iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Maija_Eskuella 18.06.2010 16:49

Kur var uzzināt eiropas auto vēsturi pēc VIN?

Auto it kā no Vācijas - vai ir kāds tipa Vācijas CSDD, kur kaut ko tādu var uzzināt - 1. reģistrācija, nobraukums utt???

Par Amerikas autocheck un carfax zinu, bet vai ir kas tāds pa Eiropu/Vāciju?

Maija_Eskuella 01.06.2010 17:15

Peksiic rakstīja: sen senos laikos, piestraadaaju par "mehanikji" autokrosa autinjam. Vienu reizi, starp posmiem bija ilgaaks laiks, taapeec nesteidzoties taisiijaam autinju, motoru atstaajot peedeejam briidim, jo motors itkaa bija OK. Kad nu bija palikusi diena liidz izbraukshanai (posms notika Popee, taapeec izdomaajaam izbraukt sestdien agri no riita lai normaali aizbrauktu, patuseetu pa Ventspili utt). saakaam kraameet iekshaa motoru. Jau bija diezgan veels piektdienas vakars ja ne pat nakts, kad to motoru ielikushi domaajaam pielaist. Autinjsh pieleca kaa pukjiite bet uzreiz saaka shaut un shkjaudiities un muus shokeeja redzeetais - no izpuuteeja naaca balti jo balti duumu maakonji bet motorellja paarveertusies par pienu. Domaajaam, vsjo, galva chupaa, ko dariit? piektdienas naktii skuju nosliipeesi galvu, domaajaam, mosh bliive d... Tika nolemts no pasha riita skriet no Valmieras uz Riigu, pie reizes meegjinot sazvaniit vispaar kaadu kam vareetu buut vajadziigaa bliive, pie reizes meegjinot taadu nereaalu iespeeju dabuut veselu galvu noskruuveejot no kaada shrota, tachu nesekmiigi. Veel tas kas aizskreeja uz riigu pakalj bliiveem 2X uzraavaas par aatrumu uz CP. Protams nomainot bliives nekas nemainijaas un secinaajaam ka peec peedeejaa posma kuulenja un nelielas motora uzkarshanas, galva buus nedaudz saskjobiijusies, vai arii radushaas mikroplaisas un ar nozjeelu secinaajaam ka posms jaaizlaizj. Aizbraucaam bez autinja un taa kaa pasaakumus bija domaats uz 2 dienaam ar paseedeeshanu, tad liidzpanjemtie kraajumi tika izlietoti 1 dienaa, pashu sportistu Popee saseeja menti, tachu speejaam sarunaat lai palaizj. Tad nu atbraukushi maajaa un peec atieshanas kjeroties ar skaidru galvu klaat un kjimereejoties gar motoru atklaajaam ka ir nepareizi pievienota viena gumijas trubinja, kas dzeseeshanas skjidrumu dzina pa tiesho turbiinaa kursh to bija izdariijis, vairs jau nezinaaja neviens, jo tad topaa skruuveejot autinju mums bija aldara zelta

Gar zemi Vispār topiks superīgs!

Maija_Eskuella 10.02.2010 18:44

Palaidniex rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

Tieši tā- ir padomā uzrakstīt iesniegumu RS ar dažiem konstruktīviem ierosinājumiem, viens no kuriem būtu novērst situāciju, kad šakāļu - konduktoru bars tevi pataisa par bezbiļetnieku un liek maksāt sodu par to, ka iekāpi tev tuvākajā pieturā, kas gan iznāk 1 pieturu pirms galapunkta un pēc pašreizējās sistēmas sanāk, ka ar to vari braukt tikai līdz tam un tad reģistrē atkal nākamo braucienu (maksā 2x).

Tad par ko cepiens te - raksti iesniegumu.

Bet viena pietura pa citu maršrutu ir stiepjams jēdziens... Un kur problēma to vienu pieturu noiet kājām?

P.S.

Un ja jau mašīna ir izdevīgāk kāpēc vispār jālieto sabtrans?

