iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
jaaanis 11.12.2008 14:44

Kanibaals rakstīja:

Seene rakstīja:

Krustojums NAV tas pats, kas brauktuvju krustošanās vieta. Tagad paņem papīru un uzzīmē apļveida KRUSTOJUMU un turpat BRAUKTUVJU KRUSTOŠANĀS VIETAS.

Tā ir tava teorija, bet to vari pārbaudīt praksē piemēram noliekot auto uz mūkusalas apļa, gan PP tev visu izkaidros. Plāksterus piemēram līmē dzirciema un buļļu ielas krustojumā , jo tur uz stūra ir kafūzis un tā ir tuvākā vieta kur apstāties. CSN precīzi nav nodalīts par lokveida krustojumu, bet pēc loģikas stāvēt tur nedrīkst. Jautājums strīdīgs

jaanis rakstīja:

4. Tu raksti "PĀRKĀRTOTIES var tikai parādod pagrieziena signālu, tā kā visiem nerādot pagriezienus ir jābrauc pa to joslu pa kuru brauca. " it kā teikumam nevar piesieties, bet nogriežoties krustojumā (piemēram Akmens tilts / 13.nov.krastmala) saskaņā ar CSN 70.punktu ir jārāda virzienrādītājs

5. tavam piemēram nav nekāda pamatojuma, tās ir tikai tavas vēlmes . Manis aprakstītais attiecas uz jebkuru krustojumu vienalga vai no 2 jolām uzgrižas uz 3 vai no 3 uz 5, vai arī no 2 uz 2!!!

To es arī saku, ka CSN strīdīga ir situācija par pārkārtošanos krustojumos. Pagriezieni jārāda visiem un tad darbojas labās rokas princips, tikai nav skaidrs kapēc jārāda pagrieziens pa labi pa 1.joslu braucošajam, ja viņš grib nokļūt 2.joslā attiecīgi tas nav vienlaicīgi pārkārtoties.

Par tramvaju tas bija joks, jo reāli uz trešās tas uzbraukt nevar

'

1.Tā nav seenes teorija. Es arī no sākuma , bet pārlasot CSNsapratu, ka drīks. Pat "trafaretēs" atradu vienu jautājumu ar bildi, kur uz apļa stāv auto un pareizā atbilde bija, ka atļauts apstāties. Tā kā tos PP var sūtīt dir...

2. "vienlaicīgi pārkārtoties" noneozīmē tikai, ka viens griž pa labi un otrs pa kresi. Divas vai airākas mašīnas var "vienlaicīgi pārkārtoties" pa labi, divas vai vairākas mašīnas var "vienlaicīgi pārkārtoties" pa kreisi un divas vai vairākas mašīnas var "vienlaicīgi pārkārtoties" pa labi un pa kreisi, un visos šajos gadījumos priekšroka ir tam, kas atrodas pa labi.

jaaanis 11.12.2008 14:12

Seene rakstīja:

jaaanis rakstīja:

Seene rakstīja:

Kanibaals rakstīja: Tagad mans jautājums uz iekrišanu.

1. Aizlieguma atļaušana - Ap Ģertrūdes baznīcu ir lokveida krustojums, kurā pašvaldība ir salikusi zīmes, ka tur ielas malā ir maksas stāvvieta. RS cītīgi iekasē naudiņu, kā arī nemaksāšanas gadījumā liek klamburu. Manuprāt tā stāvvieta ir nelikumīga un PP var droši līmēt plāksterus arī tiem kas samaksājuši. Pēc CSN krustojumos stāvēt nedrīkst, tad kā RD var izdot rīkojumu, kas atceļ CSN punktu?

CSN vispār lasījis esi? Tur NAV teikts, ka krustojumos stāvēt nedrīkst.

135. Aizliegts apstāties un stāvēt:

135.6. brauktuvju krustošanās vietā un tuvāk par 5 m no šķērsojamās vai šķērsotās brauktuves malas, izņemot apstāšanos un stāvēšanu pretim sānceļam trīsvirzienu krustojumā, kur ir nepārtraukta 920. vai 921.ceļa apzīmējuma līnija vai sadalošā josla.

Ja nav skaidrs kas ir krustojums:

1.24. krustojums - vieta, kur krustojas, piekļaujas vai atzarojas ceļi vienā līmenī. Krustojums ir norobežots ar iedomātām līnijām, kas savieno brauktuves pretējo malu noapaļojuma sākumu.

Ja nav skaidrs kas ir ceļš:

3) ceļš - jebkura satiksmei izbūvēta teritorija (autoceļš, iela, prospekts, šķērsiela un tamlīdzīgas teritorijas visā platumā, ieskaitot brauktuvi, ietves, nomales, sadalošās joslas un saliņas). Ceļa kompleksā ietilpst ceļš, mākslīgās būves (tilti, satiksmes pārvadi, tuneļi, caurtekas, ūdens novadīšanas ietaises, atbalsta sienas un citas būves), ceļu inženierbūves (pasažieru sabiedrisko transportlīdzekļu pieturvietas un paviljoni, bremzēšanas un paātrinājuma joslas, transportlīdzekļu stāvvietas, atpūtas laukumi, veloceliņi un ietves, ceļu sakaru un apgaismojuma līnijas un citas inženierbūves), satiksmes organizācijas tehniskie līdzekļi (ceļa zīmes, luksofori, signālstabiņi, aizsargbarjeras, gājēju barjeras, vertikālie un horizontālie ceļa apzīmējumi un citi tehniskie līdzekļi);

Krustojums NAV tas pats, kas brauktuvju krustošanās vieta. Tagad paņem papīru un uzzīmē apļveida KRUSTOJUMU un turpat BRAUKTUVJU KRUSTOŠANĀS VIETAS.

Šito es biju palaidis garām savām pelēkajām vielām . Paldies par noderīgu info.

jaaanis 11.12.2008 14:11

Seene rakstīja:

jaaanis 11.12.2008 13:08

Seene rakstīja:

Kanibaals rakstīja: Tagad mans jautājums uz iekrišanu.

1. Aizlieguma atļaušana - Ap Ģertrūdes baznīcu ir lokveida krustojums, kurā pašvaldība ir salikusi zīmes, ka tur ielas malā ir maksas stāvvieta. RS cītīgi iekasē naudiņu, kā arī nemaksāšanas gadījumā liek klamburu. Manuprāt tā stāvvieta ir nelikumīga un PP var droši līmēt plāksterus arī tiem kas samaksājuši. Pēc CSN krustojumos stāvēt nedrīkst, tad kā RD var izdot rīkojumu, kas atceļ CSN punktu?

CSN vispār lasījis esi? Tur NAV teikts, ka krustojumos stāvēt nedrīkst.

135. Aizliegts apstāties un stāvēt:

135.6. brauktuvju krustošanās vietā un tuvāk par 5 m no šķērsojamās vai šķērsotās brauktuves malas, izņemot apstāšanos un stāvēšanu pretim sānceļam trīsvirzienu krustojumā, kur ir nepārtraukta 920. vai 921.ceļa apzīmējuma līnija vai sadalošā josla.

Ja nav skaidrs kas ir krustojums:

1.24. krustojums - vieta, kur krustojas, piekļaujas vai atzarojas ceļi vienā līmenī. Krustojums ir norobežots ar iedomātām līnijām, kas savieno brauktuves pretējo malu noapaļojuma sākumu.

Ja nav skaidrs kas ir ceļš:

3) ceļš - jebkura satiksmei izbūvēta teritorija (autoceļš, iela, prospekts, šķērsiela un tamlīdzīgas teritorijas visā platumā, ieskaitot brauktuvi, ietves, nomales, sadalošās joslas un saliņas). Ceļa kompleksā ietilpst ceļš, mākslīgās būves (tilti, satiksmes pārvadi, tuneļi, caurtekas, ūdens novadīšanas ietaises, atbalsta sienas un citas būves), ceļu inženierbūves (pasažieru sabiedrisko transportlīdzekļu pieturvietas un paviljoni, bremzēšanas un paātrinājuma joslas, transportlīdzekļu stāvvietas, atpūtas laukumi, veloceliņi un ietves, ceļu sakaru un apgaismojuma līnijas un citas inženierbūves), satiksmes organizācijas tehniskie līdzekļi (ceļa zīmes, luksofori, signālstabiņi, aizsargbarjeras, gājēju barjeras, vertikālie un horizontālie ceļa apzīmējumi un citi tehniskie līdzekļi);

jaaanis 11.12.2008 10:14

Kanibaals rakstīja:

jaaanis rakstīja:

