Izskatās, ka AstrasZenecas problēmām kājas aug no Pfizer. Jo šiem ir izdevies saražot krietni vairāk nekā plānots un tad nu ar melno PR piebremzē konkurentus, lai var notirgot savējo vārījumu. Šeit daudz nevajag, vajag tik pamest dzirksteli un Gobzemveidīgie visā pasaulē uzpūtīs lielu uguni
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
raimondsm rakstīja: Šitā te taču nav tehniska diskusija, bet gan auto lietotāja personiskais fīlings un par gaumi nestrīdas.
Vienam auto lietotājam patīk elektroauto izskats, paātrinājums, gaita, skaņa, citam vajag iekšdedzes dzinēja auto ar visām tā īpašībām. Par ko tur strīdēties?
Šobrīd, kamēr EV tirgus ir samērā early stadijā, tikmēr uz tām pavelkas šaurāka patērētāju grupa, kas ir gatava piemaksāt par jaunām lietām. Drīz jau viss aizies mass market, kur diskusija būs, kurš EV, hibrīds vai ūdeņraža auto ir labāks un iekšdedze ies vēsturē. Gan jau pēc 15-10 gadiem klasiskie iekšdedzes dzinēji būs jau sentimentāls retro, kur pensijas iauto vecbiedri gremdēsies atmiņās kā skanēja v8. Pazīstu džeku, kurš ar savu Zoju ir pārlaimīgs un izvēlas ar to braukt daudz labāk nekā VAG minivenu. Lielai daļai jaunās paaudzes vispār pajāt uz auto - ir taču car sharing utt.