Cepiena nav, ir vnk bezkaislīgs secinājums, ka RS manu naudiņu nevajag, jo, lai nokļūtu, kur man vajag, ir vai nu jāveic 2 neilgi braucieni ar dažādu maršruta sabtrlīdz, vai jāiet kājām 10 min līdz otra galaptam (1 pietura pirms ir tuvāk), tad nu es tā parēķināju, ka par pirmo variantu es neesmu ar mieru maksāt, bet otrs nesanāk diez ko ātrāk kā ar kājām noiet tos 4 km, jo transports ir jāgaida vidēji vismaz 5 min un ceļā tas pavada vēl vismaz 20 min, kamēr ar kājām man aiziet 35 min (40 nesteidzoties), bet ja par abiem īsajiem braucieniem pietiktu ar 1 biļeti, tad nešaubīgi izvēlētos to. Tā nu eju kājām un skatos, kā garām viens pēc otra brauc pustukši transportlīdzekļi, kas neelastīgās sistēmas dēļ neienes RS vajadzīgo piķi.

Maija_Eskuella 18.12.2009 20:08

Seene rakstīja:

brmbrmm rakstīja:

Seene rakstīja: Tikmēr man ar savu neizsapņoto vienīgi par stures apsildes neesamību jāsatraucas

Jā tas gan traki, ka stūre auksta! Ātrumkloķim vismaz apsilde ir?

Neņirdz. Tā IR problēma, dēļ kuras šādā laikā nākas braukt ar cimdiem, kas nemaz nav labākais laikā, kad auto praktiski nepārtraukti izslīd Ātrumkloķi nav nepārtraukti jātura. Un jā - esmu redzējis auto, kam abi ir apsildāmi.

Patiesībā pie tādiem mīnusiem kā tagad man nereizi vien ienāca prātā, ka vēlētos, lai manam auto arī šīs daļas būtu apsildāmas. Un vēl patiktos apsildāms vējstikls, un vispār- kaut kad saņemšos un iekrāšu naudu autonomai apkurei ar taimeri un tālvadību.

Maija_Eskuella 17.12.2009 8:48

Master_D rakstīja: Vojadžera kā ģimenes auto lielākais mīnuss ir tas, ka frontāla kraša gadījumā stūres stienis parasti ieduras vadītāja galvā.

Ģimenes galvā! Īsts ģimenes auto!

Maija_Eskuella 16.12.2009 21:41

Opelim bija teikts max pusstundas laikā nomainīt.

Maija_Eskuella 16.12.2009 17:02

bobcat rakstīja:

Varu iedot uz PM opeļa meistara personīgos telefona numuru, sarunā mājas vizīti un patiranizē klātienē.

Kaut kā man šodien neiet ar citēšanu..

Gribēju teikt- paldies, tad atsūti to numuru uz PM- varbūt, ja ne tagad, tad citreiz noderēs. Vēl gribēju zināt- cik jams ir liels specs? Ir pie dīlera darbojies? Ir pieejama spec aparatūra? (kompja kodēšanai- atslēgas, sūkni var pievienot?)

Maija_Eskuella 16.12.2009 16:59

bobcat rakstīja:

Maija_Eskuella 16.12.2009 16:56

Biideklis rakstīja: Omegai pie vainas bija paarsvaraa divas lietas - suuknja plunzheris un kjeedes nodilums(izstaipiishanaas) kas radiija nepareizu aizdedzes momentu un gan jau ka savu vainu dod arii padilis motors, suudiigs akjis un sprauslas.

Par to ķēdes izstaipīšanos mani brīdināja, bet to es gaidīju mazliet vēlāk - dīlers kaut ko minēja, ka nepareizs moments sākot parādīties pie 300 tkm, bet var jau būt, ka pats dīlers man pārdeva lietotu auto ar atkruķītu nobraukumu (tagad rāda 220 tkm). Būs jāpalasa par šo tēmu vairāk.

Maija_Eskuella 16.12.2009 15:28

Maija_Eskuella rakstīja:

Tomēr gribētos noskaidrot - kāda mārrutka pēc kopā ar termostatu ir jāmaina arī korpuss? Ir tam kāds racionāls pamatojums izņemot to, ka nomainīt ir varbūt ātrāk?

Nu re- te uzgāju, ka arī vācietis ņēmies ap šo pašu jautājumu un uzgājis to pašu Quinton Hazell detaļu: www.zafira-forum.de/...

Maija_Eskuella 16.12.2009 15:26

Maija_Eskuella rakstīja:

Maija_Eskuella 16.12.2009 15:23

bobcat rakstīja: Pirms diviem mēnešiem nolēmu ka ir jālikvidē skriemeļa un siksnas šņākšana, kad pacēla uz pacēlājā izrādījās ka galvenais skriemelis sadalījies. Nomainīju skriemeli, demferi un ģenerātora-kondicioniera siksnu. Pie reizes pieslēdza kompi un notestēja visu ko varēja, nekādu elektroniski nosakāmu defektu neatrada, izņemot pazeminātu turbīnas spiedienu. To arī atrisināja, maza plaisiņa vakumsistēmas trubiņas savienojumā ar turbīnas vārstu.

Kā Tev šķiet- kā viņu diagnostika var pateikt, ka temperatūras datčiks melo? Viņi tak nekur neievieto savējo kkādu kalibrēto etalonu?! Un ja vēl tas datčiks ir tā noklājies, ka lielākie meli ir pie zemākām temperatūrām t.i. ir jau auksts, bet šis kompim saka - vēl silts, nevajag kvēlsveces!

Es jau minēju, ka tad, kad mainīju to datčiku, intereses pēc uzņēmu to raksturlīknes- t.i. pie dažādām temperatūrām pamērīju to pretestības (liekot datčiku ledus ūdenī un tad pamazām sildot), un atklājās, ka jaunais datčiks uzrādīja par kādiem 6-7 grādiem zemāku temperatūru (ja salīdzināja pēc tam izmērīto Omus vienam un otram).

Maija_Eskuella 16.12.2009 14:59

bobcat rakstīja:

Maija_Eskuella rakstīja:

Sretsked rakstīja: Nuu, tur var būt arī pumpīc kipec. Bet nu,kā gach teica-kvēlsveces.

Pumpīc tika pirms gada svaigs uzstellēts pie dīlera ar 2 gadu guāli ( u un runāja kaut ko par sūkni. Vēlāk sūknis tika nomainīts pie otra dīlera (vadības bloka izejas tranzistors izbeidzās), bet tas uz šo defekta iespaidu neatstāja. Varbūt vēlreiz nomainīt temperatūras datčiku? Toreiz pirku kkādu Gros Auto- varbūt oriģinālā daļa ir "pareizāka"?

Principa man arī ir šī pati kaite tikai sūkni es neaiztieku, patreiz veicu eksperimentus ar degvielas līmeni bāka. Ir divas aizdomas : 1) pa nakti atplūst kaut kur degviela 2) elektronikas gļuks, jo ir problēma ar temperatūru. Gadu atpakaļ pat nomainīju termostatu ar korpusu un devēju(pirku oriģinālu Adam opeli par kaut kādiem 27 ls plus nomaiņa). Kad būs zināmi rezultāti, došos pie sava opeļmeistara lai mēģina novērst. Ā, pirms laika veicu sprauslu blīvju nomaiņu (kam ir 2.0DTI, tie zina par ko runa ) palīdzēja un likās ka viss ir o.k., bet ar šito vēsumu atsākās. p.s. kā jau visas šizes ši sākās šoruden. Iepriekšējos trīs ekspluatācijas gadus nebija nekādu sūdzību.

Manam ar degvielas atplūšanu nav sakara, jo auksts lec labi (kaut pēc ilgas stāvēšanas jebkādā veidā - ar purnu augšā/lejā), tas, protams, kad aķis bija jauns. Problēma, kā jau teicu- ir tad, kad kvēlsveces neieslēdzās, jo kompis domā, ka motors vēl/jau pietiekami silts. Laikam, paprovēšu vēlreiz nomainīt kompja temperatūras datčiku, šoreiz tik pirkšu pie dīlera original part.

P.S. Tam datčikam, kas nāca līdz ar termostata korpusu nav būtiskas nozīmes- tas padod signālu tikai uz mērinstrumentu paneli.