Viss tevis aprakstītais ir pilnīgi parezi izņemot pēdējo teikumu, jo NOGRIEŽOTIES no akmens tilta uz 11.novembra krastmalu spēkā ir 81.punkta otrais teikums -"Vienā virzienā braucošiem transportlīdzekļiem PĀRKĀRTOJOTIES vienlaikus, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš transportlīdzeklim, kas atrodas pa labi".

Kļūdies. CSN ne vienā vārdā nav minēts par joslu maiņu krustojumos ne arī kas ir nogriešanās. NOGRIEŠANĀS pati par sevi NAV joslu maiņa, jo virziens nogriežoties abiem auto blakus būs viens. PĀRKĀRTOTIES var tikai parādod pagrieziena signālu, tā kā visiem nerādot pagriezienus ir jābrauc pa to joslu pa kuru brauca.

Piemēram no akmens tilta uz krastmalu nogriežoties ir nevis 2 joslas uz 3, bet gan 3 joslas uz 3, jo 3 josla ir tramvaja sliedes, pa kurām gan braukt nedrīkst. Tātad pa pirmo joslu braucošais griežas uz 1joslu, pa otro uz 2joslu un tramvajs drīkst nerādot signālu griezties uz 3joslu

Mazliet paskaidrošu:

1. Tu pats saki "CSN ne vienā vārdā nav minēts par joslu maiņu krustojumos" tātad drīkst izvēlēties jebkuru braukšanas joslu pa kuru braukt (ievērojot CSN 98. un 99.punktu). Noteikumus nav teikts, ka krustojumos nedrīks pārkārtoties.

2. Tu raksti "NOGRIEŠANĀS pati par sevi NAV joslu maiņa" piekrītu nav, bet kā jau ieprieks rakstīju nekas neaizliedz apdzīvotā vietā krustojumā no labās malējās joslas nogriezties piemēram trešajā joslā ja ir četras vai vairākas joslas.

3. Tu raksti "virziens nogriežoties abiem auto blakus būs viens" virziens būs vienāds, bet joslas katrs var izvēlēties pēc saviem ieskatiem un nepieciešamības, jo CSN neregulē šādas situācijas, protams ievērojot 81.punkta otro teikumu.

4. Tu raksti "PĀRKĀRTOTIES var tikai parādod pagrieziena signālu, tā kā visiem nerādot pagriezienus ir jābrauc pa to joslu pa kuru brauca. " it kā teikumam nevar piesieties, bet nogriežoties krustojumā (piemēram Akmens tilts / 13.nov.krastmala) saskaņā ar CSN 70.punktu ir jārāda virzienrādītājs

5. tavam piemēram nav nekāda pamatojuma, tās ir tikai tavas vēlmes . Manis aprakstītais attiecas uz jebkuru krustojumu vienalga vai no 2 jolām uzgrižas uz 3 vai no 3 uz 5, vai arī no 2 uz 2!!!

jaaanis 10.12.2008 16:59

japcar rakstīja: LV finansu ministra intervija Bloomberg TV:

www.youtube.com/... ;eurl=www.tvnet.lv/...

Skatoties A.S. interviju atcerējos vienu meiteni, kura arī ļoti labi zin angļu valodu : www.youtube.com/...

jaaanis 10.12.2008 16:24

japcar rakstīja: LV finansu ministra intervija Bloomberg TV:

www.youtube.com/... ;eurl=www.tvnet.lv/...

Skatoties A.S. interviju atcerējos vienu meiteni, kura arī ļoti labi zin angļu valodu : www.youtube.com/watch?v=_RgL2MKfWTo

jaaanis 10.12.2008 15:02

Veiga rakstīja: 1. Mani vienmēr ir mulsinājusi situācija, kad uz trīs joslu ceļa, piemēram - Brīvībene posmā no Berģiem līdz Juglai - divi auto no malējām joslām vienlaicīgi mēģina apsteigt un iekārtoties priekšā pa vidējo joslu braucošam autiņam. Pirmā joslā braucošais neredz, ka trešajā joslā braucošais gatavojas pārkārtoties un otrādi, jo skatu aizsedz vidējā joslā braucošais. Tātad - kuram no abiem apsteidzējiem priekšroka?

