zelta šķidrums, paliksi uz ceļa, kaut bāka pilna.
Kad nākas ķerties pie šādiem “argumentiem”, skaidrs, ka izmisums sit augstu vilni. Nez kā var “palikt uz ceļa”, ja brīdina 2000km iepriekš, pēc izbeigšanās ļauj nobraukt vēl 1000km un… var nopirkt un ieliet tikpat vienkārši kā logu šķidrumu. KUR deģenerēts EV pacients, kas bez nabassaites nekur netiek, baidās “palikt uz ceļa”, neatrodot DUS 3000km radiusā?!
Nu redz dažreiz nepabrīdina, jo līmeņa devējs noklājas un tad tādi pabrīdinātie paliek uz ceļa. Nupat te vienam dīzelistam sprausla noklājās un brauciens uz 40km/h limp modē mājās bija jautrs, knapi pār mazākiem pauguriem tiek. Super sistēma.
Malacis, tā turpināt. EV jau elektronikas gļuki neapdraud. Tā tikai ICE specifiska problēma. EV ar elektronikas problēmām iet kā zvērs, vai ne?
Stāsts ir par to, ka iekšdedzes auto nu jau daudz neatšķiras no EV, viena elektronika.
EV iet kā zvērs, nav tam limp home, jo nav jau izmeši ko mērīt un cilindri ko saudzēt.
Nav tam limp home, taisnība. Evakuators uzreiz bez diskusijām.D
Ja, elektronikas sarežģītības ziņā neatšķiras, tādēļ jau ir muļķīgi no tavas puses piesaukt to ka ICE trūkumu. Bet tas arī norāda, cik ļoti esi gatavs atspēkot patiesos EV trūkumus.
bet taj pat laikā sport, temperatūra 8C
Nedaudz vēlāk pēc tās vienīgās apkopes Bassadone rādīja 510km kad attapos piefiksēt biju nobraucis jau 11km…
Tur ielikās viena un tā pati, te korekcija
Konuss rakstīja:
Tesla Model X: aizmugures plaukta nomaiņa vienā pusē (ieskaitot detaļu) + eļļas maiņa abos motoros (reduktoros) = 400 EUR
Jāpiebilst, ka konkrētais auto ir ar 300 tūkstošu nobraukumu. Meistars teica, ka baterijas stāvoklis labāks, nekā daudziem auto ar 150 tūkstošu nobraukumu. To saista ar to, ka pārsvarā auto lādēts mājās, savukārt regulāra uzlāde ātrajās uzlādes stacijās viņu pieredzē būtiski samazina baterijas stāvokli.
Svarīga ir arī baterijas uzbūve. LFP kalpo ilgāk. Ātrās uzlādes būtiski neietekmē, tā kā vairāk veiksme ar moduļiem.
Tavam meistaram tā tikai liekas, jo redz jau tikai remontējamus auto:
Kanibaals rakstīja:
Tātad tev patīk būt apčakarētam. Beigsies zelta šķidrums, paliksi uz ceļa, kaut bāka pilna.
Izskatās kad Tu pats esi dalbajobs,Adblue var atslēgt un gailis pakaļ nedziedās.
ezis71 rakstīja:
Kanibaals rakstīja:
Tātad tev patīk būt apčakarētam. Beigsies zelta šķidrums, paliksi uz ceļa, kaut bāka pilna.
Izskatās kad Tu pats esi dalbajobs,Adblue var atslēgt un gailis pakaļ nedziedās.
Kur ir tāds slēdzis? Kas var atslēgt? Kas notiek, kad atslēdz?
Slēdža nav, atslēdz uzstādot viltus sensorus, kas apmāna elektroniku. Notiek pavisam vienkārši tas, ka auto ir bez adBlue.
Ir servisi, kas ar to nodarbojas. Izmaksas (ja girb tiešām kvalitatīvi) un lai auto nečakarē galvu pēc tam - ap 500-600 euro.
Nu tur daudz zelta lietus šķidruma var par to naudu nopirkt. Vēl stulbākam būtu jābūt, lai ko tādu darītu vieglajam auto.
Nav runa par šķidruma daudzums, bet gan bojātu elektroniku pēc garantijas - atjaunot tā lai strādā maksā daudz vairāk, jo tā ir piekodetā OEM elektronika, neskatoties uz to, ka mehāniskā daļa tam risinājumam ir primitīva.
GB12 rakstīja:
Ir servisi, kas ar to nodarbojas. Izmaksas (ja girb tiešām kvalitatīvi) un lai auto nečakarē galvu pēc tam - ap 500-600 euro.
Par 500 euro es ar EV varu 30 000 km nobraukt…
Kārtējais P ar P salīdzinātājs. Tavam EV netrūkst piekodētas OEM elektronikas, kas maksā kosmosu bojājuma gadījumā - jaucot to ar nobraukuma izmaksām tikai pierādi, ka patiesu argumentu tev nav.
Kārtējais dalbajobs, kurš nezin, ka piekodēto elektroniku var noklonēt nav tāpēc pa kosmosu jāpērk virgin bloki.
Bradypus rakstīja:
Kārtējais P ar P salīdzinātājs. Tavam EV netrūkst piekodētas OEM elektronikas, kas maksā kosmosu bojājuma gadījumā - jaucot to ar nobraukuma izmaksām tikai pierādi, ka patiesu argumentu tev nav.
Nevaru iedomāties nevienu EV bloku, ka būtu kaut kā kreisi jāatkodē, lai varētu drusciņ lētāk pabraukt.