Atkal jau atgriežoties pie termostata- kāds var pateikt, kāpēc jāmaina arī korpuss? Kas, viņš izdilst, vai noņemot deformējas?

Maija_Eskuella 16.12.2009 13:28

Slinkais rakstīja:

Maija_Eskuella rakstīja:

Slinkais rakstīja:

Maija_Eskuella rakstīja: Labs ir, rīt paskatīšu, bet Haynes u.c. avoti šim opelim tieši saka, ka jānoņem radiatora apakšējā truba. Par tādiem korķiem ir dzirdēts, bet uz pirmo acu uzmetienu neko tādu neredzēju, un vispār, nenoņemot visu iepriekš minēto, tur vispār neko nevar ieraudzīt!

Viens links par tēmu: www.infocar-avto.ru/...

laikam opelis paliek opelis. pie viena nomaini termostatu, ja vinsh ir sasniedzams neizjaucot pus dzineju.

Domā vajag? Vispār to jau atskrūvēju - 3 torx tipa skrūves uz 10, bet kāpēc mainīt? It kā nekādu problēmu ar apkuri ziemā nebij\' ?

tak maksaa paaris latu. un 9 gadus jau nokalpojis. un ja buus problemas, atkal viss jajauc un jalej nost...

Laikam, vajadzēja tomēr nomainīt termostatu (salonā auksts, uzsilst lēnu un pie trubas jūtams, ka uzreiz uz radiatoru padod)...

Toreiz nožmiedzos, jo likās, ka pagājušoziem bija ok plus vēl šim auto redz\' termostats jāpērk kopā ar korpusu (alumīnija gabals, pie kura pievienojas 3 trubas) un tas prieks maksā ~Ls40..

Opel (x20dth, y20dth) daļa 1338009

Wahler 4201.92D

Automega 3013380009

Bet esot kaut kur pieejami arī pliki termostati- vismaz Quinton Hazell QTH600K (92 grādi) - atradu, ka pie mums šos piedāvā www.lukaauto.lv/...

Tomēr gribētos noskaidrot - kāda mārrutka pēc kopā ar termostatu ir jāmaina arī korpuss? Ir tam kāds racionāls pamatojums izņemot to, ka nomainīt ir varbūt ātrāk?

Maija_Eskuella 16.12.2009 8:18

Sretsked rakstīja: Nuu, tur var būt arī pumpīc kipec. Bet nu,kā gach teica-kvēlsveces.

Pumpīc tika pirms gada svaigs uzstellēts pie dīlera ar 2 gadu garantiju, prieks par 1.5 kLs... Bet šis defekts bija un palika - kad motors ir tikai mazliet uzsilis (teiksim, aukstumā auksts padarbināts uz pāris minūtēm un tad atkal mēģināts piestartēt) vai jau pietiekami atdzisis (piemēram, šādā aukstumā nobraucot no rīta 50km līdz darbam un tad mēģinot startēt pusdienās) - šādos apstākļos kvēlsveces neieslēdzas automātiski un motoru var griezt ilgi, bet pielec normāli, ja kvēlsveces pasilda manuāli (ar vienu specifisku manupulāciju - uz starta laiku atvienojot temperatūras datčiku, liekot kompim domāt, ka ir max aukstums). Temperatūras datčiks arī tika mainīts, jaunais "rādīja" jau mazāku temperatūru (salīdzināju uzņemtās temperatūras-pretestības raksturlīknes), līdz ar ko defekts uzrādās pie augstākām āra/dzinēja temperatūrām un tāpēc jāgriež īsāku laiku (pirms tam bija gadījumi, kad pieleca tikai pēc 5 mēģinājuma pa 20 sek). Skaidrs, ka ielikšu salonā slēdzi, lai kvēlsveces varētu ieslēgt neatkarīgi no automātikas, tikai paliek neskaidrs problēmas iemesls. Auto ir pabijis pie abiem dīleriem, diagostikas neko īpašu neuzrādīja. Aprakstot problēmu, pirmā dīlerservisa vadītājs saprotoši māja ar galvu un runāja kaut ko par sūkni. Vēlāk sūknis tika nomainīts pie otra dīlera (vadības bloka izejas tranzistors izbeidzās), bet tas uz šo defekta iespaidu neatstāja. Varbūt vēlreiz nomainīt temperatūras datčiku? Toreiz pirku kkādu Gros Auto- varbūt oriģinālā daļa ir "pareizāka"?