2. Ja tu brauc pa pirmo joslu un pirms tevis braucošais pēkšņi pārkārtojas uz otro joslu un pēc viņa manevra pabeigšanas tu ietriecies pirmajā joslā stāvoša autiņa pakaļā, kurā sēž blondīne, kura nejēdz izkāpt un nolikt trijstūri, kurš būs vainīgs - blondīne vai tas, kurš ietriecās? Tas ir diezgan reāli arī pie 50 km/h.

1) CSN 81. .......... Vienā virzienā braucošiem transportlīdzekļiem pārkārtojoties vienlaikus, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš transportlīdzeklim, kas atrodas pa labi.

P.S kurš muļķis tev uzdāvināja "tiesības"

2) Nevainīgs būs tas kuram labāki "gali" CP

jaaanis 10.12.2008 13:41

Graberis rakstīja: Attiecībā par nogriešanos no 2 joslām uz 3 (piemēram, nogriešanās no Akmens tilta centra virzienā, turpat tālāk apgriešanās uz ostas pusi) - pirms n-tajiem gadiem uzdevu šito jautājumu autoskolas pasniedzējam. Viņš tik paraustīja plecus.

Ilgi un dikti rakājoties pa CSN grifeli beigās izraku kaut kādu punktus (neprasiet kurus, sen tas bija) - nogriežoties/apgriežoties/utt. tev ir jāievēro izvēlētā josla, ja nogriežoties tu pārkārtojies no 2 uz 3 joslām, kreisā malējā joslā iebraukt ir aizliegts.

Itogo - nobraucot no Akmens tilta pirmā josla kārtojas pirmajā, otrā josla kārtojas vidējā un pēc tam pārkartojas uz 3-o, ja nepieciešams apgriezties.

CSN nekas tāds nav un neatceros, ka būtu bijis. Visticamāk tās ir bijušas kada cilvēka subjektīvs viedoklis vai vēlmes

jaaanis 10.12.2008 9:38

Yukki rakstīja: Šodien .....Zinu, ka šī situācija bija eksāmenu biļetē, bet ir piemirsies

Un šitādi analfabēti, slepkavas brauc pa ceļu

Ja brauci ar sabiedrisko tad ņemu savus vārdus atpakāļ

jaaanis 10.12.2008 9:13

anonimikis rakstīja: man ar viens jautājums.

T veida krustojums. Zīmes nav, tātad braucam pēc noteikumiem

Nianse - sāniela ir bruģēta, bet 3-4m no krusta asfalts. Ir vai nav jādod ceļš tiem, kas izbrauc no šīs ielas?

P.S. mācībnieki dod ceļu

Īsti nesapratu, kas tieši nav skaidrs, bet ja tevi satrauc bruģis tad "galvenā ceļa" izpratnē tas nearko neatšķiras no asfalta:

1.18. galvenais ceļš - ....ceļš ar asfalta, asfaltbetona, BRUĢA u.tml. segumu attiecībā pret ceļu ar grants vai šķembu segumu,...

jaaanis 10.12.2008 9:00

Seene rakstīja:

Kanibaals rakstīja: To Fridrihs:

bla... bla...

Tā arī neatbildēji uz jautājumu, ko darīt ja no 2 joslām jāuzgriežas uz 3 joslām... Ja es no labās joslas iegriezīšos otrajā, tad tu no kreisās brauksi man sānos, vai tomēr trešajā?

Personīgi es griezīšos trešajā, jo saskņā ar CSN 81.punktu "pārkārtojoties vienlaikus, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš transportlīdzeklim, kas atrodas pa labi", bet arī šajā gadījumā būs CSN 99.pārkāpums

jaaanis 10.12.2008 8:54

Kanibaals rakstīja: To Fridrihs:

Nekādi izņēmumi vienvirziena ielām attiecībā uz stāvokļa ieņemšanu pirms manerva nav. Nogriezties pa kreisi drīkst tikai no kreisās malējās joslas, neatkarīgi arī no tā vai otra iea ir 1-joslu, 2-joslu vai vienvirziena. Pa kreisi no abām var griezties tikai tad, ja ir papildzīme par braukšanas virzieniem joslās vai uzbraukšanai uz loka(apļa).

