eidis rakstīja:
560€. Tieši tikpat cik vidējās klases ice jaunam
Tur redz, tā atšķirība, ka id3 nav vidējās klases auto, bet golf jeb kompaktklases, kurai apdrošināšana ir lētāka
eidis rakstīja:
560€. Tieši tikpat cik vidējās klases ice jaunam
Tur redz, tā atšķirība, ka id3 nav vidējās klases auto, bet golf jeb kompaktklases, kurai apdrošināšana ir lētāka
Nu salons pēc izmēra būs tuvāk Passat kā Golf. Un arī no ārpuses tas auto tikai izskatās maziņš. Lielo bateriju EV visi ir diezgan lieli Ioniq5 drīzāk ir minivens kā hečbeks
Interesanti, kā EV jūsmiņi/ipašnieki visu laiku cenšas savus auto slavēt par to, kas tie NAV. Kur problēma lepoties ar patiesību, ja jau tā ir tik laba?
The Volkswagen ID.3 is a battery electric small family car (C-segment) produced by Volkswagen since 2019.
eidis rakstīja:
Nu salons pēc izmēra būs tuvāk Passat kā Golf. Un arī no ārpuses tas auto tikai izskatās maziņš. Lielo bateriju EV visi ir diezgan lieli Ioniq5 drīzāk ir minivens kā hečbeks
viņsir īsāks par golf, bagāžnieks arī mazāks ,kā golf hečbeka versijā nemaz nerunājot par unversāli, uz motortelpas rēķina sanāk biki lielāks salons, bet tāpatās tas ir maziņš kompaktklases auto. kads Ioniq5 minivewns varbūt biki lielāks par id3, tam arī bagāzniekā vietas nav , bet minivenā pamanās pat bagāzniekā iestūķēt trešo sēdekļu rindu pašnāvniekiem
Cik maksā elektroauto remonts? Vai tas ir dārgāks?
Tagad jau būtu jābūt pieredzei uzkrātai. Cik maksā elektroauto remonts, ko ir nācies darīt?