Maija_Eskuella 15.12.2009 23:25

Auto 2000. gada opel 2.0 dti, degviela tikai Nestes, eļļa Castrol 10w40 Magnatec Diesel. Bet, kā jau teicu- pa laikam tika pagriezts tīri sirsnīgi. Kaut kas tur nav labi ar starta apstākļiem- pēc laika mazliet uzsilis/padzisis motors vairs neieslēdz kvēlsveces, un tad var griezt ilgi līdz pielec.

Maija_Eskuella 15.12.2009 23:15

Shiirs rakstīja: a starteri normali griezh?

neesi naivs un neceri ka eljaa ir vaina. vainu akjis ir sudigs, vainu tavs dizeljshrots vienkarshi ir jau savu nokalpojis.

Laikam jau aķķis ir čau, jo ar jaunu aķķi starters grieza tīri ņipri, vienīgi kkādu elektronikas gļuku dēļ pa laikam nedarbojošu kvēlsveču rezultātā motors tika griezts ilgi līdz pieleca (ap pusminūti) un tādejādi aķķis ir notērēts.

Maija_Eskuella 10.12.2009 12:00

4.

Maija_Eskuella 09.12.2009 19:24

Pirmais rakstīja:

bla bla bla..

būs smuki koraļi un dažādas zivis...

Vobšem pasākums atšķirsies no Animal Planet lūrēšanas ar to, ka varēs paķīķerēt uz nirstošu Pirmo...

Maija_Eskuella 09.12.2009 19:24

Pirmais rakstīja:

bla bla bla..

būs smuki koraļi un dažādas zivis...

Vobšem pasākums atšķirsies no Animal Planet lūrēšanas ar to, ka varēs paķīķerēt uz nirstošu Pirmo...

Maija_Eskuella 09.12.2009 18:25

HIPPY rakstīja: Vissmukāk izskatās ka aizmugurējās miglās (abās divās) ieliek 20 w spuldzites – reāli skaisti izskatās

Aizmugurējos migliniekos jau standartā nāk 21 W, varbūt domāji gabarītos? Tad gan - ja manam auto visas 4 gab 5 vatīgās gabarītu spuldzītes nomainītu pret 21-vatīgām, tad gan skats būtu pa rubuli!

Maija_Eskuella 06.12.2009 11:26

Karoč tu te tikai izblamējies, ka tev iesmērēja draņķa diskus. Nokaunies un nes tos droši uz tolmetu, nevienam tādus nevajag, tad jau labāk braukt ar parastiem, bet normāla paskata bleķa diskiem.

Maija_Eskuella 05.12.2009 22:05

Sretsked rakstīja: Kā teiktu Centis Nūdele....'bet ja cilvēks MĀK nopelnīt'

Bet jāmāk tak PELNĪT! Kāpēc tu neesi TUR? Kaut kas dzīvē ir jāpaveic, lai kāds gribētu tevi iecelt TUR, kur tu pārvaldi lielu uzņēmumu un proti turēt visu grožos! Par atalgojumu runājot - cik ir sūdzību par konkrētā uzņēmuma darbību un cik par LV valsts pārvaldi? 1:0 Latvenergo labā! Jo - līdz šim valsts pārvaldē alga nav bijusi noteicošais - savādāk kā daži bijušie premjeri varēja kļūt par miljonāriem?

Maija_Eskuella 05.12.2009 21:49

Raacens rakstīja: Pie kā te stiprināt atsvariņus?

Kas par jautājumu?! Normālos servisos ļitakiem atsvariņus līmē pie diska. Neko par to nebiji dzirdējis? Dzīvo dziļos laukos vai ļitaki nekad nav bijuši?

Maija_Eskuella 05.12.2009 18:17

schizo rakstīja: Ошибка 404

По этому адресу ничего не обнаружено:

www.moskva.fm/... ;

Vajag jau prast, citādi - nav rociņu- nav cepumiņu!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Lasītākie raksti

Jaunie raksti