Pēc manerva ieņemt vari jebkuru joslu, protams ievērojot -"Jānogriežas tā, lai, izbraucot no brauktuvju krustošanās vietas, transportlīdzeklis neatrastos pretējā braukšanas virziena pusē" , bet ja ir 2 vai vairākas joslas tad kreisajā iebraukt drīkst tikai:

99.1. ja citas braukšanas joslas ir aizņemtas;

99.2. lai nogrieztos pa kreisi vai apgrieztos braukšanai pretējā virzienā;

99.3. lai apturētu transportlīdzekli uz vienvirziena ceļa.

Līdz ar to uzgriežoties uz trīs joslām gandrīz brīvi var izvēlēties 1 vai 2 joslu, bet ievērojot:

81. Pārkārtojoties transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš transportlīdzekļiem, kas, nemainot braukšanas virzienu, brauc blakus. Vienā virzienā braucošiem transportlīdzekļiem pārkārtojoties vienlaikus, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš transportlīdzeklim, kas atrodas pa labi.

Ko no tā var secināt, ka nobraucot no akmens tilta pa labo joslu, tajā arī ir jāpaliek nevis kā 90% mauc kur grib.

Viss tevis aprakstītais ir pilnīgi parezi izņemot pēdējo teikumu, jo NOGRIEŽOTIES no akmens tilta uz 11.novembra krastmalu spēkā ir 81.punkta otrais teikums -"Vienā virzienā braucošiem transportlīdzekļiem PĀRKĀRTOJOTIES vienlaikus, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš transportlīdzeklim, kas atrodas pa labi". Tas nozīmē, ka transportlīdzekļiem , kas nogriežas no kreisās joslas ir jādod ceļš labajā joslā braucošajiem, savukārt pa labo joslu braucošiem ir priekšroka un var izvēlēties JEBKURU no joslām, ievērojot CSN 99.punktu (saskaņā ar patreiz spēkā esošajiem CSN). Tieši tāda pati situācija ir 100m uz priekšu, kur ir apgriešanās vieta.

P.S. uzskatu, ka tā ir viena no situācijām, kura CSN ir jālabo.

jaaanis 09.12.2008 14:40

theerny rakstīja: Atjautības uzdevums Nr.2::

Automašīna velk piekabi (auto un piekabei ir dažādu kompāniju izdotas OCTAS) un izraisa CSN, kurā ar piekabi tiek bojāts cits auto. Tiek sastādīts saskaņotais paziņojums.

Jautājumi:

1. kam pazeminās BONUS-MALUS klasi? auto+šoferis vai piekabe+šoferis komplektam?

2. pie kura vainīgā OCTA drošinātāja vērsties - piekabes vai automašīnas?

No pieredzes. Kad fūres piekabe mazliet apskādēja man sānus tad zaudējumus sedza tieši piekabes OCTA (kārtējais LTAB sviests, tāpat kā bonus-malus sistēma)

jaaanis 08.12.2008 8:31

Palaidniex rakstīja:

Bams rakstīja:

edis86 rakstīja: ' Manuprāt ja šī būve būtu jāsavieno ar Jelgavas maģistrāli, jo tad gan mainītos satiksmes plūsma. Bet par cik tas nekad nenotiks, jo tad ir jāatņem ļoti daudz īpašumi, tad nāksies vien stāvēt korķos gan uz Salu, gan Akmens, gan Vanšu tilta.

Kapēc nenotiks? Viss notiek, ir plāns, ir skices, ir darba uzdevumi, ir zināma trase, nekādi īpašumi tur nav jāatņem- kādiem 1 vai 2 palūgs aizvākties, jo pilsētas plānā Dienvidu tilts ir no ...1937.gada.