Par kādu “drusciņ lētāk” tu tagad murgo? Jebkurš EV ir pilns ar blokiem, kuru bojājuma gadījumā ir japērk jauns OEM bloks par kosmisku naudu.
tu laikam tāds padumjš, mēģināšu vienkārši. EV nav jāizkodē kādā kaktu kantorī par dārgu naudu AdBlue, lai ietaupītu pārdesmit eiro uz 10000 km
Jā, tu ESI padumjš. Neviens neizkodē AdBlue, lai ietaupītu pārdemit eiro. Bet gan meklē risinājumus, kad nobrūk elektronikas bloks, bez kura auto atsakās braukt un pieprasa uzstādīt OEM čipu (jo pats aparāts ir PRIMITĪVS) par kosmisku cenu. EV ir pilns ar tādiem blokiem.
Pačukstēšu jebkurš moderns auto ir pilns ar kodējamiem blokiem. Kas atšķiras ir ka ar laiku parādās virgin bloku ROM dump ar kuriem tad izdodas arī lietotas detaļas atkārtoti izmantot. Bet tas gan ir kārtējais iemesls neizvēlēties vācu ražojumus, ar BOSCH elektroniku, kas šo ir ieviesis. Šajā ziņā EV no ICE neatšķiras, kā jau minēju nu jau iekšdedzes auto ir vairāk vadu un elektronikas, kā EV.
Pačuksti to savam līdzbiedram, kurš nesaprot. Es tieši to saku, ka ir stulbi pie ICE trūkumiem saukt elektronikas problēmas, salīdzinājumā ar EV.
Es tev tieši skaidroju, ka ICE auto elektronikas ir vairāk kā EV. Pie tam ICE tā elektronika strādā smagos apstākļos un devēji birst kā mušas.
“Smagos apstākļos” tu domā vietās, kur EV iebraukt nespēj vai ko tieši? Kādi apstākļi ir augstspriegums?
400V nav augstpriegums, tev mājā jau 240V augstpriegums un nabaga dators smagos apstākļos rukā.
Varbūt kāds ir sastapies ar EV degvielas bākas, t.i., baterijas remontu vai nomaiņu? Cik tas maksā?
Konuss rakstīja:
Konuss rakstīja:
Tesla Model X: aizmugures plaukta nomaiņa vienā pusē (ieskaitot detaļu) + eļļas maiņa abos motoros (reduktoros) = 400 EUR
Jāpiebilst, ka konkrētais auto ir ar 300 tūkstošu nobraukumu. Meistars teica, ka baterijas stāvoklis labāks, nekā daudziem auto ar 150 tūkstošu nobraukumu. To saista ar to, ka pārsvarā auto lādēts mājās, savukārt regulāra uzlāde ātrajās uzlādes stacijās viņu pieredzē būtiski samazina baterijas stāvokli.
Es domaju ka šeit svarīgākais ir parezas lādesanas principi un paradumi. Jo vairak spraudelēsi un arī jo 'ātrāk' pumpēsi, jo ātrāk beigsies, šī EV vissvarīgaka lieta- bača. Kuru pilnīga nomaiņa nav rentabla.
Piemērs iz dzīves:
Man google pixel 9pro ir jau gadu, battery health ir 100%, 165 lādēšanas cikli. Tikmēr tīneidžerim ir iphone 15 iegādats pirms 6mēn, battery health rāda 98% un cikli 180 jo nemitīgi sprauž iekšā ārā, vajag vai nevajag. Redz ka bača 70% un sprauž pie lādetāja... Un tā vislaik.
Es vel pēc gada mierīgi vēl izdzīvošu dienu ar 100% uzlādi, tīneidžerim gan jau ka vajadzēs staipīt līdz power banku...
Li-ion bateriju degredācija ir uz palikšanu, jo haotiskāk un 'fiksāk' lādē jo ātrāka tā būs un PUNKTS!
Pamatā jau lietotu EV tirgus jau tādspats kā ICE, viss ir atkarīgs kāds ir bijis/-uši iepriekšējais/-ie saimnieks/-i.
Ja sūdains tad nopērkot savā īpasumā, servisā varēsi grūst normalu piķi.
Ja labs, tad brauksi, bēdu nezinot.
Android telefoni nerāda pareizu health. Un ne jau uzlādes biežums to bojā, bet gan pilno ciklu skaits. Tāpat arī elektroauto katra bremzēšana ir uzlāde, bet praktiski neietekmē baterijas ilgmūzību. Akumulatori bojājās arī plauktā stāvot, pie tam paaugstinātā tempereatūrā ātrāk, tīneidžers vēl geimukus uz tā dzenā. Manam Iphone 15 ar 450 cikliem atlikums ir 89%, tas 2 gadu laikā. Ja nemaldos līdz pat 150 cikliem tāpat rādija 100% un tad strauji krita.
Tā kā bateriju lieto tav tīneidžers arī jālieto ir elektroauto, lādē vajag vai nevajag, bet kad iespējams. Pie tam elektroauto 100% uzlāde nav 100, bet gan vien ap 90%.
GB12 rakstīja:
Ir servisi, kas ar to nodarbojas. Izmaksas (ja girb tiešām kvalitatīvi) un lai auto nečakarē galvu pēc tam - ap 500-600 euro.
200 eur pirms 3.gadiem tas maksājā.
Interesanti kāpēc EV īpašnieki nepiemin KASKO gada maksājumu?Noteikti tur katru gadu mana citrona jauna adblue iekārta.
560€. Tieši tikpat cik vidējās klases ice jaunam
ezis71 rakstīja:
Par kādu auto iet runa un cik tas maksāja?
ID 3 ar max baču
Cik maksā elektroauto remonts? Vai tas ir dārgāks?
Tagad jau būtu jābūt pieredzei uzkrātai. Cik maksā elektroauto remonts, ko ir nācies darīt?