iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Maija_Eskuella 14.04.2007 11:35

Uggga rakstīja:

Maija_Eskuella rakstīja: LABAIS prikols TELE2 jūzeriem - pamēģiniet piezvanīt uz 076 - tipa uz LMT informatīvo tālruni!

Pastāsti negovs2 jūzeriem, ko stāsta?

No TELE2 zvanot uz 076 nokļūst uz 112

TELE2 laikam domā - ja reiz vajag palīdzību, tad vismaz savu iespēju robežās izpalīdz !

Man vienreiz tā gadījās - sajaucu no kuras tālruņa zvanu un šitā aplauzos

F*cking TELE2!

Maija_Eskuella 14.04.2007 10:51

LABAIS prikols TELE2 jūzeriem - pamēģiniet piezvanīt uz 076 - tipa uz LMT informatīvo tālruni!

Maija_Eskuella 23.02.2007 15:27

VIECYS rakstīja: Es nopirku "MANN FILTER"par 12ls.Filtram līdzi nāk uzstādīšanas pamācība ar fočenēm.Ļoti vienkārši un saprotami.

Kur pirki? Kas vispār Rīgā tirgo tos Mann filtrus?

Maija_Eskuella 30.01.2007 22:36

zhuks rakstīja: Nav kādam informācija par šrotu,kurš ir specializējies uz opeļiem, ir nepieciešamas dažas detaļas opel astrai.

Moš 2 auto: www.diviauto.lv/...

Maija_Eskuella 26.01.2007 15:44

did33 rakstīja: tas, ka siltam dzinejam nedarbina kvēlsveces, ir normāli. priekš kam?

ja nelec silts, tad sudi ir lielaki, kautkas neesot OK ar sūkni.

nafig slēdzis vadā, ja vienkārši var pagriezt tālāk aizdedzes atslēgu (tā, lai startē )?

Šim opelim kvēlsvecēm ir jādeg min. 3 sek. arī siltam dzinējam. Palasies manā linkā, tur smalki aprakstīju, kas viss nebija. Piemēram - aukstā laikā ieslēdzu aizdedzi, kvēlsveces iedegas, iedarbinu dzinēju, pēc pusminūtes atceros, ka mobilu atstāju mājās, izslēdzu auto, aizskrienu pakaļ. Startēju atkal auto - kvēlsveces nedeg, auto nelec - pa to pusminūti dzesēšanas šķidrums uzsila tik daudz, lai melojošais temp. datčiks domātu, ka ir baigi karsts. Rezultātā var griezt motoru diezgan ilgi, kamēr pielec, bet, ja atvieno vadus no tā temp datčika, tad kompis domā, ka ir baigi auksts un tādejādi ieslēdz tās sveces! Tāpēc arī slēdzīti var ievilkt salonā, kas atvieno to temp datčiku pie vajadzības, lai katreiz nav jālien zem haubes.

Maija_Eskuella 26.01.2007 13:12

Paskaties, kā man bija: www.iauto.lv/...

Manā gadījumā vainīgais izrādījās temperatūras datčiks - tas maita bija pārāk optimistisks attiecībā uz mērāmo temperatūru - kompim deva temperatūru par ~10 grādiem lielāku nekā patiesībā (es pat uzņēmu temperatūras raksturlīknes - vopšem pie ~5 grādiem tas kompim teica, ka ir ~14).

Kad atver haubi, ērtības labad noņem nost to plastmasas figņu (kur virsū ECOTEC rakstīts), tad atrodi temperatūras datčikus - tie ir dzinēja galvā, no priekšas skatoties - kreisajā pusē. Tur ir viens mazāks datčiks, no kura aiziet tikai viens vads - tas ir priekš rādītāja, kas spidometrā redzams. Otrs, lielāks (lai to noskrūvētu vajag pagaru - trubveida gala atslēgu uz 19) ir ar 2 vadiem un štekeri, tas ir termorezistors, kas dod info kompim, jo augstāka temperatūra, jo mazāka pretestība. Un otrādi - jo zemāka T, jo lielāka R, t.i. ja štekeri atvieno pavisam, tad kompis saņem, ka pretestība ir bezgalīga, tobiš iestājusies absolūtā 0 un ir ļoti, ļoti auksts un dedzina kvēlsveces ļoti ilgi (cik, nezinu). Kad es šito prikolu atklāju, bija jau ~gads pagājis un viens aķis bija nolietots, tad saņēmos, padomāju ar galvu, atrisināju 5 minūtēs. Kamēr tika iegādāts jauns datčiks, pie iedarbināšanas bija sekojoša procedūra - ataisam haubi, noņemam štekeri no datčika, ieslēdzam aizdedzi - kvēlsveces deg, padedzinām tās pēc izjūtas, startējam motoru, piestartējam, ejam uzlikt štekeri atpakaļ, braucam veseli Workarround šai problēmai varētu būt pārraut vienu no datčika vadiem, virknē ieslēgt slēdzi, kuru izvest līdz salonam - pie vajadzības ir iespēja kvēlsveces ieslēgt utt. Bet datčika nomaiņa bija visai nesāpīga - nopirku Gros Auto par ~Ls6 + nopirku Nelsā gala atslēgas trubu 19-21 un nomainīju to. Tagad viss ir chickeniekā.