Turklāt tagad beidzot ir atčohnijušies, ka tiltam tomēr vajag tiešo izeju uz Jūrmalas šoseju un Lidostu, tapēc arī tā tiks ar laiku uzbūvēta.

Ņemot vērā ekonomisko krīzi drīzāk tilts sabruks, pirms tas reāli sāks iekļauties pilsētas ceļu infrastruktūrā... Kas traucēja tam tiltam izbūvēt pagarinājumu kaut līdz Ziepniekkalna ielai REIZĒ ar pašu tiltu? Satiksmes sastrēgumi būtu mazāki un satiksmei tas traucētu mazāk, nekā šovasar rekonstruētā ielā cauri Vadlaučiem...

Ekonomiskā krīze attiecas tikai uz parastajiem mirstīgajiem kad tiem algas, pensijas vai pabalsti jāmaksā, bet tas nekādi nevar attiekties uz Dienvidu tiltu, Gaismas pili un citiem mazvētīgiem valsts pasūtījumiem. Š&Š u.tml. savas iespējas nelaidīs garām.

jaaanis 05.12.2008 15:40

Master_D rakstīja: A kur tā māja ir? Es esmu no Ķekavas, nobraukšu garām.

Ja tu esi no Ķekavas tad tu katru dienu brauc tai garām apm 200m no ceļa A7, labajā pusē braucot no Rīgas

Es jau biju viņu skatīties kad cena vēl bija 95 000. Cinevillas variants, jo iekšā nav pilnīgi nekāda apdare. www.varianti.lv/...

jaaanis 05.12.2008 12:30

Nortel rakstīja: Par cik naudiņām varētu pārdot sistu SAAB 9-5 SE. Sista priekša, bojāti spārni, kapots, bampers, saplaisājis priekšējais stikls, izšauti spilveni. Pagalam abi radiatori. Vārdu sakot viss sastumts līdz motoram, bet motors nav izkustināts.

Auto 1998. gada, 2.0T, mehāniskā kārba, krāsa melna toņmaiņas, gaišais ādas salons. Ziemas riepas (priekšā jaunas). Pārējais viss labi saglabājies un līdz avārijai strādāja. TA augustā izieta pa nullēm. Aizmugurē jaunas bremzes (diski, kluči, loki).

Interesē cena pārdodot visu kopā.

viss atkarīgs no mašīnas svara www.tolmets.lv/...

jaaanis 05.12.2008 12:15

Ideots rakstīja: miglas lukturi gaismu izstaro max tuvu braucamajai ceļa daļai horizontālā līmenī...

No tevis teiktā neko nesaprastu. ....max tuvu braucamajai ceļa daļai

Izlasiet taču kā jābūt noregulētiem miglas lukturiem:

www.csdd.lv/...

204.3. 10.lpp.

jaaanis 05.12.2008 9:30

jaaanis rakstīja:

mx_black rakstīja:

nu izstaastiet kaadu atgadiijumu iz dziives, kuraa juus ir apzhilbinaajushi apgaismotaa vietaa ar prieksheejiem migliniekiem, taa, ka bijaat spiesti nobraukt no celja un iesleegt avaarijas gaismas? pashiem neliekas smiekliigi?

... ieslēdzu savus migliniekus+tālos ...

Lai smukāk izskatītos

jaaanis 05.12.2008 9:28

mx_black rakstīja:

nu izstaastiet kaadu atgadiijumu iz dziives, kuraa juus ir apzhilbinaajushi apgaismotaa vietaa ar prieksheejiem migliniekiem, taa, ka bijaat spiesti nobraukt no celja un iesleegt avaarijas gaismas? pashiem neliekas smiekliigi?

āksts. Cik reizes tu esi stājies malā ja tevi apžilbina ???

Parasti jau mēs visi esam kamikadzes un turpinam brauk īsti neredzot ceļu.

P.S. Personīgi es pēdējā laikā ja kāds mani žilbina ar nenoregulētiem lukturiem, vai xrenoniem utt. tad ieslēdzu savus migliniekus+tālos aizveru acis (lai nežilbina) un turpinu braukt. Ja sanāks bums tad pats vainīgs

jaaanis 04.12.2008 17:02

anonimikis rakstīja:

keikei rakstīja:

anonimikis rakstīja: miglinieku lietošana pilsētā nav aizliegta un to arī neteicu.

bet apgaismotos ceļa posmos tos nedrīkst lietot kopā ar tuvajām gaismām.

turpmāk pret tādiem slēgšu pakaļas miglas lukturi.

Apsveicu!

Tu domāsi ka aizmugurējais ir dunduks un viņš to pašu par tevi - vismaz viedokļi sakritīs

kāpēc dunduks?

viņš labi neredz un lai mazinātu iespējamās sadursmes risku es padaru savu auto redzamāku

+1

jaaanis 04.12.2008 16:58

theerny rakstīja: nepietiekamiba redzamiba ir subjektivs viedoklis - ari spilgta saule var zilbinat un tu neko talu neredzesi. Ta ka 132.1. un visi var atpusties.

Tas tu tā domā, ka subjektīvs viedoklis

Ceļu satiksmes likums skaidri un gaiši pasaka, kas ir nepietikama redzamība:

14) nepietiekama redzamība - tādi laikapstākļi (migla, lietus, sniegs un tamlīdzīgi apstākļi), kuru dēļ redzamība uz ceļa ir tuvāka par 300 metriem, arī mijkrēslis;

jaaanis 03.12.2008 17:01

RHINO rakstīja: Kas tur pa krashu uz tilta? - tiko pa rā\'dziņu teica ka uz centru tilts ciet!!!!!

www.leta.lv/...

Rīga, 3.dec., LETA. Smagas avārijas dēļ uz Dienvidu tilta patlaban stipri apgrūtināta satiksme, virzienā uz centru satiksme pašlaik ir slēgta, novēroja aģentūra LETA.

Avarējusi automašīna BMW, kas, braucot virzienā uz centru, apgāzusies. Negadījumā iesaistīta arī kravas automašīna \"Mercedes\".

Neatliekamās palīdzības mediķi pastāstīja, ka avarējušajā automašīnā BMW braukuši divi cilvēki, bet neviens no viņiem nav guvis smagas traumas.

Savukārt kravas automašīnas šoferis aģentūrai LETA pastāstīja, ka BMW braucis pa ceļa daļu, kas nav paredzēta braukšanai, par ko liecina balts svītrojums, bet aizmugurē pa atļauto ceļa sadaļu braukusi kravas automašīna. BMW priekšā izgriezusies cita vieglā automašīna, tāpēc BMW veica manevru virzienā pa kreisi, izbraucot priekšā kravas automašīnai, kā dēļ notika sadursme.

Kravas automašīnas vadītājs arī pastāstīja, ka abi divi vieglajā automašīnā braucošie bijuši piesprādzējušies.

Notikuma vietā pašlaik ir divas ugunsdzēsēju vienības un neatliekamās palīdzības mediķi.

jaaanis 02.12.2008 13:58

Kaksis rakstīja:

Seene rakstīja:

Kaksis rakstīja: Es tikai gribētu redzēt par kādu naudu taupības budžeta apstākļos tiks pirktas kontroles iekārtas. Par skolotāju algām?

Bija kādreiz doma aplikt ar PVN lietoto auto tirgu, nekas nesanāca (negribēja).

Gribētu gan redzēt, kā tu tagad vari lietoto auto BEZ PVN nopirkt

Vienkārši. Paņem un nopērc. No rokas. Nav nekāds PNV jāmaksā. Tikai nodeva par pārreģistrāciju un jauna teh. pase.

Ja neko nesaproti no PVN tad labāk nerunā. Ja gribi kautko saprast par PVN palasi likumu \"Par pievienotās vērtības nodokli\" www.likumi.lv/...

varbūt kautko sapratīsi

jaaanis 01.12.2008 16:42

Sretsked rakstīja: Vai esam tik bagāti,lai pirktu lētas lietiņas?

Izskatās, ka arī tu esi mārketinga upuris

Nākamais mārketinga sauklis "Lēta prece nevar būt laba prece" un tiklīdz cilvēki tam sāka ticēt tā Ķinā ražotas preces sāka maksāt tikpat cik ES ražotās un visi ļoti apmierināti pērk

Lasītākie raksti

Jaunie raksti