Maija_Eskuella 11.01.2007 20:23

.. tik diemzheel franchi neuzskata par vajadziibu tulkot kautko arii anglju valodaa....

Iesaku babelfish.altavista.com/... - pārtulkos Tev franču lapu uz angļu valodu. Vispār baigi labais rīks - lietoju, lai apskatītu ķīniešu un japāņu lapas.

Maija_Eskuella 15.12.2006 16:01

VWfans rakstīja:

Pirmais rakstīja: VWfans, eu VWfans

iedosi izbraukt un ievērtēt Savu Merivu???

mani interesē galvenokārt degvielas patēriņš....

Ar Merivu Tev laikam nespīd izbraukt, bet es Tev varētu pačukstēt, ka Rīgā ir iespējams izīrēt Merivas lielo māsu Zafiru, kurai vidēji uz 100 km jātērē 5,9 litrus dīzeļdegvielas. Tas Tev būtu izaicinājums - aizbraukt vienas dienas ceļojumā uz Ventspili un pamēģināt sasniegt šādu patēriņu.

www.rentalcar.lv/...

Interesanti, ka tai saitā norādītais degvielas patēriņš Opel Vivaro SWB Combi busam ir tikai 6.0, bet Zafirai 6.5...

Maija_Eskuella 13.12.2006 19:49

seaman rakstīja: reku var pārbaudīt uz kādas mašinas stāv interesejošais nambers

ps.id.lv/...

$kuju - manējo neuzrāda "! NOT FOUND ! "

Maija_Eskuella 13.12.2006 19:43

Ja auto vēl var nobraukt tādu gabalu bez nopietniem remontiem, tad tas nemaksā Ls 100!

Maija_Eskuella 08.12.2006 14:24

Gnoms rakstīja: īblis, bļeģ

Beidz apsaukāties!

1. Redaktoram vajadzētu padomāt par ikonu ierobežošanu pēc augstuma un pēc faila izmēra.

2. Nomainīt instrukciju par ikonu maiņas abonēšanu - tagad jālieto 8-zīmju tel.nr.

Maija_Eskuella 08.12.2006 14:18

Man garāks!

(kas nav aizliegts - ir atļauts )

Maija_Eskuella 08.12.2006 13:27

Cik dod par AB 201 ?

Maija_Eskuella 25.10.2006 18:02

ibio rakstīja: ...tagad ir mode braukt ar liselli

Ir vēl otra populāra marka - plikelīnī

Maija_Eskuella 31.05.2006 13:09

AutoNets rakstīja:

draco rakstīja: zhopa!

visiem 850 iipasniekiem,kuri to veel nezin, iesaku tuvu apmalei ar purnu nestaaties - shodien nostaajos. braucot nost nolauzu apaksheejo spoileri un kaukaadu aizsardziibu plasmasas apakshaa. nezheeliigi zems tas volvo tomeet,liidziigas izdariibas uz turboeskorta pie taadaam sekaam neveda

Aizej nosveries

Parasti shads efekts ir tad, kad noparkojas pie apmales un auto sez tikai soferis, tad iekapj blakussedetajs (-a) un braucot nost jau rauj nost buferi

Man, savukārt, izdevāsšīs detaļas vienu ausi nolauzt uz apmales Līgatnes dabas parka stāvvietā. Tur, laikam, tās apmales palikušas vēl no padumjiem laikiem - dikti augstas (toreiz jau auto tas netraucēja).

Salaboju tā, ka paņēmu ar kaut kādu vada galu piesēju kaut kur, lai pa zemi nevelkās. Vakarā garāžā noskrūvēju to nost un ausi "piešuvu" atpakaļ ar kapara drāti, pierms tam saurbjot caurumus abās lūzuma pusēs.

Maija_Eskuella 02.05.2006 10:55

Ok. Nosūtīju tiem, kas pieteicās.

Maija_Eskuella 29.11.2005 14:26

Arsmens rakstīja:

White_Trash rakstīja:

Arsmens rakstīja:

Un taa tu sevi nosodi deelj karmas un uzsauc: \"sitiet mani, esmu pelniijis, man hrenova karma!\"

Nu IR taadi cilveeki, kam ljoti veicas gadiities neiistajaa vietaa un neiistajaa laikaa.

A ko ta, jaasamierinaas ar to? Jaaciinaas ibio, ja suudos esi!

www.gards.lv/...

Shitai pneimatiskai specifikaacijaa rakstiits, ka sver 850 kg speekaviiru shaujamais

www.gards.lv/...

Shitai atkal uzradits svars 0.540 gr.

Nenopietna attieksme

Maija_Eskuella 03.11.2005 14:48

Iesakiet, lūdzu, kur meklēt lietotus bleķa diskus (ar domu - ziemenēm) Volvo 850 15" ar 5 skrūvēm?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti